Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vermelding AllesAmerika in de Veronicagids
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Vermelding AllesAmerika in de Veronicagids
In de Veronicagids van week 44 worden in de More travel rubriek een aantal plaatsen besproken om een weekje aan de winter te ontsnappen hierbij word o.a Florida besproken en bij reisinfo word onder intressante websites genoemd http://www.allesamerika.com
Dennis timmert dus goed aan de weg.
Rob
Dennis timmert dus goed aan de weg.
Rob
Ik wil het best scannen voor je, of uitknippen, het is maar wat je wilt. Alleen dan zou je wel even moeten wachten tot vrijdag, want ik heb zelf de gids niet, mijn ouders wel en ik ga vrijdag naar ze toe. Maar misschien kan iemand het eerder doen of heeft iemand je al aangeboden dit te doen.
Chantal
Chantal
-
- Amerika-ontdekker
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Te koop
Eh, niet waar Dennis woont, vermoed ikDe Veronicagids is ook gewoon in de winkel te koop...........

Re: Te koop
Oeps, even over het hoofd geziennieuwenoord schreef:Eh, niet waar Dennis woont, vermoed ikDe Veronicagids is ook gewoon in de winkel te koop...........