Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Met Amerikaanse telefoon naar Nederlands nummer bellen
-
- Amerikakenner
Met Amerikaanse telefoon naar Nederlands nummer bellen
Hoe werkt dat nou ook alweer? Ik heb het trouwens over een mobiel nummer. Welk nummer moeten Amerikanen bellen als ze met hun huistelefoon naar een Nederlands mobiel nummer draaien? Moet er dan 011 voor? (011-31-6-etc) Of gewoon alleen 0031-6-etc. En als ze met een Amerikaanse mobiel naar een Nederlandse mobiel bellen, dan is het sowieso toch alleen 0031-6-etc.? Of moeten ze +31-6-etc bellen in plaats van 0031-6-etc?
- Bandido
- Amerika-expert
Re: Met Amerikaanse telefoon naar Nederlands nummer bellen
Zowel met mobiel als vaste toestellen, moeten Amerikanen "011" voor het nummer draaien. En naar een NL mobiel nummer wordt dat dan: 011-31-6-xxxxxxxx.
"Keep Georgia On Your Mind"
-
- Amerikakenner
Dank je wel voor je snelle antwoord! =)
- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Gaat Jules je bellen?
Weet je dat mijn Burts Bees pakket nog steeds in haar auto ligt
Althans, hij lag daar vorig jaar.. Grote kans dat ze 't heeft weggegooid hoor, of zelf gebruikt, maar hadden we dit geweten dat jij naar haar toe zou gaan, had ze het zo kunnen bewaren.
Weet je dat mijn Burts Bees pakket nog steeds in haar auto ligt

States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
-
- Amerikakenner
hey,
Gewoon uit intresse vanwaar komt die 011 en die 6
Groetjes, sven
Gewoon uit intresse vanwaar komt die 011 en die 6
Groetjes, sven
Fotos huwelijks reis 2010 => phoenix - LA > http://www.facebook.com/sven.perm" onclick="window.open(this.href);return false;
De 011 is de dialing code voor het bellen naar Europa. De 6 komt van 06, wat de cijfers van een Nederlands mobiel nummer zijn. De 0 wordt vanzelfsprekend weggelaten.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
- Amerikakenner
Ik moet het inderdaad weten om contact te kunnen krijgen met Julia als ik in de VS ben, en natuurlijk met alle mensen van CS. Anders kom ik niet ver vrees ik, haha.Georgie schreef:Gaat Jules je bellen?
Weet je dat mijn Burts Bees pakket nog steeds in haar auto ligtAlthans, hij lag daar vorig jaar.. Grote kans dat ze 't heeft weggegooid hoor, of zelf gebruikt, maar hadden we dit geweten dat jij naar haar toe zou gaan, had ze het zo kunnen bewaren.
Wie weet heeft ze het wel bewaard, haha, ik kan het natuurlijk altijd even vragen! =)
-
- Amerikakenner
Geldt die 011 trouwens ook als het Nederlandse nummer IN de VS is?? Ja toch?Clint schreef:De 011 is de dialing code voor het bellen naar Europa. De 6 komt van 06, wat de cijfers van een Nederlands mobiel nummer zijn. De 0 wordt vanzelfsprekend weggelaten.
Ik denk het wel, je belt namelijk altijd VIA Nederland.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Yep, je zult altijd de 011 moeten gebruiken.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
En naar Azië, Afrika en Oceanië, kortom internationaalClint schreef:De 011 is de dialing code voor het bellen naar Europa.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
-
- Amerikakenner
Goedemorgen,
Dus als ik naar Belgie wil bellen is het : 011-32-4
Dus als ik naar Belgie wil bellen is het : 011-32-4
Fotos huwelijks reis 2010 => phoenix - LA > http://www.facebook.com/sven.perm" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1390 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv
-
- 29 Reacties