Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Een goed boek over de Verenigde Staten

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
tdekkers91
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Een goed boek over de Verenigde Staten

Bericht door tdekkers91 »

Hallo iedereen!
Omdat ik deze zomer graag een jaar/twee jaar naar de Verenigde Staten wil vroeg ik mij af: 'Wat is nu een echt goed boek (informatief) over The States'. Over de mensen, de Staten, de cultuur, landschappen etc etc. Ik vind ontzettend veel boeken over de USA maar ik vroeg me af of hier mensen zijn die een goed boek erover gelezen hebben? Of boeken natuurlijk!

:oops:
Working on a dream!
Bramster
Amerika-expert

Re: Een goed boek over de Verenigde Staten

Bericht door Bramster »

Wat ga je die een/twee jaar doen ?
tdekkers91
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door tdekkers91 »

Bramster schreef:Wat ga je die een/twee jaar doen ?
Ik wil graag naar het Green River Community College (vlak bij Seattle). Om daar mijn associates degree te halen.
Working on a dream!
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Ik denk niet dat je alles in één boek zult vinden, maar als je wat wil lezen over cultuur kan ik het boek "culture shock" aanraden. Ook de boekjes "Typisch Amerikanen" uit de serie "Typisch......." is leuk!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
yvonne van den berg
Amerika-ontdekker

Bericht door yvonne van den berg »

Hallo, ik vond Max in THE Sity van Max Westerman heel leuk om te lezen.

Ook de site van ****** Is heel informatief.

Note mod Petra: link naar concurrerende website verwijderd per forumregel 6. b) Het adverteren/te koop aanbieden van producten, diensten of websites op de forums is strikt verboden. Dus: geen links naar concurrerende websites of sites met een commerciële boodschap. Dit geldt ook voor handtekeningen (signatures)!
Laatst gewijzigd door yvonne van den berg op 11 feb 2011, 22:18, 3 keer totaal gewijzigd.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Heb je AllesAmerika.com, de website van het forum, al doorgelezen. Daar vind je van alles en nog wat over Amerika.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
t1m
Amerikakenner

Bericht door t1m »

Persoonlijk lees ik soms The American Scholar, ook goed voor je Engelse taalkennis. Zoek woorden op via http://www.dictionary.com die je niet begrijpt. http://www.theamericanscholar.org. Misschien interesting om het Amerikaanse 'prestige' schoolsysteem te begrijpen: http://www.theamericanscholar.org/the-d ... education/.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer