Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

lekkerste Amerikaanse drankje?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
doreennicole
Amerika-expert

Re: lekkerste Amerikaanse drankje?

Bericht door doreennicole »

Heeft iemand izze al genoemd? Dat zijn fruit drinks met sparkling water. Erg lekker, fris niet zo zoet als sodas (or pop, afhankelijk van je regio). Toch probeer ik te beperken want ik vind calorieen drinken een beetje zonde :-).

Heb net voor het eerst Faygo geprobeerd, pop uit de Midwest. In Michigan bijv. Omdat het iets is waar mijn idool (Eminem) aan heeft gerefereerd moest ik het proberen toen ik net in Detroit was.
SEEING IS BELIEVING
Xurk
Amerikafan

Re: lekkerste Amerikaanse drankje?

Bericht door Xurk »

Faygo lijkt me ook wel geinig om eens te proberen! Waarschijnlijk refereerde Eminem eraan omdat het drankje heel erg gepromoot wordt door zijn "aartsvijanden" uit Detroit - Insane Clown Posse (ICP). Er is een lange geschiedenis tussen die twee hip-hop acts dat zij elkaar in liedjes dissen :P

Ik geloof dat het ook gebruikelijk is dat ICP tijdens optredens hun fans besproeien met Faygo...

Afbeelding
(link naar afbeelding)
1985 - 1990 Naperville, Illinois
1990 - 1995 Hopewell Junction, New York
Zomer 2008 NYC, Las Vegas, Hawaï
Zomer 2010 Rondreis Florida
Maart 2011 New York City
Zomer 2012 NYC + Southwest
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves