Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Woning kopen via www.ushomeauction.com

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Bandido
Amerika-expert

Re: Woning kopen via www.ushomeauction.com

Bericht door Bandido »

"Droogte" is een relatief begrip; het is hier nog lang geen Arizona. :wink: 8)
"Keep Georgia On Your Mind"
Disney-Golf
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 999

Bericht door Disney-Golf »

FF alles op een rijtje zetten!
Ned in MO; ik ben er vrijwel zeker van dat wat jij zegt klopt voor Missouri maar in de "sunshine" state loopt het wel anders!
Bij een veiling gaan de schulden over op de nieuwe eigenaar in geval van gedwongen verkoop!
D.w.z. indien de overheid die veilingen organizeren.
Daar komen de cowboy verhalen (leuke woordkeuze vind ik zelf...) dat je woningen voor $1.000 kan kopen.
ushomeauction.com is een site waar alle veilingen op staan dus ook die van de overheid!
Het is reeds gemeld, als je echte zaken wil doen, stap het vliegtuig op en bekijk alles ter plaatse of laat je door een "local" bijstaan.
@ ericput
Nog ff een tip;
Florida is erg vochtig, airco is er niet alleen om de woningen koel te houden maar vooral om de vochtigheid buiten te houden.
Bij woningen die al lang leegstaan is de electriciteit meestal afgesloten.
Indien dit het geval is heb je gegarandeerd schimmelvorming (mold).
Deze mold geeft reon gas af, is schadelijk en is te meten!
Wanneer dit het geval is moet je de binnenkant van de woning strippen en terug opnieuw opbouwen.
ff rekenen;
$1.000 voor de aankoop + schulden? + herinrichting ($50.000 inclusief basic meubilair)= ofwel reuze zaak ofwel kater.
Aan jou de keuze...
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Disney-Golf schreef:FF alles op een rijtje zetten!

Bij woningen die al lang leegstaan is de electriciteit meestal afgesloten.
Indien dit het geval is heb je gegarandeerd schimmelvorming (mold).
Deze mold geeft reon gas af, is schadelijk en is te meten!
Ik geloof dat je hier een aantal zaken door elkaar haalt? Mold (schimmel) is inderdaad schadelijk voor de gezondheid, maar dat komt door de sporen die de schimmel afscheidt en de ademhallingswegen aantast. Je spreekt van "reon gas", maar ik vermoed dat je "radon gas" bedoeld, een radioactief gas die wordt afgescheiden door mineralen in de grond. Als je huis niet goed is afgegeschermd van de mineralen in de grond kan dit gas in je huis komen en op lange duur de gezondheid aantasten. Ik dacht overigens dat het radon probleem in Florida minder voorkomt dat hier in het westen waar hogere concentraties zijn van de mineralen die het gas veroorzaken (m.n. Uranium).
ericput
Amerika-newbie

Bericht door ericput »

Hi there,

Ik heb nog even verder mijn "huiswerk" gedaan op de veilingsite van ushomeauction, en kom daarop het volgende tegen:

Title

Q. Because these properties were foreclosed on, are there any liens on the property?

Ans. No! The sellers provide insurable title to the properties sold at auction. You will receive a standard “Title Policy” as part of your transaction. Please review the purchase agreement for further details.

Q. Is there a redemption period where the former owner can make good on their debt?

Ans. No! These are all bank owned properties; the foreclosure process has been concluded and finalized.

Q. Can I choose my own Title Company?

Ans. No, Seller chooses Title Company. Closing costs are standard and customary for the county in which the property is located.

Q. When will I receive title to any property I may purchase?

Ans. The closings are expected to occur within 30 days of the auction event. At closing, and upon payment of the purchase price and closing costs, you will receive insurable title vested as you designated to the closing agent. Please review the purchase agreement for additional information.

Geeft het hierboven vermelde genoeg zekerheid wat betreft de bekende kat in de zak ? (buiten uit te zoeken HOA bedragen en voorwaarden bijv), of zegt dit uiteindelijk toch niet zoveel ??

Graag tot horens maar weer, en allen zeer bedankt tot dusver !!

Groet,

Eric
ericput
Amerika-newbie

Bericht door ericput »

Krijg toevallig net ook een reactie op mijn vraag aan ushomeauction......

Hello!
Thank you for your interest in our home auctions! The terms and conditions are available in a pdf format from the “details” link for each property.

There will be no liens on the property. The sellers provide the new owners with an insurable title, and you will receive a standard title policy as part of the transaction. For more information please read the Purchase Agreement, Section 10, Conveyance Of Title.

Please let me know if I can be of further assistance.

Thank you for choosing REDC!
Kelly Mitchell
REDC Customer Service
Phone: 800-776-7332
www.ushomeauction.com

Roept dit bij jullie nog verdere vragen op ??

Groet,

Eric
FlipjeBTiel
Amerika-expert

Bericht door FlipjeBTiel »

Ik vond geen kleine lettertjes "subject to change" oid. op de site, dus ja, klinkt goed. Wellicht kun je hen contacteren en een brochure aanvragen met gelijksoortige informatie, maar dan op papier? Print staat harder in de rechtbank dan bits. Blijft nog de toestand van de woning: in onze wijk (CA, niet FL), kon je aan het begin van het jaar zo de aanstaande foreclosures eruit pikken ... Als je je ogen op een woning gezet hebt, laat dan in ieder geval een lokale makelaar even langsrijden.

Gr., Flipje
Disney-Golf
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 999

Bericht door Disney-Golf »

Dit is ook wat ik bedoel met werk met een local!
Liever wat minder winst dan heel veel verlies...
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Ik zeg nog steeds dat als je denkt een goede deal te kunnen maken zonder dat je dit met eigen ogen aanschouwt en een expert meehebt je meestal financieel uitgekleed gaat worden.
Maar goed ieder voor zich
FlipjeBTiel
Amerika-expert

Bericht door FlipjeBTiel »

Leer net wat nieuws, en nog eentje om op te letten: voor sommige foreclusores kan vereist worden dat een ACR (dwz. een "Acceptance of Compliance and Responsibility") getekend wordt. De koper moet er dan voor zorgen dat het bouwwerk op peil gebracht wordt van de huidig geldende bouwvoorschriften.

Gr., Flipje
Patrick_NH
Amerika-newbie
Contacteer:

Bericht door Patrick_NH »

ned in MO schreef:Ik zeg nog steeds dat als je denkt een goede deal te kunnen maken zonder dat je dit met eigen ogen aanschouwt en een expert mee hebt je meestal financieel uitgekleed gaat worden.
Maar goed ieder voor zich
Ned, ik ben het helemaal met je eens. Ze zijn hier in Amerika natuurlijk niet gek en gaan geen huizen "weggeven". Er wordt minimaal 5% provisie over het aankoop bedrag betaalt.

Hieronder staat een link naar een pdf bestandje, die de REDC condities weergeven. Kort samengevat: geen risico met de auction bemiddeling voor REDC.
https://www.mlhdocs.com/auctions/auctio ... -terms.pdf

Ik zeg niet dat REDC niet te vertrouwen zijn! Maar je moet je huiswerk doen (en terecht). Een legal battle winnen in Amerika (als het daar op aankomt) met grote bedrijven is niet makkelijk. Je koopt toch ook geen auto zonder een proefrit te maken?
I believe in the New Hampshire state motto: "Live Free Or Die"
http://newhampshireblog.blogspot.com
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Ik zeg niet dat REDC niet te vertrouwen zijn! Maar je moet je huiswerk doen (en terecht). Een legal battle winnen in Amerika (als het daar op aankomt) met grote bedrijven is niet makkelijk. Je koopt toch ook geen auto zonder een proefrit te maken?
.

Ehm jawel hoor. Ik heb mijn VW zonder proefrit gekocht van een chevy dealer in Dallas TX. Ik woon nl in Missouri
Auto was schade vrij en had nog volledige fabrieksgarantie.
Ben hem wel persoonlijk op komen halen en voor het tekenen een rondje wezen rijden.

Heb zo ook wel huizen gekocht (zonder inspecteur) maar ik heb zelf natuurlijk 8 jaar ervaring in de huizen industrie.
Heb me gelukkig nog nooit bekocht
Patrick_NH
Amerika-newbie
Contacteer:

Bericht door Patrick_NH »

ned in MO schreef:Ehm jawel hoor. Ik heb mijn VW zonder proefrit gekocht van een chevy dealer in Dallas TX. Ik woon nl in Missouri
Auto was schade vrij en had nog volledige fabrieksgarantie.
Ben hem wel persoonlijk op komen halen en voor het tekenen een rondje wezen rijden.
Was het verschil tussen een proefrit en voor het tekenen een rondje wezen rijden?
ned in MO schreef: Heb zo ook wel huizen gekocht (zonder inspecteur) maar ik heb zelf natuurlijk 8 jaar ervaring in de huizen industrie.
Heb me gelukkig nog nooit bekocht
Ja, ik had het over huizen kopen in het algemeen. Meeste mensen hebben niet de ervaring die jij hebt. Voor mensen, die huizen kopen vanuit het buitenland is het risico zelfs groter.
Zelfs met ervaring moet je je huiswerk doen voordat je een aankoop maakt. Zou niet eens een huis willen kopen van een makelaar die het huis zelf niet heeft bezichtigd en geïnspecteerd. Dit geldt vooral met een auction. Dit is mijn persoonlijke mening.
I believe in the New Hampshire state motto: "Live Free Or Die"
http://newhampshireblog.blogspot.com
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer