Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Halloween

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
maxsmommy75
Amerika-ontdekker

Halloween

Bericht door maxsmommy75 »

Wat zijn jullie plannen voor Halloween, gaat nog iemand iets leuks doen?

Wij hadden voor Max een kostuumpje besteld via een of andere website maar ik weet niet of het op tijd bij mijn ex vriend's apo box aankomt. Als wel, dan word Max op zijn eerste Halloween een Bij en ik ga bij amerikaanse vrienden 'trick or treating' met hem :-) Niet dat hij er wat van snapt maar het is leuk voor de foto's :-) Als Max zijn kostuumpje niet op tijd aankomt dan bewaar ik het gewoon voor carnaval (woon in Limburg)!
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Natuurlijk!! Voor ons huis is al helemaal versierd en de buren hebben hun huis vandaag gedaan (en onze Nederlandse vrienden hebben er vanmiddag enthousiast foto's van gemaakt, het is hun eerste Halloween hier :)).
Vanmiddag zijn we met hen naar een boerderij geweest, waar je een Halloween "hay ride" kon maken en pompoenen kreeg en appel cider en popcorn.
Op vrijdagavond hebben we een Halloween feestje voor de jongste, we zijn hard aan het plannen. En dan natuurlijk Trick or Treat, de 31ste. Ik ben er nog niet uit hoe ik verkleed zal gaan.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
maxsmommy75
Amerika-ontdekker

Hier in Heerlen is er 1 winkelcentrum die elk jaar flink versieren voor Halloween. Beetje vreemd want dat word hier niet echt gevierd, maar je kan ook vanalles en nog wat kopen om te versieren. Volgend jaar als ik hopelijk een eigen woning heb dan ga ik ook versieren, lijkt me enig voor Max!
Roos*
Amerikafan

Bericht door Roos* »

Sorry :offtopic:...hahahah

Ik vroeg me het ineens af. Je tikt dat je in Heerlen woont maar bij woonplaats staat Uden!! Ik weet dat in de buurt van Uden amerikanen gelegerd zijn geweest. Zus van een vriend van mij heeft daar haar amerikaanse militair leren kennen.
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

Het schijnt dat ze bij mij in de buurt (Schiebroek, Rotterdam) sturen ze kinderen de straat op, geloof ik, om te "trick-or-treaten" (nieuw Nederlands werkwoord)
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
maxsmommy75
Amerika-ontdekker

Ik woonde samen in Uden, met mijn amerikaans militaire vriend die inderdaad op vliegbasis Volkel (vlakbij Uden) gestationeerd was. Maar het is nu uit en nu woon ik tijdelijk bij mijn ouders in Heerlen, hier kom ik eigenlijk ook vandaag. Ik heb gisteren geprobeerd Uden in Heerlen te veranderen maar schijnbaar heb ik dat niet goed gedaan dan.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Petra/VS schreef: En dan natuurlijk Trick or Treat, de 31ste. Ik ben er nog niet uit hoe ik verkleed zal gaan.
Leuk die "aangepaste" avatar Petra!
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
maxsmommy75
Amerika-ontdekker

:offtopic: Hekkie, ik lees bij jou iets over een meeting, ik ben niet nieuwsgierig maar wat voor meeting is dat?
boeffie
Amerikakenner

Bericht door boeffie »

maxsmommy75 schreef::offtopic: Hekkie, ik lees bij jou iets over een meeting, ik ben niet nieuwsgierig maar wat voor meeting is dat?
Jane, dat is de Alles Amerika Meet-up: http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=2216
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer