Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Film '127 hours'
Film '127 hours'
Hoi Allemaal,
Gister heb ik echt een prachtige film gezien. Hij heet '127 hours'. Het is gebaseerd op een waargebeurd verhaal, waarin een man die het landschap goed kent, vast komt te zitten in een canyon. Ik vind het prachtig in beeld gebracht, ook het Amerikaanse landschap komt erg mooi in beeld. Ik vind het een echte aanrader! Ik zet hier een link zodat je er meer over kan lezen en de trailer zou kunnen bekijken!
http://www.imdb.com/title/tt1542344/
Groetjes van Broertje
Gister heb ik echt een prachtige film gezien. Hij heet '127 hours'. Het is gebaseerd op een waargebeurd verhaal, waarin een man die het landschap goed kent, vast komt te zitten in een canyon. Ik vind het prachtig in beeld gebracht, ook het Amerikaanse landschap komt erg mooi in beeld. Ik vind het een echte aanrader! Ik zet hier een link zodat je er meer over kan lezen en de trailer zou kunnen bekijken!
http://www.imdb.com/title/tt1542344/
Groetjes van Broertje
Re: Film
Geeft helemaal niets, dit forum is zo groot, dat je met de zoekfunctie zoveel berichten kan krijgen dat je het soms niet vindt.
Als je zoekt op 127 hours bijvoorbeeld, dan krijg je al een tig aantal berichten waar alleen het woord 'hours' in vermeld staan.
Als je zoekt op 127 hours bijvoorbeeld, dan krijg je al een tig aantal berichten waar alleen het woord 'hours' in vermeld staan.

Sandy
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Film
En als je op 'film 127 hours' zoekt vind je 'm meteen... 

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog