Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Op zoek naar kaarten van Ranger Naturalist Service.
Op zoek naar kaarten van Ranger Naturalist Service.
Hallo,
Ik heb al vaker verzoekjes voor kaarten langs zien komen. Nu heb ik zelf ook een verzoek. (Ik heb me al aangemeld voor postcrossing en daar staat mijn verzoek ook)
Ik zoek namelijk de kaarten van ranger naturalist service. Dat zijn getekende kaarten van de national parks in USA. Zelf zou ik graag de ansichtkaartjes willen hebben.
Graag zou ik willen vragen of iemand die kaarten ergens kan vinden, misschien woon je bij een national park in de buurt en kan jij voor mij kijken in de winkel?
En dan natuurlijk, als je ze vind, zou je die dan naar mij willen opsturen? Natuurlijk wil ik ervoor betalen, dat is geen probleem. Mocht je ze kunnen vinden en willen sturen, dan PM ik je even mijn adres.
Groetjes van Puk
Ik heb al vaker verzoekjes voor kaarten langs zien komen. Nu heb ik zelf ook een verzoek. (Ik heb me al aangemeld voor postcrossing en daar staat mijn verzoek ook)
Ik zoek namelijk de kaarten van ranger naturalist service. Dat zijn getekende kaarten van de national parks in USA. Zelf zou ik graag de ansichtkaartjes willen hebben.
Graag zou ik willen vragen of iemand die kaarten ergens kan vinden, misschien woon je bij een national park in de buurt en kan jij voor mij kijken in de winkel?
En dan natuurlijk, als je ze vind, zou je die dan naar mij willen opsturen? Natuurlijk wil ik ervoor betalen, dat is geen probleem. Mocht je ze kunnen vinden en willen sturen, dan PM ik je even mijn adres.
Groetjes van Puk
Laatst gewijzigd door markro op 06 jul 2011, 15:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel ter verduidelijking aangepast.
Reden: Titel ter verduidelijking aangepast.
Re: kaarten
Inmiddels heb ik de kaarten zelf gevonden en besteld. Mocht iemand het interessant vinden, hier staan ze op: http://rangerdoug.com/store/postcards.html
Er zijn ook posters van, ik vind de stijl erg mooi van deze kaarten!
Groetjes van Puk
Er zijn ook posters van, ik vind de stijl erg mooi van deze kaarten!
Groetjes van Puk
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1172 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-