Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Amerikaanse Tv-series

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Jostravels
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Amerikaanse Tv-series

Bericht door Jostravels »

Sandy schreef:Ik kijk nu weer Spartacus, een nieuwe reeks: Gods of the Arena. Ik vond het eerste seizoen ook geweldig 'Blood and Sand'.
Ik houd heel erg van dit genre, alleen het sex-gehalte mag wel weg .. gelukkig zijn het vaak vrij korte scenes.
Haha, ja, dat kijken wij tot onze grote schaamte ook. Eigenlijk te fout voor woorden, maar daarom wil ik het toch telkens weer zien.
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
mreijrink
Amerika-ontdekker

Bericht door mreijrink »

ik kan met helemaal vinden in 'according to Jim', 'two and a half men' en 'the big bang theory'. Ben net begonnen met 'My dad says shit', maar daarvan kan in nog niet zeggen of ik het echt leuk vind, mijn man vind het in iedergeval erg leuk.
Ook bones en law & order, nu juist net wel criminal intent, met detectives goren en eames.
Ook hawaii five-O is net een paar weken in NL op tv en ook dat is wel een leuke serie.
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

Zijn er hier nog "The event" kijkers? Ik had er eerst niet veel van verwacht, maar vind het toch best spannend eigenlijk.
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Ik kijk ook The Event. Jammergenoeg denk ik niet dat er een volgend seizoen zal komen :(

Ben net begonnen aan Breaking In (FOX, met o.a. Christian Slater) en Camelot (Starz). Beide erg interessant tot nu toe!
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Beareesh
Amerika-newbie

Bericht door Beareesh »

De enige twee series die ik (online) volg: How I Met Your Mother en Modern Family :love2: superleuke series allebei!
De leegte na Friends wordt door deze series gevuld haha.
goldenhills
Amerika-expert

Bericht door goldenhills »

Coyote schreef:Heeft iemand de nieuwe serie Chaos al gezien?
Wij hebben gisteravond de tweede aflevering gezien. Het is wel grappig, een soort van A-team. Prima voor de vrijdagavond. Ik weet niet hoelang het me geboeid gaat houden, en zal er geen slapeloze nachten van hebben als ze het na een seizoen cancellen.

Fringe was gisteravond FANTASTISCH! Wat ons betreft nog steeds verreweg de beste serie op TV...
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

goldenhills schreef:Wij hebben gisteravond de tweede aflevering gezien. Het is wel grappig, een soort van A-team. Prima voor de vrijdagavond. Ik weet niet hoelang het me geboeid gaat houden, en zal er geen slapeloze nachten van hebben als ze het na een seizoen cancellen.
Ik vond het ook wel leuk. Heb de 2e aflevering binnen en zal die vandaag of morgen bekijken. Ik had ook nog geen WOW gevoel bij de 1e aflevering, misschien komt dat nog. :) Als het maar niet dezelfde kant op gaat als The Cape. Na een aantal afleveringen ben ik toen afgehaakt.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Fender75
Amerikafan

Bericht door Fender75 »

Ik weet niet of het een serie is, maar van het weekend Yosemite gezien op de BBC. Schitterend!
Aquell
Amerikakenner

Bericht door Aquell »

Beste forumlezers,

ik zelf ben niet heel erg tv verslaafd in tegenstelling tot mijn aanstaande.

Ik kijk graag

law and order
Two and half men (jammer dat er heel veel herhaald wordt!)
Dexter
CSI
Cold Case

In Amerika kijk ik via internet graag naar Voetbal International.

Daarnaast moet ik verplicht meekijken met

Teen mom 2 (is inmiddels afgelopen - kan niet wachten tot Teen mom 3)
House of; beverly hills / atlanta / Miami
Family Guy
American Men

Een serie die van mij absoluut van de tv gehaald mag worden is Jersey Shore, verschrikkelijk. Erg mooi hoe " the situation" last afging bij the roast of Donald Trumph. Volgens mij gaan ze volgend seizoen naar Italie toe. Ik hoop dat ze daar op een fijne manier kennis maken met de politie daar!

Veel kijk plezier

Aquell
http://katieaxelinthestates.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lexington, Kentucky
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

We hebben via Dish Network nu zoveel gratis filmkanalen dat ik bijna geen series meer volg, wel gisteren weer House gezien, blijft toch een van mijn favorieten :thumbup:
SanneN
Amerikakenner

Bericht door SanneN »

Sinds wij Netflix hebben gaat de "gewone" TV niet meer aan, ik heb ook niet het geduld om op een bepaalde tijd te moeten kijken.
We zijn nu begonnen met Heroes, spannend! Seizoen 1 is al af, nu seizoen 2...
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Wij hebben vandaag de eerste aflevering gekeken van Rookie Blue, en we vonden het wel vermakelijk. De tweede aflevering gaat zo ook aan!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
PeterV
Amerika-ontdekker

Bericht door PeterV »

Sandy schreef:Ik kijk nu weer Spartacus, een nieuwe reeks: Gods of the Arena. Ik vond het eerste seizoen ook geweldig 'Blood and Sand'.
Ik houd heel erg van dit genre, alleen het sex-gehalte mag wel weg .. gelukkig zijn het vaak vrij korte scenes.
Een goede serie inderdaad. De nonchalance waarmee sex ontvangen wordt in de serie komt dan weer authentiek over, wat typerend was voor die tijd. Ik begrijp wel dat mensen vandaag erdoor gechockeerd worden. De reeks 'Rome' (HBO) was ook van dien aard. Maar Spartacus heeft wel wat stijlkenmerken van '300' overgenomen.

Ik ben recent opnieuw naar True Blood beginnen kijken. Een verademing tussen dat tienervampierengeweld. En die broeierige sfeer van Louisiana trekt me wel aan.
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

@Jacqueline. Ik heb de hele eerste serie Rookie blue gekeken. Vond ik goed. Kan niet wachten op het nieuwe seizoen van Rizzoli & Isles en Covert affaire!
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Die staan hier ook allebei in de wacht! Net als Royal Pains en Being Erica trouwens. Momenteel geen afleveringen, maar een nieuw seizoen is wel aangekondigd. Rookie Blue is al aan het tweede seizoen begonnen, toch?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Bralo20
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Bralo20 »

Nog enkele fijne reeksen:

The Chicago Code
The Killing
Body of Proof
Chaos
Sammiejjj
Amerika-newbie

Bericht door Sammiejjj »

Ik volg Vampire Diaries :D .
Meer mensen hier die dit kijken??
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Chaos is helaas al na 3 afleveringen gecancelled wegens tegenvallende kijkcijfers..
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

@Jacqueline. Geen idee van Rookie. Heb het hier nog niet voorbij zien komen.
Heeft er iemand In Plain sight al eens gezien? Zie hier steeds aankondigingen van maar ik heb er nog niets van gezien.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Je hebt gelijk, Corry, ik had niet goed gekeken. Volgens mij begint seizoen 2 in juni pas.
Winston Churchill

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer