Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

make-up cremes ed.

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
catharina
Amerika-ontdekker

make-up cremes ed.

Bericht door catharina »

Omdat ik van plan ben flink in te gaan slaan in de States, nog even een vraagje.

Welke merken make-up, dag- en nachtcremes, parfums etc. zijn in Amerika echt veel goedkoper en dus de moeite waard om daar te kopen?
En hoeveel scheelt dat dan 10, 25, 50 procent :shock:

groeten
catharina
Laatst gewijzigd door catharina op 28 jun 2006, 13:15, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

Ik heb afgelopen jaar flink ingeslagen. Ik weet niet meer welke merken allemaal, maar het volgende nog wel:
Ik heb van Maybelline altijd de mascara. Die kost hier bij kruidvat € 11,99 en die heb ik bij Wal*Mart in Texas gekocht voor $5
Scheelt nogal.
Ook Fructis-shampoo was in USA veel goedkoper. De fles was 2 keer zo groot als mijn Nederlands flesje van 3,29 euro.
Ikheb een pakketje gekocht van 2 van die grote flessen voor 4 dollar.....

Shop 'till you drop :wink:
Animar
Amerikakenner

Bericht door Animar »

Mijn man heeft voor mij een aantal spullen van Clinique meegebracht. Scheelt ontzettend veel tov hier in Nederland.
Anita
laska
Amerikafan

Bericht door laska »

Off topic maar ik kocht laast Lash Stylist van Maybelline. Wat een zooi is dat.. Ik dacht eerst dat het borsteltje eraf gevallen was en je hebt een berg aan tissues nodig om de overtollige smeer van het miniscule borsteltje te halen., zoniet dan zitten je wimpers vol met klodders .
Ik betaal liever iets meer en koop nu dus alleen nog Franse cosmetica.
Was that for us?
suebrons
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door suebrons »

Geen idee hoeveel het scheelt en welke merken. Volgens mij is make-up sowiezo goedkoper in de VS van wat ik daar snel gezien heb. Ik heb zelf ook altijd mascara van Maybelline en dat scheelt enorm in de VS zoals je al hebt kunnen lezen. Ik zou zeggen gewoon naar een drogist of supermarkt daar en dan kijken wat je zelf hebt, of het daar verkocht wordt en hoeveel het daar dan kost. Het zal in elk geval niet duurder zijn dan in Nederland, eerder stukken goedkoper dus geen risico.
Via de DV2007 permanent in de USA (eerst in Los Angeles en nu in Orlando)

Kijk ook eens op mijn weblog:
http://www.sueintheusa-nl.blogspot.com
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Een leuke website om prijzen van make- up en parfum te vergelijken is

http://www.ulta.com

Deze heeft doorgaans de advies prijzen.
Soms zijn natuurlijk de aanbiedingen bij de Walmart of BJ's een stuk goedkoper, maar vindt het hier over het algemeen stukken goedkoper.
Vooral de shampoo's en smeerseltjes.
Zelfs de Dove met een kleurtje is hier goedkoper :wink:
En dan ook nog een gunstige dollar koers, dus sla je slag zou ik zeggen :lol:
shabster
Amerika-ontdekker

Bericht door shabster »

Haarverf - hier in NL koop ik meestal L'Oreal, je betaalt zowat 10 euro voor een pak. In de VS heb je zo veel andere merken - zo had ik twee pakken van Revlon meegenomen - elk $2,49 per pak. De verf was GEWELDIG!

Verder kun je daar ook supergoedkoop producten krijgen van Aveda. Ik ben gek op Aveda verzorgingsproducten, maar heb geen zin meer om bijna 30 euro uit te geven voor een cremespoeling of 20 euro voor haargel... Die krijg je daar dus stukken goedkoper! Ok, dit is dus voor de Aveda liefhebbers, he :arrow: de rest zal wel denken "30 euro voor een cremespoeling???? ben je een beetje :? ??"

Eigenlijk is inderdaad alles goedkoper daar - behalve DVDs. Die zijn soms een beetje goedkoper, en vaak stukken duurder.
Groetjes,
Shabster

Afbeelding
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

Clinique is 2x zo goedkoop dan hier in Nederland!
houstonwehaveaproblem
Amerika-expert

Bericht door houstonwehaveaproblem »

Ik denk dat je beter kunt kijken wat je zelf normaal gebruikt en dan zoeken of dat in de US goedkoper is. Dingen hier kopen puur omdat ze goedkoper zijn heeft weinig zin als je ze niet gebruikt.
Ik vind wel dat de haarverf hier een stuk goedkoper is. Helaas is mijn favo dagcreme van Dove hier niet te krijgen, dus die moet ik toch in Nederland kopen. Andere Dove producten zijn hier volgens mij ook niet echt goedkoper dan in Nederland. Ik ben nog niet zo op amerikaanse dingen afgestemd geloof ik :-).
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Cyber-Alien
Amerikafan

Bericht door Cyber-Alien »

Mac ook trouwens [mac verzorgingsproducten/make up] maar scheelt eigenlijk nauwelijks, misschien beetje, en misschien nog omdat de dollarkoers gunstig is.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer