Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Via fora in contact komen met Amerikaanse man/vrouw
Via fora in contact komen met Amerikaanse man/vrouw
Hey iedereen!
Ik zoek al tijdje americaanse forums en chats op Google maar ik vind geen goede.
Ik zou graag in contact komen met amerikanen of misschien een Amerikaanse.
Er zijn hier verschillende mensen dat hun vrouw/man leren kennen hebben via chat(?).
Misschien kunnen die wat Amerikaanse sites geven. Natuurlijk via pm als dit niet toegelaten is.
Met dank
Ik zoek al tijdje americaanse forums en chats op Google maar ik vind geen goede.
Er zijn hier verschillende mensen dat hun vrouw/man leren kennen hebben via chat(?).
Misschien kunnen die wat Amerikaanse sites geven. Natuurlijk via pm als dit niet toegelaten is.
Met dank
Re: Via fora in contact komen met Amerikaanse man/vrouw
Tja, ik kan je wel de site geven waar ik mijn Amerikaanse man heb leren kennen, maar dat heeft alleen zin als je een greyhound liefhebber bent.
Misschien kun je een zoekopdracht doen met als onderwerp iets wat je graag doet, een sport of een hobby oid. Dan heb je gelijk een goed onderwerp om over te praten.
Misschien kun je een zoekopdracht doen met als onderwerp iets wat je graag doet, een sport of een hobby oid. Dan heb je gelijk een goed onderwerp om over te praten.
A journey about to start...
http://www.jackandpeet.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/saveagalgoespanol http://petrapostmaphotography.com
http://www.jackandpeet.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/saveagalgoespanol http://petrapostmaphotography.com
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik was een van de vroegere chatters (in 1997)
Heb ook via een chatroom mijn (nederlandse ) vrouw ontmoet terwijl we allebei in Amerika woonden.
Ik zat destijds in een dutch chatroom die AOL destijds had.
Een chatroom waar mensen die in Amerika zaten nederlands konden kletsen.
De vonken sloegen 800km over en nu ben ik as zaterdag 12 1/2 jaar getrouwd
Heb ook via een chatroom mijn (nederlandse ) vrouw ontmoet terwijl we allebei in Amerika woonden.
Ik zat destijds in een dutch chatroom die AOL destijds had.
Een chatroom waar mensen die in Amerika zaten nederlands konden kletsen.
De vonken sloegen 800km over en nu ben ik as zaterdag 12 1/2 jaar getrouwd

Gefeliciteerd! Dat is echt wel een tijdje Ned in mo.
Die site zal ik is bekijken els70. Heb jij daar iemand ontmoet?
Die site zal ik is bekijken els70. Heb jij daar iemand ontmoet?
- Color01
- Amerika-expert
ik heb mijn vrouw jaren en jaren geleden ontmoet doormiddel van ICQ Chat. 

Ik ben eigenlijk nog nooit "op zoek gegaan" naar een Amerikaanse man via internet. Ik deed altijd wat ik leuk vond, spellen, chatten, etc. dan ontmoet je vanzelf wel mensen en heel soms die ene speciale 

Paltalk is ook wel een leuk medium
- Lucid
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Ik heb ooit een Amerikaanse toegevoegd aan Facebook nadat ik een film met haar had gezien (ze is actrice). Ik google wel vaker op namen van acteurs en actrices, maar meestal hebben die geen Facebook. Het werd snel berichtjes versturen, mailen, bellen en ontmoeten.
Hopleijk wordt het binnen een jaar emigreren en samenwonen. 

Ik ben ik Amerika geweest, het was er alle dagen feest
Ik vond het fijn, in Amerika te zijn
Alles was zo big en high, en ik dacht amaai amaai
Bij ons thuis is het allemaal maar klein
- Eddy Wally
- Eddy Wally
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als het een onbekende actrice is, dan is het misschien wel waar dat zij het is. Maar hoe weet je nou dat je echt met een 'beroemdheid' te doen hebt? Want er zitten zoveel fake beroemde profielen op Facebook.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- Lucid
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Dat weet je pas als je elkaar ontmoet in LA. Als ze niet werkt, woont ze bij mij in Nederland. Na twee jaar durf ik wel te geloven dat het geen geintje is.kastelke schreef:Maar hoe weet je nou dat je echt met een 'beroemdheid' te doen hebt?

Ik ben ik Amerika geweest, het was er alle dagen feest
- Eddy Wally
- Eddy Wally
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Je kunt trouwens op Facebook best zien, of het de officiele page is van een beroemdheid. Sommigen schrijven ook zelf hun status updates, zoals Ashton Kutcher.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- headhunterke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
That's what I'm talking aboutels70 schreef:http://www.interpals.net/login.php

Heel goeie site met aardige mensen erop. Al heb ik die enkel nog maar gebruikt om wat meer mensen te leren kennen aan de andere kant van de oceaan en niet om een lief te zoeken.
Enig nadeel is dat er ook heel veel mensen op zitten die totaal niet meer reageren omdat ze simpelweg niet meer op de site komen. Maar eens je iemand gevonden hebt, kan het snel gaan. Leuk is ook dat je op bepaalde kernwoorden kan zoeken. Bv. België of Nederland, zo heb je gelijk iets om over te praten en kan je de standaard 'Hello, how are you doing' al vervanging door iets dat je gemeen hebt

Weet je wat? Als je nog eens naar de States gaat, doe gewoon zoals thuis wanneer je iemand aan de haak wil slaan

"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
Zal wel aan mij liggen, maar ik ben benieuwd naar de motivatie van de vraag. Ben je op zoek naar een Amerikaanse partner ... omdat? .... het je een groene kaart uiteindelijk oplevert? Ik ben misschien ouderwets, volgens mij val je op iemand... en maakt nationaliteit niet uit. Ik zou me zelf als Nederlandse toch wel gebruikt voelen als mijn toekomstige 'buitenlandse' partner bewust een vrouw in NL zocht, omdat hij graag hier wil wonen....
Maarre, ik heb zelf veel Amerikanen ontmoet (en daar leuke contacten en ontmoetingen aan overgehouden) door een wederzijdse interesse in race sport (mijn man althans) op Amerikaanse fora. Je wordt snel uitgenodigd.... en ze zijn heel gastvrij!

Maarre, ik heb zelf veel Amerikanen ontmoet (en daar leuke contacten en ontmoetingen aan overgehouden) door een wederzijdse interesse in race sport (mijn man althans) op Amerikaanse fora. Je wordt snel uitgenodigd.... en ze zijn heel gastvrij!
Sandy
- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ik snap wel wat je bedoelt Sandy, maar je kunt het lot altijd een handje helpen 

States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
-
- Amerika-ontdekker
Nice hoor. Ik hoop dat je iemand gauw leert kennen.Issision schreef:Hey iedereen!
Met dank
Noot:
Let wel dat vele profielen op de sites scams zijn en je geld willen aftroggelen.
Velen zijn opgelicht op deze manier. Dus een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Ik denk dat het afhangt van hoe eerlijk je partner erin is. Wordt het van tevoren verteld dan hoeft het mijns inziens geen probleem te zijn. Wordt je voorgelogen, ja dan is het een andere zaak. In ieder geval huwelijkse voorwaarden eisen.Sandy schreef:Ik zou me zelf als Nederlandse toch wel gebruikt voelen als mijn toekomstige 'buitenlandse' partner bewust een vrouw in NL zocht, omdat hij graag hier wil wonen....![]()
Maar ik denk dat mannen er ook anders in staan dan vrouwen. Voor een man betekent zo'n "schijnhuwelijk" toch twee jaar s*ks.
- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Maar vergeet niet dat het niet perse een schijnhuwelijk hoeft te zijn, Hockey. Er bestaan ook genoeg gevallen van mensen die elkaar digitaal leerden kennen en echt verliefd werden. Ik zou bijvoorbeeld zelf iemand in NL kunnen zoeken via internet, maar ook iemand in Amerika. Ik doe het niet, want ik heb op dit moment uberhaupt geen behoefte aan een relatie..maar een vriendin van mij heeft via internet wel een Amerikaan ontmoet, en heeft jarenlang een relatie met hem gehad (en trouwplannen gehad, maar 't is nu uit). Het hoeft dus niet alleen om een green card te gaan, en zelfs al zou het voor een deel wel om de gc gaan, dan nog kan er ook liefde bij komen natuurlijk.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Georgie, dat realiseerde ik me ook. Het gaat erom wat iemands insteek is. En liefde kan dan inderdaad opbloeien.
Het zal ook wel afhangen waar iemand vandaan komt. Ik zat vroeger op Friendster en werd continu lastig gevallen daar dames uit Afrika en Zuid Oost Azië voor wie een leven in Nederland beter was dan het leven in hun thuisland. Voor een Europeaan (m/v) die op VS datingssites zoekt zal het niet direct een vlucht uit een rotleven zijn.
Het zal ook wel afhangen waar iemand vandaan komt. Ik zat vroeger op Friendster en werd continu lastig gevallen daar dames uit Afrika en Zuid Oost Azië voor wie een leven in Nederland beter was dan het leven in hun thuisland. Voor een Europeaan (m/v) die op VS datingssites zoekt zal het niet direct een vlucht uit een rotleven zijn.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 2679 Weergaves
-
Laatste bericht door BonnyR
-
- 1 Reacties