Gossie, een werkster, daar droom ik wel eens van.............heerlijk iemand die de keuken poetst en de vloer.
een werkster mag ik haar al jaren niet meer noemen volgens de regels hier in t land, maar mijn hulp in de huishouding dan wel interieurverzorgster; moet er niet aan denken die niet te hebben zeg. Na een volle werkweek ook nog poetsen
Mijn man doet/deed trouwens vanaf het begin van ons huwlijk , deze week 33 jaar, veel meer in het huishouden dan ik. Ik studeerde destijds en hij zat tv te kijken 's avonds; dus ging hij strijken, afwassen, de was, de wc/douche, dweilen, de ramen: noem het maar op. Hij kan het beter dan ik hoor.

De puntjes op de i , dat doe ik. Ehh deed ik dus.
Alleen koken niet, echt niet, dat zijn altijd pizza's of chinees en heel af en toe een pan macaroni ( dat wel steeds beter gaat smaken in de loop der jaren

) En de tuin; alleen de echt zware dingen doet ie nu vanwege mijn rug. Flagstones sjouwen doe ik maar niet meer
Trouwens een ding moet me wel van het hart; was uitzoeken en op goede temperaturen wassen..........heeft ie nog steeds moeite mee