Meisje schreef:Golden girls wordt volgens mij elke avond uitgezonden, herhaling na herhaling. Misschien kan iemand het voor je tapen? zou dat een oplossing zijn. Ik zie namlijk niet de serie op dvd uitkomen omdat 'maar' 17+000 man/vrouw daarom vragen. OF je moet natuurlijk vele malen de petitie tekenen.
Buiten het feit dat het al - min of meer - voorgesteld is, zou deze oplossing niet werken omdat de videosystemen (je hebt het over tapen) in Europa en de V.S. niet compatibel zijn.
Dat weet ik zo net nog niet hoor, mijn zus die in Amsterdam woont heeft een video recorder waarmee ze banden die ik hier tape en koop mee kan bekijken. Tegenwoordig kun je in Nederland deze apparatuur kopen, dus is het niet meer zoals voorheen dat je banden die je in Amerika kocht alleen maar op het Amerikaanse systeem kunt bekijken. Zelfde geldt voor dvd's. Vriendin van me heeft voor 100 euro een dvd speler bij de Maxis gekocht, en kan dvd's bekijken die ze hier en in Thailand koopt.
Our nettlesome task is to discover how to organize our strength into compelling power.
Bedankt voor al jullie reacties en tips.Vrijdag vertrek ik weer naar de States en kan ik ze vaak genoeg zien.Mijn vriendin,wonende in Tulsa zei dat Betty White(Rose in de serie)vandaag te gast was bij the Ellen DeGeneres show,en dat ze niets veranderd was in de loop der jaren.
Ik had ook eigenlijk niet gedacht dat zoveel mensen op dit onderwerp zouden reageren.
Maar ik blijf de humor van de serie onweerstaanbaar vinden!
JA WERD TIJD HE!!!!!!!!!!!!
Komt pas in november uit,maar tegen die tijd ben ik weer in de states en kan ik hem daar kopen!
Even nog een vraagje tussendoor,moet ik nu wel of geen visum hebben voor een vakantie van 2 maanden??????iedereen zegt wat anders,wordt er niet goed van.Help!
Queeni schreef: JA WERD TIJD HE!!!!!!!!!!!!
Komt pas in november uit,maar tegen die tijd ben ik weer in de states en kan ik hem daar kopen!
Even nog een vraagje tussendoor,moet ik nu wel of geen visum hebben voor een vakantie van 2 maanden??????iedereen zegt wat anders,wordt er niet goed van.Help!
Yep wordt tijd,
tweede vraag, zo ver ik weet NEE. je krijgt een 90 dagen waiver!
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Bedankt voor je antwoord.iemand op het werk zei me vandaag dat je een visum moest gaan aanvragen als je na 1 september weer naar amerika wilt gaan.Ik heb pas een nieuw paspoort van vorig jaar,dus dat moet in orde zijn dan.
Ik zag wel bij de douane bij mijn laatste bezoek cameras en apparaten voor vingerafdrukken,maar die waren toen nog niet ingebruik.
In ieder geval bedankt voor je antwoord.
doeii
voor dat paspoort moet je dennis zijn draad even doorlezen, die gaat in zijn geheel over het hoe en waarom het nieuwe paspoort. Maar volgens mij hoef je je geen zorgen te maken!
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Bedankt Richard voor je reactie.Het is gewoon dat iedereen wat anders zegt,de ene zegt je moet je vingerafdruk al in je pas hebben voor 1 september als je naar de States wilt gaan,de ander zegt weer je moet nu een apart visum gaan afhalen in Amsterdam of weet ik veel waar....Ik ga voor 50 dagen ongeveer,misschien kunnen ze me op het reisbureau ook wat meer info geven.
Groetjes
Q.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.