Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tijd voor het "Hoe ziet mijn huis er met kerst uit"

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Sunflower
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Tijd voor het "Hoe ziet mijn huis er met kerst uit"

Bericht door Sunflower »

Hallo allemaal!!

Ik ben benieuwd hoe jullie huizen er met kerst uitzien. Ik weet dat het eerst Sinterklaas is, maar met name de amerikanen zijn meestal wel vroeg met het versieren van hun huis met de zogenoemde "christmas Decorations". Dus: Wat mij nou leuk lijkt, allemaal foto's plaatsen van hoe jullie huis (In Amerika, NL of Belgie) er met kerst uit ziet!
Ik vind het versieren van mijn huis met kerst altijd erg leuk, maar ik begin er altijd pas mee na sinterklaas. De beste man moet immers ook de kans krijgen om eerst terug naar spanje te gaan op 6 december. :)

Ik hoop dat jullie hieraan mee willen werken. Als mijn huis versierd is, zal ik ook foto's plaatsen!!

Groetjes Machteld
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Sunflower ik had al een beginnetje gemaakt, het staat in de offtopic

http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=3388

Het begon meer over sinterklaas, dus heb ik gevraagd om de verplaatsing naar offtopic.

nieuwe KERST foto's kunnen natuurlijk hier in geplaatst worden. Ik moet nog een nieuwe/betere foto nemen van ons huis, zal vanavond nog een poging wagen!

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Sunflower
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Sunflower »

Oh, ik had het niet gezien, sorry. Nou, alle NIEUWE kerstfoto's dan maar hier :)

En Richard, ik zal gelijk even jou topic bekijken :)
olavski
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door olavski »

http://media.putfile.com/WizardsofWinter-SM

Bekijk dit filmpje eens :shock: Hier heeft iemand echt z'n best gedaan met het versieren, vergeet ook de audio niet.

Niet te geloven. :mrgreen:

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Olavski, fantastisch !!! Dank je voor de link !
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Ons huis van binnen (het is buiten nu ook versierd, maar nog geen foto's):
Afbeelding

Family room

Afbeelding

Family room

Afbeelding

Family room

Afbeelding

de eethoek

Afbeelding

De "nette" eetkamer

Afbeelding

De trap

Afbeelding

De foyer en deel van de living room met een van de kerstbomen (de tweede is echt en gaan we morgen halen, waarschijnlijk)
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Heel sfeervol Petra, net als vorig jaar. Mijn complimenten.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Goh, als ik de foto's zo zie dan lijkt het heel onwerkelijk dat we daar nog geen 3 maandjes geleden hebben gezeten.
Leuke foto's Petra - ben benieuwd naar de versieringen buitenshuis : ))
Sandy
Fuzzy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fuzzy »

Kerst zonder die sokken bij de haard is geen kerst :D ..Ik ga buiten weer flink wat lichten ophangen. Kost wat werk, maar dan heb je ook wat. Jammer dat het hier in de buurt niet zo verlicht is..we zijn eigenlijk de enige met wat sfeer buiten. Kerst vind ik altijd een mooie periode om alles mooi te versieren..ik weet niet het geeft gewoon een sfeertje..

Fuzzy
Greetings from Mister Fuzzy

http://www.eecoboogiewoogie.com
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Een buiten foto van ons huis:
Afbeelding

Het linker huis is het onze.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

:shock:
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Ziet er heel mooi uit Petra! Het heeft zelfs al bij jullie gesneeuwd. Nu is het echt een kerstplaatje.

Ik mis de muziek uit het filmpje eerder in deze topic nog... :hilarious:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Marceljesse
Amerikakenner

Bericht door Marceljesse »

Wow wat een trap!!!!!
Ik hoor meteen de begin tune van dynasty als ik die trap zie
Sunflower
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Sunflower »

Wow, dat ziet er super uit! Wat een prachtig huis heb je Petra!! Echt super.
Fuzzy, ik vind het ook altijd zo jammer dat er niet veel mensen hier in NL aan kerstverlichting buiten doen. Er is voor zover ik weet, waar ik woon, één heel mooi versierd huis. Daar rijden we altijd langs als het kerst is. Je ziet dan ook heel veel mensen foto's maken. Ik neem aan dat dat in Amerika toch allemaal veel "normaler" is. Misschien is het meerendeel van de Nederlanders daar te nuchter voor?? Ik in iedergeval niet. Ik hou wel van dat soort dingen.

Ik ga mijn huis de komende dagen versieren, dan zal ik kijken of ik ook wat leuke foto's en maken en plaatsen...

Keep up this Christmas Spirit!!

Groetjes, Machteld
dolphin
Amerikakenner

Bericht door dolphin »

Sunflower schreef:
Fuzzy, ik vind het ook altijd zo jammer dat er niet veel mensen hier in NL aan kerstverlichting buiten doen
Tja, bij ons is een keer onze lampjes van twee bomen doorgeknipt! Dus sindsdien doen we het eigenlijk niet meer buiten, maar wel proberen we het wat gezellig achter de ramen te doen.

Petra, had het al eerder gezged, maar het is erg mooi hoor!
maxsmommy75
Amerika-ontdekker

Bericht door maxsmommy75 »

Wat heb jij een mooi huis Petra! En ook heel mooi versierd. Wat betreft de buitenkant met die lampjes, in amerika vind ik het prachtig. Ik was er vorig jaar rond deze tijd en heb mijn ogen uitgekeken, echt mooi.

Maar, als ik hier in nederland een rijtjeshuis zie wat van boven tot onder versierd is met flikkerende lichtjes dan vind ik dat gewoon kermisachtig. Ik weet ook niet waarom. Laatst kwam ik nog ergens langs en die mensen hadden hun hele vensterbank vol staan met kerstmannetjes en tierelantijntjes, ik vond het een grote kermis. Vandaar dat ik 1 ster die licht geeft in mijn raam heb hangen en een paar kleine belletjes aan de deur. Anywho, als ik zo'n mooi amerikaans huis had dan versierde ik het ook helemaal, maar omdat ik maar een rijtjeshuis heb (waar ik overigens enorm blij mee ben, heb het net toegewezen gekregen) houd ik het bescheiden.
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Helaas nog steeds geen echte goede foto, maar toch!

Afbeelding

Ik denk er nog over om ook op het dak nog wat te "highlighten" maar dat is het dan wel, we worden al genoeg lastig gevallen over het "Vrolijk Kerstfeest" berichtje :lol: 8)

Richard
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Mooi hoor, al die kerstversiering / verlichting aan de huizen.
rperre schreef:..... we worden al genoeg lastig gevallen over het "Vrolijk Kerstfeest" berichtje :lol: 8)
Vertel eens!
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
dolphin
Amerikakenner

Bericht door dolphin »

Ziet er super uit, Richard. Dat 'vrolijk kerstfeest' hangt net boven de tweede linker kerstboom, toch?
Chantal
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

ja het hangt boven de "ingang" naar het huis. in de andere link heb ik een "close up" gezet van dit bericht.

Je kan je natuurlijk voorstellen dat niemand weet wat dit betekend en het kan vanalles zijn :wink: maar de jongste wordt op school regelmatig gevraagd wat het betekend en mijn vrouw wordt op haar werk "lastig gevallen" over wat het betekend.
Het zit in de planning om misschien eens een groot bord te maken waarmee ik de verschillende berichten kan varieren. Dus laten knipperen van "Vrolijk Kerstfeest" naar "Merry Christmas" (wat nu ook een grote opschudding aan het veroorzaken is :roll: (sommige bedrijven gebruiken "happy holidays" en de mensen vinden dat niet goed))

Richard
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer