Toch vind ik "Take Van Wyck to Manhattan" raar klinken

Nou zeg wat een stom liedje, ik ben gek op DE Albert HeijnLucid schreef:Klopt.Georgie schreef:Dat klopt maar wordt toch veel fout gedaan in NL. Ik zeg zelf, en velen met mij, ook altijd dat ik naar DE Albert Heijn ga.
In het Engels kan dat inderdaad sowieso niet.![]()
Klopt, daar is toentertijd al van aangegeven dat het lang zou gaan duren. Men is er eind 2008 al mee begonnen, en het is nog steeds niet afgerond. Alle officiële aanduidingen zijn wel al helemaal in de nieuwe huisstijl aangepast (zoals de winkelinterieurs, website, reclamefolders, etc.) maar het vervangen van de borden aan de buitenkant van de winkels zou langer kunnen gaan duren. Met alleen al bijna 3000 Supercenters is dat natuurlijk ook geen klein (en ook geen goedkoop) klusje.Bertorelli schreef:Het nieuwste logo is nog niet helemaal ingeburgerd zie ik want als je met Google zoekt zie voornamelijk nog het oude logo.
Zal nog wel even duren voordat alles vernieuwd is.
Dit is ook zo'n leuk woord. Jij hebt dit woord goed gespeld, maar je leest vaak "toendertijd".Dento schreef:toentertijd
Wat is dit nou voor liedje zeg, whahaha. Ik ben dol op die winkel!Lucid schreef:Klopt.Georgie schreef:Dat klopt maar wordt toch veel fout gedaan in NL. Ik zeg zelf, en velen met mij, ook altijd dat ik naar DE Albert Heijn ga.
In het Engels kan dat inderdaad sowieso niet.![]()
Wat is het nou? Doen zij het ook fout of is het wel the Van Wyck?A disaster drill at #JFK's Building 111 continues until approx. 6pm 5/17. Participants wearing Haz-Mat suits may be seen by the Van Wyck.
Of Priemark, zoals veel Nederlanders het uitsprekenGeorgie schreef:Oh ja, en het is ook niet WalmarKt.
Die zelfde irritatie heb ik inderdaad bij de Primark, dat is ook niet Primarkt!