Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bellen uit de USA naar Europa
Bellen uit de USA naar Europa
Je kunt natuurlijk je mobiel meenemen. Als je een tri-of quadband toestel hebt zal het je zeker lukken om naar Nederland te bellen. Je kunt ook met een prepaid telefoonkaart vanuit je hotel bellen.
Sinds 2 jaar koop ik een LG mobiel bij Walmart voor 30 dollar compleet met 300 minuten beltegoed.
Bellen binnen de VS kost 10 dollarcent per minuut en naar Nederland bellen kost maar 15 dollarcent per minuut. Dat is dus echt heel goedkoop en je bent overal bereikbaar. Er is een goede dekking in Florida en Virginia. In andere staten heb ik geen ervaring.
Beperkingen: smssen naar Nederland kan niet, en is alleen binnen de US mogelijk. Als je gebeld wordt of iemand is in gesprek of iemand neemt niet op kost het je ook airtime. Dat kennen wij niet, maar is in de US wel gebruikelijk.
Je kunt de telefoon zelf activeren via internet (naar een bibliotheek gaan waar je altijd gratis kunt internetten). Het enige dat je nodig hebt is een Amerikaanse postcode (zipcode), b.v. die van je hotel. Dit activeren duurt ongeveer een half uurtje.
Je kunt ook aan de medewerker van Walmart vragen of hij/zij hem wil activeren. Dat wordt ook wel gedaan. Dat duurt 20 minuten.
Als je goed rondkijkt vind je dezelfde telefoon soms nog wel goedkoper, maar een Walmart kan iedereen vinden en die heeft een goede terugbrengservice mocht hij het niet doen.
Wil je alvast kennismaken met NET 10 dan is hier de website: http://www.net10.com
Ik ben er heel tevreden over!
Sinds 2 jaar koop ik een LG mobiel bij Walmart voor 30 dollar compleet met 300 minuten beltegoed.
Bellen binnen de VS kost 10 dollarcent per minuut en naar Nederland bellen kost maar 15 dollarcent per minuut. Dat is dus echt heel goedkoop en je bent overal bereikbaar. Er is een goede dekking in Florida en Virginia. In andere staten heb ik geen ervaring.
Beperkingen: smssen naar Nederland kan niet, en is alleen binnen de US mogelijk. Als je gebeld wordt of iemand is in gesprek of iemand neemt niet op kost het je ook airtime. Dat kennen wij niet, maar is in de US wel gebruikelijk.
Je kunt de telefoon zelf activeren via internet (naar een bibliotheek gaan waar je altijd gratis kunt internetten). Het enige dat je nodig hebt is een Amerikaanse postcode (zipcode), b.v. die van je hotel. Dit activeren duurt ongeveer een half uurtje.
Je kunt ook aan de medewerker van Walmart vragen of hij/zij hem wil activeren. Dat wordt ook wel gedaan. Dat duurt 20 minuten.
Als je goed rondkijkt vind je dezelfde telefoon soms nog wel goedkoper, maar een Walmart kan iedereen vinden en die heeft een goede terugbrengservice mocht hij het niet doen.
Wil je alvast kennismaken met NET 10 dan is hier de website: http://www.net10.com
Ik ben er heel tevreden over!
Laatst gewijzigd door Florida10 op 24 nov 2009, 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Bellen uit de USA naar Europa
Bedankt voor de tip!:D Ik ga de volgende keer zeker eens hiernaar kijken want volgensmij krijg ik binnenkort een schrikbarende rekening.
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
-
- Amerikafan
- Partner van: MamaEva
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ook een voordeel is dat je hem via internet kunt opwaarderen. Mocht je dus nog een keer terug willen naar Amerika hoef je de telefoon niet weg te gooien. Enige wat je wel moet doen is elke drie maanden de telefoon opwaarderen met minimaal $10.
Zo hebben we het ook gedaan dit jaar. We hebben ook maximaal $50 uitgegeven aan bellen.
Zo hebben we het ook gedaan dit jaar. We hebben ook maximaal $50 uitgegeven aan bellen.
2007: LA - Phoenix - Grand Canyon - LV - SF - LA
2009: NY - Philadelphia - DC - Niagara Falls - Boston
2010: LV
2014: NYC - LA - Monument Valley - Zion - Horshoe bend - LV
2017: Pittsburgh - NYC - DC - Nashville
Maak je eigen gratis ticker aan op www.myusaticker.nl
Dat is een goede tip voor mij! Ik nam elk jaar een nieuwe telefoon. Kan dat via www.NET10.com m.b.v. de creditcard?
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Ik heb geen idee hoe dat bij NET10 zit. De telefoon die wij gekochten hebben ging dat wel mee, gewoon via internet tegoed toevoegen middels je creditcard. Maar denk dat hij met jou telefoon ook wel moet kunnen.Florida10 schreef:Dat is een goede tip voor mij! Ik nam elk jaar een nieuwe telefoon. Kan dat via http://www.NET10.com m.b.v. de creditcard?
Hallo,
Ik heb dit bericht met belangstelling gelezen.
Ik voreg mij af of het ook mogelijk is om prepais sim kaart in america te kopen.
We vertrekken as vrijdag naar de oostkust. Ik heb een triband telefoon die sim lock vrij is.
Ik ben benieuwd naar het antwoord.
Bedankt
Josée
Ik heb dit bericht met belangstelling gelezen.
Ik voreg mij af of het ook mogelijk is om prepais sim kaart in america te kopen.
We vertrekken as vrijdag naar de oostkust. Ik heb een triband telefoon die sim lock vrij is.
Ik ben benieuwd naar het antwoord.
Bedankt
Josée
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Ik ben ze (nog) niet tegen gekomen. Onze laatste vakantie hebben we het met skype gedaan. We hebben toen EUR 5 tegoed gekocht en dat hebben we gebruikt om te bellen naar vaste telefoon in nederland (kosten bellen naar nederland zijn EUR 0.02/min met een starttarief van EUR 0.10 en je moet internetverbinding hebben).
Wij hadden ook de net10 telefoon gekocht.
Let op dat je ook apart internationaal bellen moet activeren.
Dit werkt het beste vanaf een land-line dus niet via het mobieltje zelf.
En je kunt NIET naar nederlandse mobiele telefoons bellen of SMS-en.
Bij RadioShack waar we de telefoon kochten zei de verkoopster dat ze internationaal geactiveerd had.
Na 2 a 3 dagen zouden we daar een bevestigings-SMS van net10 voor krijgen.
Die kregen we niet en daarna naar andere RadioShack gegaan
Daar heeft een medewerker 20 minuten gebeld met Net10 en die gaven aan dat dat niet mogelijk was.
Op website net10 gekeken en door inderdaad dat dit telefoonnummer in process was voor activation.
De gebruiksaanwijzing nog een keer doorgelezen en door stond toch echt in dat internationaal mogelijk was.
Toen zelf nog een keer met net10 gebeld. Het verhaal uitgelegd en uiteindelijk konden we internationaal bellen.
Uiteindelijk werkte alle prima, maar het was een hoop gedoe dus als je er één koopt probeer dan inderdaad zelf of via internet of een landline international calling te activeren.
Let op dat je ook apart internationaal bellen moet activeren.
Dit werkt het beste vanaf een land-line dus niet via het mobieltje zelf.
En je kunt NIET naar nederlandse mobiele telefoons bellen of SMS-en.
Bij RadioShack waar we de telefoon kochten zei de verkoopster dat ze internationaal geactiveerd had.
Na 2 a 3 dagen zouden we daar een bevestigings-SMS van net10 voor krijgen.
Die kregen we niet en daarna naar andere RadioShack gegaan
Daar heeft een medewerker 20 minuten gebeld met Net10 en die gaven aan dat dat niet mogelijk was.
Op website net10 gekeken en door inderdaad dat dit telefoonnummer in process was voor activation.
De gebruiksaanwijzing nog een keer doorgelezen en door stond toch echt in dat internationaal mogelijk was.
Toen zelf nog een keer met net10 gebeld. Het verhaal uitgelegd en uiteindelijk konden we internationaal bellen.
Uiteindelijk werkte alle prima, maar het was een hoop gedoe dus als je er één koopt probeer dan inderdaad zelf of via internet of een landline international calling te activeren.
goede tip!
-
- Amerikakenner
Moet je buitenlands bellen ook activeren met T-mobile of at&T?
Fotos huwelijks reis 2010 => phoenix - LA > http://www.facebook.com/sven.perm" onclick="window.open(this.href);return false;
Zoek een winkel van AT&T of T-mobileBerjo schreef: Ik vroeg mij af of het ook mogelijk is om prepaid sim kaart in Amerika te kopen.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Yup, bij Tmobile bel je 611 vanaf je mobiele telefoon. Ik meen dat het ATT nummer hetzelfde is.breaker9240 schreef:Moet je buitenlands bellen ook activeren met T-mobile of at&T?
- Lezolas
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Het enige wat ik wil kunnen is smsjes sturen naar België genre: "goed aangekomen", "we landen morgen rond 20h00"
T-mobile zoeken dus
T-mobile zoeken dus
juli 2010: NY, San 'cisco, Y'mite, D. Valley, Las Vegas, Zion, Bryce, Monument V., Grand Cnyn, Kingman (+Glendale, Phoenix), Joshua Tr., LA
dec - feb 2011: Australië (NSW, VIC, SA, NT, QLD)
sept 2011: NY, Washington DC, Philly
nov 2011: NY, Boston
-
- Amerikakenner
Vol schreef:Yup, bij Tmobile bel je 611 vanaf je mobiele telefoon. Ik meen dat het ATT nummer hetzelfde is.breaker9240 schreef:Moet je buitenlands bellen ook activeren met T-mobile of at&T?
Zit dit duidelijk bij je Sim kaart of weet ik veel wat, wat je moet doen als je alles wilt activeren?
Fotos huwelijks reis 2010 => phoenix - LA > http://www.facebook.com/sven.perm" onclick="window.open(this.href);return false;
Het activeren van de SIM ansich is duidelijk beschreven. Probeer ergens een internet connectie te regelen dat is een stuk eenvoudiger dan het via de telefoon doen.breaker9240 schreef: Zit dit duidelijk bij je Sim kaart of weet ik veel wat, wat je moet doen als je alles wilt activeren?
Het buitenland bellen is vziw nergens beschreven maar als je belt met 611 en naar de menuopties luistert, wellicht een paar keer 'operator' roepen, dan krijg je vanzelf een levend persoon aan de lijn die je verder kunt helpen.
-
- Amerikakenner
Is wel jammer dat er nog zoveel bij komt kijken gewoon om naar het buitenland te bellen!
Want we nemen geen laptop mee ofzo dus ik hoop dat dit geen probleem word.
Misschien vragen in de winkel zelf of ze dit alles willen activeren?
Trouwens welke maatschappij neem ik het beste? At&T of T-mobile?
groetjes, sven
Trouwens welke maatschappij neem ik het beste? At&T of T-mobile?
groetjes, sven
belachelijk eigenlijk, ik erger me groen en geel.
(maar ja, ook met dvd's en regio's.)
ik heb een simlockvrij geschikt toestel dat ik mee zal nemen maar als prepay en skype goed werken is het voor mij prima zo.
ik baal wel dat ik mijn eigen telefoon thuis achterlaat, het is helemaal naar mijn hand gezet. had veel liever het gewoon mee willen nemen.
(maar ja, ook met dvd's en regio's.)
de amerikanen zeggen, gewoon een verizon prepay kopen en gebruiken in de VS, voor familie skype gebruiken.breaker9240 schreef:Is wel jammer dat er nog zoveel bij komt kijken gewoon om naar het buitenland te bellen!
groetjes, sven
ik heb een simlockvrij geschikt toestel dat ik mee zal nemen maar als prepay en skype goed werken is het voor mij prima zo.
ik baal wel dat ik mijn eigen telefoon thuis achterlaat, het is helemaal naar mijn hand gezet. had veel liever het gewoon mee willen nemen.
-
- Amerikakenner
Verizon dat is ook zo een maatschappij?
Want ik zie hier daily plans enzo enzo enzo.
Geraak er niet direct aan uit, wil gewoon een GSM + herlaadkaart en thats it...
En naar buitenland kunnen bellen eventueel niet dat het nodig zal zijn maar toch
Verizon zit zo te zien wel snor. Niet duur!!!
Maar je kan gewoon de walmart binnenstappen achter zo een prepaid verizon GSM vragen.
Meenemen, activeren, kaart herladen, buitenland bellen herladen thats it?
Want ik zie hier daily plans enzo enzo enzo.
Geraak er niet direct aan uit, wil gewoon een GSM + herlaadkaart en thats it...
En naar buitenland kunnen bellen eventueel niet dat het nodig zal zijn maar toch
Verizon zit zo te zien wel snor. Niet duur!!!
Maar je kan gewoon de walmart binnenstappen achter zo een prepaid verizon GSM vragen.
Meenemen, activeren, kaart herladen, buitenland bellen herladen thats it?
- Lezolas
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
kan je daar ook mee smssen naar het thuisfront?
juli 2010: NY, San 'cisco, Y'mite, D. Valley, Las Vegas, Zion, Bryce, Monument V., Grand Cnyn, Kingman (+Glendale, Phoenix), Joshua Tr., LA
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
breaker9240 schreef:Is wel jammer dat er nog zoveel bij komt kijken gewoon om naar het buitenland te bellen!
Waarom nemen jullie dan niet gewoon je eigen mobiel meeanja247 schreef:belachelijk eigenlijk, ik erger me groen en geel.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht