Ik ga van de week gelijk even kijken bij de Subway, is me nooit opgevallen.Bramster schreef:>- Mountain Dew!!! Heerlijk man!
Verkopen ze in NL op vele plaatsen, oa bij de Sub Way, America Today, Chinese Tokos. En bij de SubWay hebben ze ook van die staanders
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat mis jij hier in Nederland?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Re: Wat mis jij hier in Nederland?
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Drink regelmatig blikjes Mountain Dew, wordt verkocht bij ons bij de Jumbo.
Import loopt via American Goodies (http://www.americangoodies.nl). Je kunt ook in hun webshop bestellen.
Import loopt via American Goodies (http://www.americangoodies.nl). Je kunt ook in hun webshop bestellen.
Staten bezocht sinds 1997: AZ,CA,CO,CT,DC,DE,FL,ID,IL,IN,LA,MA,MD,MS,MT,NJ,NM,NV,NY,OH,PA,RI,SD,TX,UT,VA,WA,WV,WY
Aantal keren naar USA: 22 (inclusief komende reis)
-
- Amerika-ontdekker
Hahaha... Wat een toeval!Bramster schreef:>Hier (België/Vlaanderen) ben ik het allesinds nog nooit tegengekomen...
Vlaanderen ligt toch naast Nederland ???
Bovendien zitten SubWay en America Today ook in België. Mar ik weet niet of ze daar ook Mountain Dew hebben. Wellicht toch de moeite van het uitzoeken waard.
Was de zaterdag in Genk en daar kwamen we een America Today tegen... Mijn vriendin kende deze winkel blijkbaar, en ze wist dat er een frigo stond met blikjes frisdrank in. Nuja, ik ging er gewoon vanuit dat het om een frigo vol Coke, Sprite, Fanta,... (The usual stuff) ging, maar neen hoor... Mountain Dew! En slechts 1 Euro/blikje. 12 Pack inladen, hupppaaa!
Allesinds bedankt voor de tip, waar ik zonder het te beseffen zelf ben achter gekomen!

http://www.americanfood4u.com/ is goedkoper dan American GoodiesRR2USA schreef:Drink regelmatig blikjes Mountain Dew, wordt verkocht bij ons bij de Jumbo.

Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ben gelijk zaterdag langs de Jumbo gereden maar helaas verkoopt degene die nog enigszins bij ons in de buurt zit ze niet.RR2USA schreef:Drink regelmatig blikjes Mountain Dew, wordt verkocht bij ons bij de Jumbo.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Hi Katja,Katja schreef:Ik ben gelijk zaterdag langs de Jumbo gereden maar helaas verkoopt degene die nog enigszins bij ons in de buurt zit ze niet.
Ik zie dat je in Utrecht woont. Lucky you!
De Jumbo waar ik het over heb, bevindt zich in Amersfoort op het Neptunesplein. Als je een auto hebt, is het hooguit 20 min. rijden en meteen een dagje shoppen in de stad zelf. PM me anders als ik je kan helpen of voor je meenemen als ik binnenkort weer in Utrecht ben.
Staten bezocht sinds 1997: AZ,CA,CO,CT,DC,DE,FL,ID,IL,IN,LA,MA,MD,MS,MT,NJ,NM,NV,NY,OH,PA,RI,SD,TX,UT,VA,WA,WV,WY
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bedankt voor je tip, Amersfoort zit regelmatig op de route voor mijn werk en op dit moment zit ik er iedere maandag voor de fysio dus ik ga volgende week even kijken.
- Color01
- Amerika-expert
ben ik even blij, dat we maar 5 dollar betalen voor een case met 24 blikjes.allesDeire.com schreef:. Mountain Dew! En slechts 1 Euro/blikje. 12 Pack inladen, hupppaaa!

.rijocaer schreef:
Ik zie graag die mooie diep groene polders en weilanden met sloten waar water in staat (hier zijn de sloten alleen voor water afvoer tijdens de regen) en een rij mooie knotwilgen. Fietspad over een binnendijkje...
Dat doet me denken aan dat gedicht:
"Denkend aan Holland. zie ik brede rivieren, traag door oneindig laagland gaan... Toen ik uit Nederland vertrok heeft mijn artistieke zus een schilderij voor mij gemaakt van zo'n slootje met berkenbomen ernaast. Heerlijk Hollands. Dat mis ik van Nederland, mooi vlak weiland. En haring!
Wat ik wel mis als ik op vakantie naar Nederland ga is het winkelen om half twaalf 's avonds, of 2 uur 's ochtends! Ik ben een echt nachtmens en heb ook wel avond diensten gewerkt. Dan kan je in Amerika gewoon even naar de supermarkt na je werk, net als de dagmensen. En de gratis schone toiletten overal. Ga in Nederland bv. maar eens op een treinstation naar het toilet, bah, dan hoef ik al niet meer!
Dag Katja,Katja schreef:Bedankt voor je tip, Amersfoort zit regelmatig op de route voor mijn werk en op dit moment zit ik er iedere maandag voor de fysio dus ik ga volgende week even kijken.
Doe geen moeite om naar de Jumbo in Amersfoort te gaan.
Vandaag geweest en ze hebben de Mountain Dew uit het assortiment gehaald

Wordt dus voortaan via internet bestellen. Gelukkig hoef ik niet lang te wachten, want over 12 dagen zit ik de States...
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Superbedankt voor de waarschuwing, wel flauw van ze zeg.
Toch maar eens via internet bestellen dan duurt nog 62 dagen voor we vertrekken
Toch maar eens via internet bestellen dan duurt nog 62 dagen voor we vertrekken

- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ben ik in Nederland geland, voel ik dit is mijn vaderland.freesia schreef: Dat doet me denken aan dat gedicht:
"Denkend aan Holland. zie ik brede rivieren, traag door oneindig laagland gaan... Toen ik uit Nederland vertrok heeft mijn artistieke zus een schilderij voor mij gemaakt van zo'n slootje met berkenbomen ernaast. Heerlijk Hollands. Dat mis ik van Nederland, mooi vlak weiland. En haring!
Ik zie de molens en de gracht,
de haringkar, de bloemenpracht,
de markten en de pofferkraam,
schone gordijntjes voor elk raam,
patat, terrassen en de zee,
het draaiorgel, een bruin cafe.
Maar na een week zie ik de regen,
verbogen borden, volle wegen,
huizen met te dunne muren,
de overlast van zoveel buren.
Op Zondag nooit een winkel open,
voor de T.V. maar blijven hopen,
de hondepoep, school met den Bijbel,
in de families altijd heibel.
De vakantie doet me leren
waarom we gingen emigreren
Ik woon in Amerika. Maar als ik weer terug in Nederland zou zijn, dan zou ik het navolgende erg gaan missen:
Dunkin Donuts, GameStop, Barnes & Noble , Dicks Sportinggoods, MGM Grand @ Foxwoods !!!
Dunkin Donuts, GameStop, Barnes & Noble , Dicks Sportinggoods, MGM Grand @ Foxwoods !!!
Before "was", "was" was, "was" was "is".
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Mijn zoon en ik missen Denny's!
Ik heb deze zomer de Victoria's Secret ontdekt en baal echt dat deze niet in NL is. Ik heb wel gelezen dat er één in Londen komt, dus dat is
Ook vind ik de kledingwinkel Forever21 een toffe, betaalbare winkel, dus die zou van mij ook wel naar NL mogen komen

Ook vind ik de kledingwinkel Forever21 een toffe, betaalbare winkel, dus die zou van mij ook wel naar NL mogen komen

- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Loek, geweldig gedicht!!
Mag ik die van je lenen voor het Spanjeforum?? (met bronvermelding natuurlijk).
Wat ik mis is:
American Football (ja ik weet het ESPN America) in real dus
House of Blues
Huge Trucks
Roadtrippin...
en natuurlijk de brandstof prijzen
en ik moet zeggen dat ik de mensen super heb gevonden in de states.... van de aardige kerel in de lift van het hotel die om 04:00 smorgens zijn vlucht moest halen naar seattle.. tot onze grote vriend Kenny van 200kg in het vliegtuig naast ons.. die zijn moeder ons naar het hotel laat brengen.. en Kenny met mijn koffer op zijn schoot op de achterbank. helaas hebben we niet meer uitgewisseld dan een hug... wish i could see him again
anyway
dat is wat ik mis
American Football (ja ik weet het ESPN America) in real dus

House of Blues

Huge Trucks

Roadtrippin...
en natuurlijk de brandstof prijzen
en ik moet zeggen dat ik de mensen super heb gevonden in de states.... van de aardige kerel in de lift van het hotel die om 04:00 smorgens zijn vlucht moest halen naar seattle.. tot onze grote vriend Kenny van 200kg in het vliegtuig naast ons.. die zijn moeder ons naar het hotel laat brengen.. en Kenny met mijn koffer op zijn schoot op de achterbank. helaas hebben we niet meer uitgewisseld dan een hug... wish i could see him again

anyway
dat is wat ik mis

Bedankt Loek!
Lust is easy. Love is hard. Like is most important.
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bron vermelding wordt moeilijk, hij is niet van mij. Ik kwam hem jaren geleden tegen op het internet. Het schijnt door een Zuid-Afrikaanse emigrant te zijn geschreven.nieuwenoord schreef:Loek, geweldig gedicht!!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht