ik heb jullie hulp nodig, ik zal het kort houden.
Ik ben bezig met een soort klein verslagje met daarin alléén de positieve kanten van de VS te schetsen.
[Juist omdat bepaalde mensen tegenwoordig heel simpel zeggen "TEGEN" Amerika te zijn, terwijl ze er nog nooit geweest zijn en geen idee hebben waar ze het over hebben. Ik bedoel, als diezelfde mensen een ziekte krijgen die aléén in de VS te behandelen is, zouden ze toch ook geen nee tegen amerika zeggen? Er moet eens een andere kant belicht worden]
Ik moet gewoon alg. dingen weten [aantal inwoners en dergelijke], maar ook dit:
[BELANGRIJKSTE:]
* Dankzij amerikaanse onderzoeken en ontdekkingen kunnen wij nu in Europa heel wat ziekten genezen of behandelen. Waar kan ik informatie vinden wat voor specifieke dingen dit zijn? Ik heb slechts enkele voorbeelden nodig.
Als iemand verdere suggesties heeft, hoor ik dat graag. Men zegt vaak dat Amerikanen arrogant zijn, maar dat komt ook omdat inderdaad ze wat verder zijn op bepaalde gebieden.
* Weet iemand welk percentage van de bevolking democratisch is [dus niet op Bush heeft gestemd]? Kan ik uitrekenen hoeveel mensen dit zijn.
Hartelijk dank voor jullie medewerking, ik wete zeker dat iemand me kan helpen, aangezien jullie blijkbaar van de VS houden