Ik hoop dat er animo voor is. Laat hetme weten. Als er genoeg animo is dan is er wellicht ook iets te regelen voor wat betreft iemand die de afleveringen in Nederland opneemt.
Reacties graag naar sesamstraat@easywebedit.net

Eentje van KOSS, een chinees merk.... KS3102 Ik heb em bij de Costco even goedkoop opgepikt voor $150 ofzo, met 500W woofer en surround speakertjes erbij. Je kunt ook eens kijken op http://www.videohelp.com - hier staat van veel DVD players hoe je em regiovrij kunt maken.patrickl schreef:Maartena, welke DVD speler heb je gekocht? Regiovrij is wel zo handig als ik dan toch zo nu en dan zo'n kinder dvd-tje wil aanschaffen.
Klopt half.6foot6 schreef:Pal en ntsc zijn technieken voor TV
DVDs zijn niet pal of ntsc maar digitaal(mpeg4) en hebben alleen last van regiocodering.
DVDspelers kunnen bijna altijd ,naar keuze, het pal (er zijn 3 of meer verscillende pals bv het europese, het engelse het zuid-amerikaanse) of ntsc signaal weergeven
ABC zend ook een paar wedstrijden uit, maar dan voornamelijk een aantal wedstijden die op zaterdagen en zondagen gespeeld worden zodat ze niet conflicteren met andere programmering. Op zaterdag en zondag doen ze sowieso al sport, dus een stuk of wat wedstrijden kun je daar ontvangen.patrickl schreef:hey Maarten, bedankt voor je tip qua apparatuur. Ik zal me er eens in gaan verdiepen.
Nu eerst nog eens even een sportsbar of iets dergelijks vinden waar ik wat WK wedstrijden kan zien, want ik heb nog geen kabel (vind ik voorlopig te duur en we pikken hier met de antenne al heel wat op) en dus geen ESPN.