Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Black Friday

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Black Friday

Bericht door Petra/VS »

Met uitzondering van straks even naar Michael's gaan houd ik me vandaag ver van de malls (Rick en de kinderen niet, all the power to them ;)). Maar ik moet gewoon even het verhaal van Leah, ons 18-jarige buurmeisje, vertellen. Leah had gelezen, dat de eerste persoon, die vanochtend Forever 21 bij Fair Oaks Mall binnenliep, een cadeaubon van $500 zou krijgen. En dan voor de volgende tien $100 etc. Daarvoor wilde ze wel vroeg op en al om 3 uur was ze bij de mall, die om 5 uur open zou gaan. J.C. Penney zou echter om 4 uur opengaan en dus was daar een heel stel mensen heen gegaan om dichter bij Forever 21 te zijn.

Leah vertelde, dat het een gedrang van jewelste werd en dat ze tegen de glazen deuren van J.C. Penney's werd geduwd.
Om kwart voor vijf zagen ze al mensen in de mall lopen en toen was de menigte niet meer te houden. Ze (niet Leah) braken de deuren van J.C. Penney's open en renden naar Forever 21. Leah (die hardloopster is) was de vierde, die daar binnenliep, maar werd toen ernstig teleurgesteld. Het bleek meer een loterij te zijn: iedereen kreeg een coupon en met een munt moest je de "gewonnen" prijs openkrassen. Leah, die dacht $100 te krijgen, omdat ze de vierde klant was, kreeg een coupon van $20 :evil: .

Op de televisie hoorde ik, dat bij een Walmart in New York een medewerker is overleden, omdat hij omver werd gelopen door de menigte. Wat zulke mensen bezielt! Triest, toch? :banghead:
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Victoria
Amerikafan

Re: Black Friday

Bericht door Victoria »

Ik hou van shoppen, maar shoppen op zo'n manier is echt niets voor mij.

Snap echt niet wat mensen soms bezielt.
Erg om te horen dat er dan dingen gebeuren zoals bij de Walmart..
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

In Okemos, MI lagen gister vanaf 7pm al mensen voor de Best Buy.. ik heb verder gelukkig nog niet al teveel nare verhalen gehoord.. mijn vriendin heeft in ieder geval behoorlijk wat kortingen te pakken gekregen!

- Kitchenaid met iets meer dan 100 dollar korting (ben ik als kookgek zijnde heel blij mee)
- Grote griddle (elektrisch) voor $20
- George Foreman XXL edition
- En wat kleinere zaken, DVD'tjes, beddengoed set, laarzen, andere kleding.

Als ik het zo hoorde was ik iig blij dat ik er niet bij was.. Die Kitchenaid was al om 5u gekocht :lol:
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
michael66
Amerikakenner

Bericht door michael66 »

De Drie Dwaze Dagen van de Bijenkorf ..... volgens mij vergelijkbaar. Ik vind dat echt te dwaas voor woorden. :roll: :lol:
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Persoonlijk vind ik de 3 dwaze dagen van de Bijenkorf zo dwaas niet meer. Ik neem meestal de moeite al niet meer en 's middags om 5 uur zijn er ook nog koopjes te halen. :lol:
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Tja. Ik stond vandaag bijna drie kwartier in de rij bij Kohl's (de rij voor de kassa om 11 uur vanmiddag; ik lag echt niet voor de deur 's ochtends vroeg :D ) voor wat broeken en een paar bergschoenen maar dat was eigenlijk heel gezellig. Verder wat DVD's gekocht en wat andere leuke prullaria.
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Kan er niks aan doen, maar ik vind dit dus wel leuk en Thanksgiving ochtend wordt de extra dikke krant met allerlei folders door gespit. :lol: En daaruit ontstaat een lijstje.....
We zijn overigens niet zo vroeg gegaan dit jaar.
We waren om half negen bij Walmart en heb daar een Nintendo gekocht.
Daarna zijn we naar de Target gegaan en Circuit City.
Alles op het lijstje was er nog en het viel mij reuze mee met de drukte.
Veel dingen stonden gewoon nog in de winkel.
Had zelf het idee dat de duurdere dingen niet zo snel gingen als voorgaande jaren.
Na het shoppen zijn we lekker gaan ontbijten bij de Ihop, met zoveel andere shoppers nog, hi hi hi.
Iedereen zat te vertellen van hem of haar koopjes. Was best leuk.
Dat ontbijtje naderhand wordt inmiddels een traditie en zo waren we om kwart over 10 al klaar....
Echt ik vind het geen gekkenhuis, maar ik was er dan ook niet om 5 uur toen sommige winkels opengingen.

Moet wel zeggen dat ik ook het verhaal van die man bij de Walmart vreselijk vindt.....
Je moet er toch niet aan denken.....
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

De folders heb ik ook uitgespit, vind ik ook heel leuk om te doen. Maar wat ik nodig had van de mall heb ik woensdag al gekocht met dezelfde korting. Ik kom net terug van Michael's om kerstverlichting e.d. te kopen. Mijn hemel, ze waren vrijwel uitverkocht! En druk, dat het er was! Dat was weer genoeg Black Friday voor mij :D. Katja moet werken vandaag (bij New York & Company), ik ben benieuwd hoe zij dat ervaart. Er staan files om bij Tysons Corner te komen zelfs op de Beltway (grote ringweg rond Washington)! Over koopjes gesproken, woensdag sprak ik een vrouw, die net een jurk bij Saks Fifth Avenue had gekocht, afgeprijsd van $289 naar $39! Dan
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Petra/VS schreef:Op de televisie hoorde ik, dat bij een Walmart in New York een medewerker is overleden, omdat hij omver werd gelopen door de menigte.
Ik ga vandaag dan ook naar mijn baas om gevarengeld te eisen...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Niet alleen een winkelbediende doodgelopen door de menigte, er was ergens ook een vrouw die acht maanden zwanger was in het gedrang gekomen. Goed afgelopen, maar je bent toch wel door de ratten besnuffeld als je je acht maanden zwanger in die menigte begeeft.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
TedjevanEs
Amerikakenner

Bericht door TedjevanEs »

Ik ben alleen om 10 am naar de Macy's in Boca geweest omdat mijn vrouw wat voordelige cosmetica in het krantje had gezien. Om 11am liepen de acties af, maar we waren ruim op tijd. Het was helemaal niet druk...
Teken aan de wand? Ik ben verbaasd dat ik lees dat het toch nog steeds erg dringen was in andere staten, gezien de economie.
FlipjeBTiel
Amerika-expert

Bericht door FlipjeBTiel »

Verkoop jaar-over-jaar komt 3% hoger uit. Thanksgiving viel dit jaar later, en de rest van het seizoen moet nog gezien worden, maar tot zover helemaal niet slecht.

Gr., Flipje
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer