Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

superbowl

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Hockey
Amerika-expert

Re: superbowl

Bericht door Hockey »

Bramster schreef:> Om nu de Green Bay Packers world champions te noemen vind ik nogal overdreven,
> maar ach, Amerikanen he?

Dat overdreven vinden ligt toch echt aan de Nederlanders en niet aan de Amerikanen. De Amerikanen vinden dat immers geheel niet overdreven.

Om nu de Green Bay Packers world champions te noemen vind ik nogal overdreven, maar ach, Nederlanders he?
Mijn vriendin is Amerikaanse. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Amerikanen een geweldig volk, maar ze denken wel dat heel de wereld weet en interesseert wat er in Amerika speelt. En helaas voor hun klopt dat niet.
Bramster
Amerika-expert

Bericht door Bramster »

Hahahaha, net zoals wij denken dat de hele wereld weet wat de Hoofdstad van Nederland is, daarbij verwachten we ook nog dat men Nederland op de kaart weet aan te wijzen. Kunnen de Amerikanen dat niet dan lachen we er vaak om, er is zelfs een hele draad over geschreven in dit forum :D
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Een interessante blog van een welbereisde Canadees.
http://ezinearticles.com/?What-Does-a-C ... &id=130238

Hij zegt zelf dat Amerikanen niet zo onwetend zijn als we graag mogen denken. Ze zijn net zo alwetend of onwetend als mensen in andere landen. Wij weten waarschijnlijk meer van de VS dan een Amerikaan van ons land weet. Maar hoeveel weten wij van andere landen dan de VS en ons eigen land?
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Hockey schreef:Bestaat de NFL Europe eigenlijk nog? Dat Europe werd trouwens al snel Germany, toen in alle andere Europese landen het niet echt lekker liep.
Nee, de NFL Europe (of NFL Europa, zoals het tegen het einde heette) bestaat als sinds 2007 niet meer.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

De NFL Europe is in feite vervangen door de jaarlijkse NFL regular match op Wembley in Londen.

Overigens waren bij de Superbowl kaartjesproblemen. Zo'n 1200 toeschouwers kregen te horen dat hun zitplaatsen er niet waren. Met flink wat improviseren konden ze toch het stadion in. Al had niet iedereen een goede plek.
JoeyK
Amerika-newbie

Bericht door JoeyK »

Heb de superbowl vanuit Nederland gekeken, mijn voorspelling kwam uit een finale van Packers - Steelers =D
Heb samen met mijn vader gekeken, natuurlijk met de nacho's erbij ;)
Die eerste twee TD van de Packers waren werkelijk geniaal te noemen! Ik moet zeggen dat ik vanaf het derde kwart af en toe wat begon in te dutten :roll:
Was hier rond 3 uur snachts, maar was wel een heerlijke avond (en aanloop er naartoe) trouwens gekeken via ESPN America :)
me_lize
Amerika-newbie
Contacteer:

Bericht door me_lize »

ik hebde superbowl ook in NL gekeken maar ik kan niet wachtten het volgend jaar in Amerika te zien! denk dat de sfeer daar toch heel anders is!!
kicking ass in the USA
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer