Ik vind het een goed plan! Ik ben zelf regelmatig op zoek naar reisgenoten.
Maar een nieuwe rubriek bij dit forum waar je oproepjes kunt plaatsen om reisgenoten te zoeken, lijkt mij een strak plan.
Wat moet ik me precies bij een reisgenoten forum voorstellen? Een forum waar je berichtjes plaatst, wanneer je op zoek bent naar een reisgenoot? - Als het inderdaad op vele reisfora gebruikt wordt, is het misschien wel een idee voor deze site en zodoende meer forum verkeer te genereren...
--------------------- Ben je op zoek naar een reisgenoot?
Als je op zoek bent naar een reisgenoot dan kun je hier een bericht plaatsen of wellicht zoekt er al iemand naar jou om samen te reizen.
---------------------
Ik ben zelf niet op zoek naar een reisgenoot, maar denk dat daar wel belangstelling voor is. mede omdat er ook site's zijn die helemaal in dat teken staan.
Gerwin schreef: dat bedoel ik nou toevallig niet,, maar .....
LOL dat bedoel je wel ...... maar je hebt het denk ik verkeerd gelezen
Wat jij zegt (zie onder) is hetzelfde waar Njit op doelt met het 'reisgenoten forum' op het USA4All Forum
Gerwin schreef: Voor mensen die op een of andere reden opzoek zijn naar een reisgenoot.
Zij kunnen dan een oproep / bericht plaatsen in dat forum.
Laatst gewijzigd door Sandy op 01 apr 2006, 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gerwin schreef:oooooooooooooooooooookidoki .
Nu niet allemaal tegelijk stemmen
Ik heb zelf niet gestemd, zo'n forum heeft voor mij persoonlijk geen meerwaarde. Ik kan me echter voorstellen dat het voor jongelui (hoor oma) wel interessant is. Mede ook om contacten te leggen en natuurlijk om een reisgenoot te vinden. Wie weet trekt zo'n forum een nieuw jonger publiek aan.. Mogelijk interessant voor de vrijgezellen onder ons
Klinkt als een goed idee maar probeerden Roland en Marloes al niet min of meer zo iets...
Zelf zou ik niet zomaar met een vreemde een lange vakantie gaan maken, stel je voor dat het niet klikt en dat je na een paar dagen al ruzie hebt...
Met een groep is dan een beter alternatief maar is lastig te organiseren zoals wel is gebleken...
Groeten, Gert
Londen-VS-Canada (28 days of fun in augustus en september)
Geen slecht idee, vooral voor jongeren zal dit interessant zijn zodat de reiskosten wat zakken.
Het enige probleem met zulke fora is dat de lijn tussen reisgenotenforum <-> datingsite bij momenten heel dun zal zijn
mei 2003: LA
september 2004: San Fransisco-Hwy1-Goldroute-Sacramento-Napa Valley-SFO
mei 2005: LA-Death Valley-Vegas-Canyons-Monument Valley-Tombstone-San Diego-LA en alles ertussen
mei 2006: NY-Toronto-NY
oktober 2007: Texas (Dallas-Austin-S Antonio)
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.