Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
AllesAmerika Meetup
-
- Amerikafan
1) een of twee personen.
2) Liefst najaar als iedereen weer terug is; lekker ervaringen uitwisselen en misschien wel weer plannen maken voor een volgende keer.
3) Een dagvullend programma zou natuurlijk wel leuk zijn.
3) De lokatie maakt mij niet zoveel uit.
p.s. Vlieg morgen naar de VS voor DE VAKANTIE.
Groeten,
Leon
2) Liefst najaar als iedereen weer terug is; lekker ervaringen uitwisselen en misschien wel weer plannen maken voor een volgende keer.
3) Een dagvullend programma zou natuurlijk wel leuk zijn.
3) De lokatie maakt mij niet zoveel uit.
p.s. Vlieg morgen naar de VS voor DE VAKANTIE.
Groeten,
Leon
1) 1 persoon
2) november (maar door een opleiding ben ik veel zaterdagen niet vrij, zal dus wat moeten regelen en dat kan pas m.i.v. september)
3) maak me niet uit
4) me and my big mouth! Ik had een voorstel gedaan natuurlijk. .... Hotel New York in Rotterdam lijkt me een zeker een mooie locatie (is een hotel/restaurant) naast de Erasmusbrug, je kunt met de watertaxi naar verschillende plaatsen in het centrum (wel een behoorlijk prijskaartje).
Ideeen heb ik wel, tijd altijd te kort! Mocht het op Rotterdam uitkomen wil ik uiteraard wel helpen....
Maar het argument van midden in het land (Utrecht) vind ik ook wel steekhoudend.
Ach..... en in een milde bui is zelfs Amsterdam is ook nog wel te overzien hoor
2) november (maar door een opleiding ben ik veel zaterdagen niet vrij, zal dus wat moeten regelen en dat kan pas m.i.v. september)
3) maak me niet uit
4) me and my big mouth! Ik had een voorstel gedaan natuurlijk. .... Hotel New York in Rotterdam lijkt me een zeker een mooie locatie (is een hotel/restaurant) naast de Erasmusbrug, je kunt met de watertaxi naar verschillende plaatsen in het centrum (wel een behoorlijk prijskaartje).
Ideeen heb ik wel, tijd altijd te kort! Mocht het op Rotterdam uitkomen wil ik uiteraard wel helpen....
Maar het argument van midden in het land (Utrecht) vind ik ook wel steekhoudend.
Ach..... en in een milde bui is zelfs Amsterdam is ook nog wel te overzien hoor

-
- Amerikafan
-
- Amerikafan
Ik ben een paar dagen afwezig geweest, maar hier ook nog even mijn antwoorden.
1. Ik kom alleen.
2. Als het uiteindelijk toch gaat lukken met mijn visum ben ik pas na de kerst weer terug....... Als het niet lukt, dan na eind september.
3. Tijden maakt me niks uit. Ik maak wel tijd.
4. Locatie maakt me ook niet zo veel uit een leuke locatie die ook overeenkomt met mijn voorkeur voor Texas: Texas Ribhouse http://www.ribhousetexas.nl
Woudenberg, Voorst en Epe liggen denk ik wel redelijk centraal.
Ik ben ook wel bereid om iemand mee te nemen die in de buurt woont. freekb2, je woont in Gelderland (achterhoek) als je in de buurt van Doetinchem woont kan ik iets combineren met een bezoekje aan mijn ouders en je oppikken..... Als ik in Nederland ben natuurlijk.
Lijkt me in ieder geval een gezellige happening!
Gr. Haye
1. Ik kom alleen.
2. Als het uiteindelijk toch gaat lukken met mijn visum ben ik pas na de kerst weer terug....... Als het niet lukt, dan na eind september.
4. Locatie maakt me ook niet zo veel uit een leuke locatie die ook overeenkomt met mijn voorkeur voor Texas: Texas Ribhouse http://www.ribhousetexas.nl
Ik ben ook wel bereid om iemand mee te nemen die in de buurt woont. freekb2, je woont in Gelderland (achterhoek) als je in de buurt van Doetinchem woont kan ik iets combineren met een bezoekje aan mijn ouders en je oppikken..... Als ik in Nederland ben natuurlijk.
Gr. Haye
Texas Ribhouse schijnt inderdaad erg goed te zijn. Toevallig woon ik op een kilometer of 30 van die van voorst en die schijnt zeer goed te zijn. Deze is zeer makkelijk te bereiken met de auto (A1 af en dan ben je er al) en OV gaat ook. (station Zutphen of Apeldoorn, dan de bus naar dat andere station, halverwege uitstappen)Texas Cowboy schreef:Ik ben een paar dagen afwezig geweest, maar hier ook nog even mijn antwoorden.
1. Ik kom alleen.
Gr. Haye
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Hoi Dennis,Dennis schreef:Ik leg jullie de volgende vragen even voor:
1) Laat hier even weten of je interesse hebt om te komen en met hoeveel personen.
2) Datum. Is de meeting in september, oktober of november? Het zal sowieso een zaterdag worden, om zoveel mogelijk mensen een kans te geven aanwezig te zijn. (Als de maand is vastgesteld gaan we verder specificeren.)
3) Tijden. Wil je een dagprogramma (meerdere activiteiten incl. etentje, zo ongeveer van 13:00 uur tot 23:00 uur) of alleen een avondprogramma (etentje, van circa 19:00 uur tot 23:00 uur)?
4) Locatie. Het moet wel een beetje aansluiten op het Amerikathema van de site, dus hierbij het verzoek om interessante plekken te noemen waar de meeting plaats zou kunnen vinden.
Goed, geef de komende dagen even een reactie, dan verzamel ik deze reacties en vat die samen in een poll met een paar keuzes.
1) Ook ik zal van de partij zijn, mits de datum geschikt is. Alleen of met 2 personen, nog niet bekend.
2) Wij zijn op vakantie naar de USA van 18 september t/m 17 oktober. Ik zou het het leukst vinden, als de meeting daarna wordt gehouden. Kan ik mijn ervaringen meteen meenemen!
3) Een dagprogramma is wel leuk, mits er voldoende tijd is om de Amerika ervaringen te delen. Een avondprogramma is ook prima.
4) Het maakt mij niet uit waar we bij elkaar komen, de auto brengt ons overal. Als je uitkijkt naar een lokatie met een Amerikaans tintje, kom je al gauw uit bij een Amerikaans restaurant. Ik weet niet of dat handig is voor een grote groep. Er zijn natuurlijk ook mogelijkheden om een neutrale lokatie te kiezen, en het Amerikaanse tintje zelf in te vullen door bijvoorbeeld te kiezen voor een gekostumeerd feestje. Maar misschien zijn er nog veel leuke ideeen te bedenken?
Groetjes,
Jacqueline
1) Ik heb interesse en dan voor 1 persoon, eventueel 2 als ik zelf vervoer kan regelen
2) September is mijn verjaardagsmaand, dus geen problemen daar
3) Beiden lijken me leuk. Hangt weer af van vervoer. Zonder dat ben ik nergens.
4) Rotterdam, maar dan moet ik zeker vervoer geregeld hebben of anders Utrecht en dan kan ik met openbaar vervoer. Amsterdam is ook goed, maar dan geld de vervoer regel weer.
BoomChicago is eten en comedy en amerikaans (boomchicago.co). Hardrockcafe is ook leuk en amerikaans.
2) September is mijn verjaardagsmaand, dus geen problemen daar

3) Beiden lijken me leuk. Hangt weer af van vervoer. Zonder dat ben ik nergens.
4) Rotterdam, maar dan moet ik zeker vervoer geregeld hebben of anders Utrecht en dan kan ik met openbaar vervoer. Amsterdam is ook goed, maar dan geld de vervoer regel weer.
BoomChicago is eten en comedy en amerikaans (boomchicago.co). Hardrockcafe is ook leuk en amerikaans.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ok, ook even mijn lijstje:
1) Alleen of met z'n 2-tjes.
2) Maakt eigenlijk niet uit, liefst na half september.
3) Hele dag lijkt me leuk, maar avond lijkt me ook heel leuk. De activiteit maakt me eigenlijk ook niet zoveel uit, maar ik moet mijn studentenbudgetje proberen in toom te houden om weer naar Amerika te kunnen de zomer erna. Dus voor mij zitten er geen dure diners en rondvaarttochtjes in.
4) Locatie maakt eigenlijk niet zoveel uit. Ook ik ben afhankelijk van OV. Als ik niet met iemand mee kan rijden vanuit Brabant.
Wie weet tot dan! Gezellig!
Oh ja, als we gekostumeert gaan. Ik ben de national park ranger!!!
1) Alleen of met z'n 2-tjes.
2) Maakt eigenlijk niet uit, liefst na half september.
3) Hele dag lijkt me leuk, maar avond lijkt me ook heel leuk. De activiteit maakt me eigenlijk ook niet zoveel uit, maar ik moet mijn studentenbudgetje proberen in toom te houden om weer naar Amerika te kunnen de zomer erna. Dus voor mij zitten er geen dure diners en rondvaarttochtjes in.
4) Locatie maakt eigenlijk niet zoveel uit. Ook ik ben afhankelijk van OV. Als ik niet met iemand mee kan rijden vanuit Brabant.
Wie weet tot dan! Gezellig!
Oh ja, als we gekostumeert gaan. Ik ben de national park ranger!!!
Noord-Amerika 2001, 2002, 2003, 2004, 2005/2006, 2009, 2011, 2012, 2013, 2016
-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Met het winnen van de loterij is er wel een klein kinkje in de kabel van de planning van de meetup gekomen, althans voor wat betreft mezelf... ik kan er alleen maar bij zijn als de uiterste datum 6 november is, aangezien ik vóór 12 november in de VS moet zijn (anders verloopt mijn visum en dat, tja, hoe egoïstisch ook, laat ik liever niet gebeuren...
).
Als jullie het niet erg vinden dat ik er niet bij ben, staat het jullie natuurlijk vrij om een datum na de 6e te prikken!

Als jullie het niet erg vinden dat ik er niet bij ben, staat het jullie natuurlijk vrij om een datum na de 6e te prikken!
eeeeeeeh .... kan het nog???
lees nu pas dit bericht en vraag me af of ik ook nog mee kan/mag doen
Ik woon in De Bilt, dus Utrecht is voor mij ideaal, maar ook een andere plaats is geen probleem.
Waarschijnlijk kom ik met 2 personen.
Avond lijkt me heel leuk.
Texas steakhouse in Woudenberg is een leuke optie en natuurlijk Diner 66
Als ik iets moet doen, regelen etc. hoor ik dit graag!!! Voor mij is het geen probleem om bijvoorbeeld in Utrecht iets te regelen.
Esther

Ik woon in De Bilt, dus Utrecht is voor mij ideaal, maar ook een andere plaats is geen probleem.
Waarschijnlijk kom ik met 2 personen.
Avond lijkt me heel leuk.
Texas steakhouse in Woudenberg is een leuke optie en natuurlijk Diner 66
Als ik iets moet doen, regelen etc. hoor ik dit graag!!! Voor mij is het geen probleem om bijvoorbeeld in Utrecht iets te regelen.
Esther
-
- Amerika-expert
- Contacteer: