Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
michigan police
michigan police
Hoi,
Vanwege een studieopdracht heb ik de volgende vraag. Wie kan mij vertellen hoe de politie in Michigan is uitgerust? Klopt het dat zij medisch zijn opgeleid en dat de auto is toegerust op medische hulpverlening?
Wellicht dat er hier online iemand is die mij hierop antwoord kan geven of iemand kent die hierop het antwoord weet en mij hier verder over wil informeren.
Alvast bedankt
Danney
Vanwege een studieopdracht heb ik de volgende vraag. Wie kan mij vertellen hoe de politie in Michigan is uitgerust? Klopt het dat zij medisch zijn opgeleid en dat de auto is toegerust op medische hulpverlening?
Wellicht dat er hier online iemand is die mij hierop antwoord kan geven of iemand kent die hierop het antwoord weet en mij hier verder over wil informeren.
Alvast bedankt
Danney
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: michigan police
Ik denk dat niemand beter geplaatst is om je die antwoorden te geven, dan de Michigan Police zelf:
http://www.michigan.gov/msp
http://www.michigan.gov/msp
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Re: michigan police
Er zijn sowieso verschillen tussen de State Police en de county en city police..
Van wat ik heb gezien van de Lansing, East Lansing en Grand Ledge, MI police zijn hun auto's iig niet toegerust op medische zaken, daar zijn ambulances voor. Ook in het voorbijschuren van de State police heb ik nooit iets opgemerkt
Volgens mij hebben alle agenten wel een basic EHBO opleiding gehad.. maar zoals Kastelke zegt: vraag het aan de State Police zelf 
Van wat ik heb gezien van de Lansing, East Lansing en Grand Ledge, MI police zijn hun auto's iig niet toegerust op medische zaken, daar zijn ambulances voor. Ook in het voorbijschuren van de State police heb ik nooit iets opgemerkt

Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 2125 Weergaves
-
Laatste bericht door Souraia