Onze dochter wordt eind augustus 16 jaar en ik wil wat leuke versiersels kopen. Wij gaan van de zomer naar Amerika
en ik vroeg mij af of je dat soort dingetjes gewoon bij een bv Wallmart (geen straf ) of Target kan kopen.
Ja, maar volgens mij kun je nog beter naar Michaels gaan (www.michaels.com). Dat is een winkelketen met allemaal van die arts en crafts achtige dingen.
Hier in de buurt heb je Party Co, maar ik weet niet of dat een landelijke keten is. Zal wel iets duurder zijn dan walmart, maar ze hebben vanalles ... zeker een bezoekje waard.
Party Cityis nog een grote landelijke keten met allerlei feestspullen. Mijn ervaring is, dat Target niet veel "thema" versieringen heeft, maar dat is misschien per filiaal verschillend.
mijn dochter is afgelopen maandag 16 geworden.heb via google allemaal leuke afbeeldingen uitgerint en daar zelf een leuke collectie van gemaakt met sweet 16 en oa een bord "geen toegang onder 16 jaar e.d."je staat er verstomd van wat er allemaal te vinden is.Ze vond het geweldig...en kost dus bijna niks.Mocht je dus niet veel vinden google "sweet 16"en dan afbeeldingen.
Denk dat je bij feestwinkels inderaad meer succes zal hebben. Of Hobby Lobby etc.
Bij de Wal Mart en Target hier in Utah heb ik maar heel weinig sweet 16 spullen gezien. Bij de feestwinkel wel heel veel...zou best kunnen dat dat een Party Co was maar dat weet ik niet zeker.
En in Texas hebben ze veel dingen voor meisjes die 15 worden. Dat is bij Mexicanen een belangrijke verjaardag.
Moet je eens voor de grap op MTV "my sweet sixteen" kijken....
Wat DIE allemaal wensen, willen en uitgeven zeg, ppppffffffff
Dat kreeg ik niet op mijn 16e (en nu nog niet )
Hahahaha, ja, ik heb dat ook een paar keer gezien. Wat een verwende nesten zèg brrrrr...
Onze dochter krijgt dat ook niet hoor, het is me allemaal iets te extreem, maar wel vermakelijk om te zien
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.