Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
alle 386 nationale parken gesloten in Amerika!!?
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: alle 386 nationale parken gesloten in Amerika!!?
Is het niet zo dat de president in het voorkomende geval moet beslissen welke uitgaven wel en welke niet gedaan worden? Er blijft wel geld beschikbaar maar niet voldoende voor alles, dacht ik. Daarbij zullen rentes op staatsschulden wel betaald worden en essentiële diensten zoals politie en brandweer gewoon operationeel blijven. In hoeverre niet uitgezonden militairen daaronder vallen weet ik niet. Dat parkrangers in zo'n geval doorbetaald worden lijkt me echter niet waarschijnlijk.
Maar goed, het lijkt erop dat Republikeinen en Democraten er (voorlopig?) uit zijn.
Maar goed, het lijkt erop dat Republikeinen en Democraten er (voorlopig?) uit zijn.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
- Amerika-expert
Politie en brandweer zijn lokaal, dus daar beslist de President niet over. Parken alleen de nationale (staat- en regionale parken zijn precies dat), en dan nog kan daar besloten worden bepaalde nationale parken open te houden met de andere inkomsten (memberships, toegangsgelden, en giften).
Gr., Flipje
Gr., Flipje
Is dit een "tijdelijke" oplossing of is er kans dat over 2 weken alsnog besloten wordt om alles te sluiten? (Al mag ik toch hopen dat die 2,5 biljoen (!!) voor de eerst komende 30 jaar genoeg is)DVDGuy schreef:Inmiddels is er een oplossing en wordt het "plafond" opgetrokken met 2,5 biljoen![]()
Wat balen zeg! Één van de redenen dat ik verliefd ben geworden op Amerika is om de mooie parken. In Oktober staan de Everglades op het programma.
- tcoppers
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ik ben bang dat die 2,5 biljoen niet genoeg is voor 30 jaar.
Maar ze zijn er tenminste weer uitgekomen al was het een dubbeltje op zij kant.
Theo
Maar ze zijn er tenminste weer uitgekomen al was het een dubbeltje op zij kant.
Theo
Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves