Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vakantie woning kopen in TX
Vakantie woning kopen in TX
Hallo,
ik heb 1,5 jaar in TX gewoond (10jr geleden) en het is me zo goed bevallen dat ik eigenlijk in TX wel
een vakantie woning zou willen kopen.
We willen NL niet voorgoed achter ons laten, maar wel een vaste stek hebben in Texas om in de vakanties naar toe te gaan met het gezin.
Zijn er hier ook mensen die hier ervaring in hebben.
En wat zijn de dingen waar ik goed op moet letten ivm gas en licht nota's e.d.
En ook de maanden dat het huis leeg staat als wij er niet zijn.
Vul hem nog ff aan...
lees trouwens overal dat ze graag een credit willen zien daar bij het kopen van een huis. En ook een creditcard + bewijs van netjes afbetalen.
Maar wat als je hem nu in één keer aftikt.
Of ben je verplicht om een hypotheek te nemen, nee toch?
ik heb 1,5 jaar in TX gewoond (10jr geleden) en het is me zo goed bevallen dat ik eigenlijk in TX wel
een vakantie woning zou willen kopen.
We willen NL niet voorgoed achter ons laten, maar wel een vaste stek hebben in Texas om in de vakanties naar toe te gaan met het gezin.
Zijn er hier ook mensen die hier ervaring in hebben.
En wat zijn de dingen waar ik goed op moet letten ivm gas en licht nota's e.d.
En ook de maanden dat het huis leeg staat als wij er niet zijn.
Vul hem nog ff aan...
lees trouwens overal dat ze graag een credit willen zien daar bij het kopen van een huis. En ook een creditcard + bewijs van netjes afbetalen.
Maar wat als je hem nu in één keer aftikt.
Of ben je verplicht om een hypotheek te nemen, nee toch?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht