Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Opening Subway in Meppel
-
- Amerikakenner
Meppel is klein, maar fijn. Ik ben er niet geboren hoor, dus gewoon maar import, maar vind het hier erg leuk. Het heeft een regio functie, dus met maar 30.000 inwoners, beschikken we wel over een bioscoop (met twee zalen), een schouwburg, de V&D en verder legio winkels om de gehele omgeving te voorzien.
Donderdag is het weer de eerste zomerse Donderdag Meppeldag (6x op rij). 's Avonds veel optredens en meestal rond de 50.000 tot 75.000 bezoekers!!!!
Wat zal die Subway een omzet gaan draaien!!!
Donderdag is het weer de eerste zomerse Donderdag Meppeldag (6x op rij). 's Avonds veel optredens en meestal rond de 50.000 tot 75.000 bezoekers!!!!
Wat zal die Subway een omzet gaan draaien!!!
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Re: Opening Subway in Meppel
En Wendy, hoe smaakte het???wendyjol schreef:Natuurlijk een totaal onbelangrijk onderwerp, maar toch. In ons eigen schone Meppel opent a.s. vrijdag een SUBWAY vestiging.
Ja, ja met echte "6 inches" en "footlongs". Meppel was toch al een leuk stadje, maar nu helemaal aantrekkelijk dus voor Amerikanofielen!!!
Adres: Hoofdstraat 75.
Ik ga in ieder geval even testen!!

Nog wel even leuk te vermelden. Afgelopen zaterdag kreeg de Subway in Heerenveen een grote groep Amerikaanse jongeren uit New Jersey op bezoek die natuurlijk allemaal wat moesten eten bij de Subway. Was wel grappig, net alsof ik weer even terug was in Amerika met al Amerikaanse stemmen om mij heen...

Roland
- Ineke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Subway in Veenendaal
En ik heb gisteren de nieuwe Subway in Veenendaal getest
Heerlijk, kan niet anders zeggen, zelfs lekkerder dan in Amerika!
Denk dat dat door het lekkere brood kwam, niet dat Amerikaanse slappe hap-brood Je kon er kiezen uit 4 soorten brood: wit, bruin, Italiaans (parmesano/oregano) en iets van honey-oat meen ik.
Ziet er echt precies eender uit als in Amerika, ook dezelfde soorten beleg. Ik ging voor de Chicken Teriyaki met sweet onion sauce én een warm chocolate chip cookie.
Wachttijd was alleen behoorlijk lang, personeel was duidelijk nog niet gewend. Maar goed, 't was het lange wachten waard.
gr, Ineke
PS even wat prijzen: 15 cm sub meatbal ¤ 2.95, tonijn ¤ 3.65, Chicken Teriyaki ¤ 4.50 en de chocolatechip cookies ¤ 0.60 p.s.

Heerlijk, kan niet anders zeggen, zelfs lekkerder dan in Amerika!
Denk dat dat door het lekkere brood kwam, niet dat Amerikaanse slappe hap-brood Je kon er kiezen uit 4 soorten brood: wit, bruin, Italiaans (parmesano/oregano) en iets van honey-oat meen ik.
Ziet er echt precies eender uit als in Amerika, ook dezelfde soorten beleg. Ik ging voor de Chicken Teriyaki met sweet onion sauce én een warm chocolate chip cookie.
Wachttijd was alleen behoorlijk lang, personeel was duidelijk nog niet gewend. Maar goed, 't was het lange wachten waard.
gr, Ineke
PS even wat prijzen: 15 cm sub meatbal ¤ 2.95, tonijn ¤ 3.65, Chicken Teriyaki ¤ 4.50 en de chocolatechip cookies ¤ 0.60 p.s.
Re: Subway in Veenendaal
Ha, jij ook alIneke schreef:En ik heb gisteren de nieuwe Subway in Veenendaal getest![]()

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 2722 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 25 Reacties