Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Blue Angels

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Blue Angels

Bericht door rene.jager »

Dit demonstratieteam van de US Navy The Blue Angels wordt gezien als één van de beste demoteams ter wereld.
Dit jaar bestaat het team 60 jaar en ter gelegenheid daarvan geven ze dit showseizoen 69 optredens op diverse podia in de USA.
Van die 69 is er echter ééntje buiten Noordamerika en wel op onze eigen KLU open dag(en) op de vliegbasis Leeuwarden. 16 en 17 juni 2006

Ik kan je zeggen; daar zijn wel best wel een beetje trots op. Het is immers sinds 1992 de eerste keer dat het team Europa weer eens aandoet. 8)

Afbeelding
Henk
Amerika-newbie

Bericht door Henk »

en zo is het maar net!

heb zojuist de IMAX film ' Miracle of Flight ' weten te downloaden. De Blue Angles lopen daar als rode draad doorheen met spectaculaire beelden....

Wordt genieten geblazen in Leeuwarden!
Condor
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Condor »

Goed om te weten.
Als ik niet moet werken kom ik langs met mijn Amerikaanse vrouw.
Wie weet kan ze dan eens een babbeltje slagen met landgenoten die daar ook aanwezig zijn.
Thanks.. :dance:
Georgia on my mind.
Condor
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Condor »

Juist gaan horen...moet werken die dagen :banghead:
Georgia on my mind.
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Ik zag het in de Luchtmacht krant die ik nog steeds krijg, ook hier in de VS.

Jammer dat ik niet meer bij de Luchtmach werk, was een aardig uitje geweest weer!

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

De Blue Angels zijn echt geweldig. Ze zijn hier in Seattle elk jaar in juli bij Seafair een zomers feest en wij gingen altijd het dak op van het gebouw waar ik in werkte, zodat we zo over ons hoofd konden zien vliegen. echt supergaaf!!!
SEEING IS BELIEVING
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Dat lijkt me schitterend om te zien! Helaas moet ik onder het mes op 16 juni, dus kan ik er niet bij zijn, jammer. Ik had het heel graag gezien!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

rperre schreef:Ik zag het in de Luchtmacht krant die ik nog steeds krijg, ook hier in de VS.

Jammer dat ik niet meer bij de Luchtmach werk, was een aardig uitje geweest weer!

Richard
Jaha, vind ik ook.
Dan had je mij als speciale gast mee kunnen nemen 8)
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer