Ik heb gister toch zo'n prachtig boek met luchtfoto's van Amerika gekregen!
Ik weet niet of jullie het kennen, het is van Jim Wark en het is een A5 formaat met 640 pagina's. Er staan werkelijk schitterende luchtfoto's in van heel Amerika en op deze manier kun je de voor de meeste van ons welbekende natuur weer eens van een hele andere kant bekijken! Echt een "must have" voor de echte Amerikaliefhebber!
Ik heb dat boek al een aantal jaren. Een keer gekregen op mijn verjaardag van een vriend. Ik zag hem ook in de kaarten/reisboekwinkel op de Overtoom in Amsterdam waar ik een paar weken geleden was.
Een dikke pil en heel zwaar! Maar het is werkelijk een schitterend boek.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.