Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Organisator(s) gezocht voor AllesAmerika.com meetup

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
gretl
Amerika-ontdekker

Bericht door gretl »

American Dream is wel leuk, maar er schijnt nog een amerikaans thema restaurant te zitten bij een bekend hotel. De naam is me even ontschoten.
Bedoel je in Rotterdam? Naast het Hilton heeft inderdaad een soort steak/country restaurant gezeten, maar dat is volgens mij alweer een 'gewoon' restaurant.
eaglelgae
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door eaglelgae »

Hoi hoi,
Ik wil even een simpel voorstel doen. Misschien is het wat, misschien niet, ik wacht de reacties gewoon af.
Wat mij heel leuk, goedkoop en simpel lijkt is dat we gewoon afspreken bij iemand thuis met een redelijke grote tuin of een redelijk groot huis dat bereikbaar is met het OV. Ik gok dat we met rond de 20 mensen zullen zijn. Dan kunnen we een amerikaanse potluck houden. Ieder brengt zijn eigen deel van het eten mee. Dan hebben we allemaal lekker en verrassend eten, het is niet duur en heel gezellig. Neem de plakboeken en verhalen mee. Eventueel in kostuum. Altijd leuk.
Ik hoor het wel.
Groetjes,
Anneke

p.s. Het kan bij mij thuis, alhoewel het niet aan mijn eigen eisen voldoet ; )
Noord-Amerika 2001, 2002, 2003, 2004, 2005/2006, 2009, 2011, 2012, 2013, 2016
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Hoi Anneke,

Bedankt voor het aanbod! Ik zal eens met gretl en Anita kijken of dit een optie is. We zijn echter al een optie in Rotterdam aan het onderzoeken, het American Dream Café. Zodra hier meer over bekend is, laat ik het natuurlijk weten!
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
eaglelgae
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door eaglelgae »

Klinkt goed hoor Dennis. Ik hoor het wel. Veel succes met de organisatie. EN met de planning voor Amerika natuurlijk. Nog heel erg gefeliciteerd!
Noord-Amerika 2001, 2002, 2003, 2004, 2005/2006, 2009, 2011, 2012, 2013, 2016
nikki79
Amerika-ontdekker

Bericht door nikki79 »

Hallo allemaal,

Ik reageer een beetje laat maar ik kom zelden op het forum. Ik zie nu dat het een goed idee is om hier vaker langs te komen.

Een meeting dat is een heel leuk idee. Ik voetbal zelf bij een damesteam en ik regel het jaarlijkse uitje voor twee teams. Dit is geen makkelijke opgave.

Ik hoop dat er een datum en een locatie wordt geprikt die voor mij ook haalbaar zijn. Ik woon namelijk in Heerlen..

Ik vind persoonlijk een goed idee om het bij iemand thuis te plannen. Het is kostenbesparend en als je bijvoorbeeld foto's en verhalen wilt delen is het makkelijker in een huiskamer dan in een vol restaurant.

Bij iemand thuis is er misschien ook de mogelijkheid om bijvoorbeeld een video van een reis van iemand te bekijken en het doel van de meeting is toch vooral om elkaar te leren kennen en ervaringen uit te wisselen.

Groetjes
Nikki
nikki79
Amerika-ontdekker

Bericht door nikki79 »

Hoe staat het met de voorbereidingen?

Het is zo stil op dit onderwerp...

Ik zou graag willen weten of er wat meer bekend is over wat, waar en wanneer?

Nikki
gretl
Amerika-ontdekker

Bericht door gretl »

Het is wel stil rondom het onderwerp maarre.....er wordt 'keihard' aan gewerkt hoor.......
Ik heb het e.e.a. uitgezocht en 'uitgetest' (vervelende klus trouwens, :wink: ). En de resultaten van dit onderzoek ( :shock: ) weer gemaild, komt dus vast wel goed!
Dennis
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Hoi Nikki,

Ik ben momenteel met een heleboel dingen tegelijk bezig, maar de uitnodigingen zullen op tijd de deur uitgaan hoor. Gelukkig heb ik in gretl een erg goede onderzoekster, dus dat zal prima in orde komen! :D
Dennis

nikki79
Amerika-ontdekker

Bericht door nikki79 »

Ik heb me trouwens nog niet officieel aangemeld.

Ik kom graag als het niet te ver is.
Ik woon in Heerlen, dus in de randstad is net te doen.

Ik kom met twee personen, als ik mijn vriendin meekrijg tenminste :lol:

Wonen er nog meer personen "down under" oftewel in zuid-limburg?

Nikki
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

Hoi,

Ook maar even een bijdrage.
Bij een meeting als deze stel ik me voor dat deze is bedoeld om elkaar persoonlijk te leren kennen en niet zozeer om een programma af te werken.
Welke gezichten zitten er nou achter al die reacties. Bepaalde mensen zou ik graag eens persoonlijk spreken. Volgens mij is dat al een avondvullend programma.
Een sportkantine o.i.d. lijkt mij dan ook al voldoende. Een zaaltje waar je droog en tochtvrij zit eveneens. Wat drinken :beerchug: en versnaperingen en het kan volgens mij niet meer stuk.

Oh ja, een stopcontact, voor wie een dia- foto- of videopresentatie wil geven is ook wel handig.

René
smiletje85
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door smiletje85 »

nikki79 schreef:
Wonen er nog meer personen "down under" oftewel in zuid-limburg?

Nikki
Vanaf september waarschijnlijk. Als ik ingeloot wordt ga ik in Heerlen studeren. :D
hdeweert
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door hdeweert »

Hallo Dennis en anderen
Terug van weg geweest. :cry: Ik zie dat er twee mensen zijn die het gaan organiseren. Voor mijn vakantie had ik wat oude relaties in de catering aangeboord. Omdat ik het idee kreeg dat het niet op prijs gesteld werd heb ik dit tijdens mijn vakantie maar weer afgeblazen.
Ik weet niet of ik er bij zal zijn. In het verleden heb ik me nogal eens bezondigd op het eten van vast food. Daarvan gaan de leidingen dichtzitten (cholesterol) :cry: , en moeten er omleidingen worden aangebracht. Aangezien het niet acuut is sta ik op een wachtlijst dus vandaar???
Verder is er niks aan de hand.
Groeten
Harm
Dennis
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Hoi Harm,

Succes met het gedoe rondom je cholesterol!

Hoezo had je het idee gekregen dat je initiatief niet op prijs gesteld werd? Ik kan me niet herinneren dat je het genoemd hebt (maar ik kan ernaast zitten - ik heb de thread niet helemaal opnieuw doorgekeken).
Dennis

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer