Bij elke opmerking beginnen ze te gillen en te krijsen.
Is dit nou allemaal gespeelt, of zijn die mensen uit amerika allemaal zo overdreven.

Als je ziet wat ze allemaal weggeeft, dan wil ik ook wel OMG gillenvana schreef:Ik denk dat je het over de show van gisteren hebt. Dat is Ophrah's "Favourite things"show. Die komt elk jaar en in die show krijgen mensen enorm veel gratis en dure cadeaus. Vandaar dat gegil.
Dan moet ik weer denken aan onze eerste keer in Disney World in Florida in 1998. We waren daar bij de Country Bear Jambory in Magic Kingdom. Heel leuk van die beren die liedjes zingen en muziek maken. Op een bepaald moment vraagt een van die beren of het publiek even wil meedoen. Nah.. als je dat bij een show in de Efteling ofzo vraagt, gaat het publiek braaf zitten meeklappen ofzo. In die Country Bear Jambory gingen al die Amerikanen compleet los!!! Zingen, klappen, met de voeten stampen, echt helemaal compleet! Wij zijn dan zo dat we mee gaan zitten doen, het hoort er dan toch bij he! Maar er zaten nog een paar Nederlanders vlakbij ons en die zaten een beetje te "simmen" zo van: stelletje rare Amerikanen, doe normaal!Petra/VS schreef:Toch denk ik, natuurlijk heel over het algemeen genomen, dat Amerikanen wat dat betreft van nature al uitbundiger zijn dan Nederlanders.
Bij de aflevering die afgelopen week hier te zien was, waren allemaal vrijwilligers uitgenodigd die meegeholpen hebben na "Katrina". Dus ik geloof niet dat het echt wat kost.Sandy schreef:Vraag me overigens af wat het kost om in de 'Favorite Things Show' te gast te zijn ...
Nu je het zegt, volgens mij heb ik het een keer gezien en toen bleek het een verrassing te zijn. Iedereen ging er vanuit dat het een andere show was, maar het was "The Favorite Things Show". En de cadeau's waren niet van de lucht ....chranimei schreef: Bij de aflevering die afgelopen week hier te zien was, waren allemaal vrijwilligers uitgenodigd die meegeholpen hebben na "Katrina". Dus ik geloof niet dat het echt wat kost.
Ik denk trouwens dat je sowieso niet meer betaald voor een ticket omdat het toevallig weer "weggeefdag" is!
Lijkt me wel heel gaaf om dan in het publiek te zitten! Ze geeft niet van die hele flauwe cadeaus weg!