Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
credit score and business loans
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
credit score and business loans
wie kan mij vertellen waar ik een goed informatie buro (of liefst online website) kan vinden om te zien wat mijn man en ik kunnen doen betreffende een bedrijfs lening.
wij wonen in Arkansas en ik ben nog in mijn immigratie proces(nederlands staatburger), mijn man is Amerikaans staatburger.
hij heeft geen slecht maar ook geen goede credit score (wegens geen kosten en geen creditcard)
maar het lijkt of we geen lening kunnen krijgen omdat we nergens geen schulden hebben.
hij heeft een baan waarbij ons huis en utilities betaald worden in zijn loon dus hebben niets op papier wat aantoont dat we ergens kosten hebben.
nu weet ik dat er in nederland zoiets is als beginnend ondernemer waar je de regering kan vragen om een starters bedrijfslening, is er zoiets in de US? ik heb al zo vaak getracht onderzoek te plegen online, maar alles wat ik kan vinden is aanvraag tot leningen waarin ze alles van je willen weten en als je dan zoon formulier invult krijg je naderhand een rekening of 5 nieuwe spammers in je mail box.
wie kan mij meer info geven, websites of misschien zelfs een investor????
wij wonen in Arkansas en ik ben nog in mijn immigratie proces(nederlands staatburger), mijn man is Amerikaans staatburger.
hij heeft geen slecht maar ook geen goede credit score (wegens geen kosten en geen creditcard)
maar het lijkt of we geen lening kunnen krijgen omdat we nergens geen schulden hebben.
hij heeft een baan waarbij ons huis en utilities betaald worden in zijn loon dus hebben niets op papier wat aantoont dat we ergens kosten hebben.
nu weet ik dat er in nederland zoiets is als beginnend ondernemer waar je de regering kan vragen om een starters bedrijfslening, is er zoiets in de US? ik heb al zo vaak getracht onderzoek te plegen online, maar alles wat ik kan vinden is aanvraag tot leningen waarin ze alles van je willen weten en als je dan zoon formulier invult krijg je naderhand een rekening of 5 nieuwe spammers in je mail box.
wie kan mij meer info geven, websites of misschien zelfs een investor????
vrouwen houden van de simpele dingen in het leven ........ zoals mannen 

Re: credit score and business loans
De Small Business Administration heeft een informatief website: http://www.sba.gov/
Dit is een goede plek om te beginnen.
Dit is een goede plek om te beginnen.
Lust is easy. Love is hard. Like is most important.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Re: credit score and business loans
das een goeie joke, toevallig liep ik hier tegenaan een paar uur nadat ik deze post had geplaatst.
zijn er mensen met dezelfde situatie? of heeft er iemand ervaring in deze?
zijn er mensen met dezelfde situatie? of heeft er iemand ervaring in deze?
vrouwen houden van de simpele dingen in het leven ........ zoals mannen 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 9049 Weergaves
-
Laatste bericht door Coyote