Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

heimweewinkel.nl

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
D-lite
Amerika-ontdekker

heimweewinkel.nl

Bericht door D-lite »

www.heimweewinkel.nl

*Ken je die al?
* Ken je ook andere sites?

Een vriendinnetje die momenteel in Zwitserland studeert kwam er mee, nadat ik haar vertelde over mijn wilde dromen over 'het stiekem achterover gooien van pakken chocoladehagelslag in de supermarkt en het uitlepelen van die gele rinse appelstroop'! > Ik vraag me dan toch af, zou er een afkick periode bestaan voor hagelslag?

Ik heb het zelf nog niet geprobeerd. Maar als we donderdag dan (wij hebben 15 sep. HET interview voor de greencard <nerveus, nerveus>!!!!) positief nieuws krijgen, gaan we bestellen!!!
Misschien hebben ze ook de echte hema rookworst ;)!

Verzendkosten naar USA (categorie 6) zijn wat hoog, maar als de nood hoog is > is de redding nabij ;)! Misschien kun je meer neder-amerikanen vinden in je omgeving, waarmee je de verzendkosten kan delen!! (alleen de verzendkosten natuurlijk ;)
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: heimweewinkel.nl

Bericht door kastelke »

Veel succes tijdens je interview.
Maar misschien moet je hier eens kijken: http://www.dutchinamerica.com/dutch-res ... ted-states
en kan je het goedkoper vinden!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
dutch_in_seattle
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dutch_in_seattle »

De verzendkosten zijn inderdaad torenhoog! 35 euro (zo'n 50 dollar tegen de huidige koers) voor een pakketje van een lullige 5 kilo? En maar liefst 105 euro (zo'n 145 dollar) voor een pakket van kilo? Jemig de pemig, zeg! Da's niet misselijk. Er is niks dat voor mij dergelijke verzendkosten waard is.
Ron (in Seattle, WA)

=======
Don't believe everything you think.
D-lite
Amerika-ontdekker

Bericht door D-lite »

Ohw helemaal geweldig!! Ik zie al iets over hagelslag in North Carolina!!
Onwijs bedankt! :thumbup:
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Ben hier vorig weekend ook nog in de Nederlandse winkel geweest. Sambal Oeloek, appelstroop, stophoest, gevulde koeken,... Niet dat we niet zonder kunnen (we zijn niet eens Nederlanders :lol: ), maar het is wel lekker!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Als je in Amerika woont is die heimwee winkel helemaal niet nodig want er zijn hier in de USA zoveel nederlandse (internet) winkels waar je veel goedkoper kan winkelen.
Hema worst zullen ze niet voor je hebben trouwens want je mag geen vlees naar de USA sturen (andersom ook niet).
Ik denk dat de winkel eigenlijk weinig bestaansrecht heeft, mede omdat Nederlanders die in het buitenland zitten vaak een achterban hebben (ouders etc) die dat makkelijk kunnen opsturen.
Sinds dat er restricties zijn aan koffergroottes koop ik mijn nederlandse spullen ook allemaal in Amerika en krijg ik verse aanvoer als mijn ouders op bezoek komen.
D-lite
Amerika-ontdekker

Bericht door D-lite »

Hmm Dan zou ik dan toch eens echt goed moeten kijken op die nederlandse (internet) winkels.
Hoe zie ik dat dan voor mij? Lijkt mij dan geen NL sites die exporteren naar USA??! Maar dan USA sites met NL producten? :?

Ps, zouden ze vanuit NL dan toch hagelslag mogen opsturen? k zal eens kijken over wat je mag invoeren per post.. :D
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Hagelslag e.d. zijn prima. Je mag idd geen vlees, geen groenten en geen alcohol via de post versturen (met de koffer mee mag dan weer wel wat betreft alcohol).
Eén van mijn favoriete Nederlandse winkels in de VS is Van Der Veens: http://www.thedutchstore.com
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Ik koop vaak bij www.thedutchshop.com

Paprika chips gevulde koeken, stroopwafels, drop, hagelslag, vlokken etc, kortom ze kunnen daar de mortgage weer betalen :lol:

Doos chocoladehagel is $5.15 of wel 3.70 euro
Amikix
Amerikakenner

Bericht door Amikix »

Ik zag van de week dat de World Market ook chocoladehagelslag van de Ruijter verkoopt. Ook voor iets van $5, maar dan scheelt het je in ieder geval de verzendkosten. Ze hebben ook chocoladepasta, Haribo-snoep en -drop, stroopwafels, Kinder-chocolade en af en toe curryketchup en chocolademuntgeld. Kleine oosterse winkeltjes verkopen ook vaak Nederlandse producten zoals Conimex-dingen, chocoladeletters en ik heb er al eens custardpoeder en mix voor instant-boerenkool in geheel Nederlandse verpakking gevonden. Ik vraag me dan af aan wie ze dat verkopen :-D. Stroopwafels zijn sinds kort ook te vinden bij Walmart trouwens.
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

In Atlanta is er een Indonesische sectie in de Farmer's Market en gek genoeg vond ik daar, midden tussen de Aziatisch aandoende producten, oa hagelslag en schenkstroop. Maar ook Conimex ketjap manis en kroepoek. Dat is natuurlijk wat minder vreemd, maar het verbaasde me toch dat ze dat kennelijk uit NL halen. Verder een hoop boemboes en soto's, dus ik kan mijn hart er ophalen. :wink:
"Keep Georgia On Your Mind"
D-lite
Amerika-ontdekker

Bericht door D-lite »

On our way to world market now :-)!
Keep yall updated! Really Excited!
Thanks for responding people!

Btw we komen net bij de Halloween store vandaan.
What a rush! Dit wordt mijn eerste Halloween! Ben benieuwd of mijn hart dit gaat overleven! Kon niet stoppen met huilen van het lachen!
D-lite
Amerika-ontdekker

Bericht door D-lite »

Jah super voor alle tips! We waren nog dezelfde avond heen en weer gereden!
En wat een lekkers! Drop, kit kat Chunky, en hagelslag! Wat een feest!

En het aller grappigste is: de volgende dag kwam er een onverwachts pakketje aan van mijn vader & stiefmams,
en je raad het al: 2 Pakken chocolade hagelslag! ^^. Heb er nu dus 4 :)!
Ik kom nog wel even vooruit!

Oja, bij de Big Lots hebben ze nu Holland toast, oftewel beschuit voor $1,50,-
Samen met Walmart sweet cream butter en hagelslag wordt ik helemaal blij wakker :)!

Bedankt allemaal!
Bijlagen
We hebben HET gevonden :)!
We hebben HET gevonden :)!
Afbeelding 9.png (57.39 KiB) 2375 keer bekeken
dirkwood
Amerikakenner

Bericht door dirkwood »

Voor diegene die in Texas wonen en vlakbij Dallas er is: http://www.henksblackforestbakery.com/
Dat is waar ik mijn Hollandse Nieuwe koop.
En als je wat speciaals wilt hebben laat hij het even op zijn lijst zetten om in de container te stoppen voor je.
Grote Ajax fan ook :mrgreen:

Ps: ik heb daar mij zelfs een paar klompen aangeschaft voor op mijn farm.
Oranje hagelslag...en ZZ tops.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer