Dit demonstratieteam van de US Navy The Blue Angels wordt gezien als één van de beste demoteams ter wereld.
Dit jaar bestaat het team 60 jaar en ter gelegenheid daarvan geven ze dit showseizoen 69 optredens op diverse podia in de USA.
Van die 69 is er echter ééntje buiten Noordamerika en wel op onze eigen KLU open dag(en) op de vliegbasis Leeuwarden. 16 en 17 juni 2006
Ik kan je zeggen; daar zijn wel best wel een beetje trots op. Het is immers sinds 1992 de eerste keer dat het team Europa weer eens aandoet.
Goed om te weten.
Als ik niet moet werken kom ik langs met mijn Amerikaanse vrouw.
Wie weet kan ze dan eens een babbeltje slagen met landgenoten die daar ook aanwezig zijn.
Thanks.. :dance:
De Blue Angels zijn echt geweldig. Ze zijn hier in Seattle elk jaar in juli bij Seafair een zomers feest en wij gingen altijd het dak op van het gebouw waar ik in werkte, zodat we zo over ons hoofd konden zien vliegen. echt supergaaf!!!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.