Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
visum vraag
visum vraag
Ik ga voor 4 maanden naar canada nu wil ik met de trein naar west amerika en heb het al een beetje uitgedokterd met een 15 daagse rail pass. Nu vraag ik mij af of ik een visum nodig heb voor die 15 dagen.
groeten
tommy
groeten
tommy
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Kan wel kloppen want je komt de USA binnen en dus moet je (waarschijnlijk) een visa waiver formulier (het groene papiertje) invullen voor immigrations, dat doe je normaal gesproken in het vliegtuig maar als je over land binnenkomt moet je dat aan de grens invullen.Nonaj schreef:Is dat ook zo als je via Canada de VS in komt? Het zusje van mijn beste vriendin is naar een vriendin in Canada geweest en ze wilden ook een paar dagen naar New York, maar zij moest allemaal formulieren invullen....Bennogr schreef:Nee, je mag 90 dagen de VS in met een Nederlands paspoort.
Mogelijk ook nog het witte formulier voor customs.
Rob
Dit soort informatie staat op de site van de amerikaanse ambassade:
Can I enter the United States by land from Canada or Mexico?
Yes. If you enter by land there is no requirement that you be in possession of a round trip or onward ticket. The immigration authorities at the border crossing will issue you with the arrival/departure record card, I-94W. You will be charged a $6.00 administrative fee; the fee is payable in U.S. dollars only.
Can I enter the United States by land from Canada or Mexico?
Yes. If you enter by land there is no requirement that you be in possession of a round trip or onward ticket. The immigration authorities at the border crossing will issue you with the arrival/departure record card, I-94W. You will be charged a $6.00 administrative fee; the fee is payable in U.S. dollars only.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 23 Reacties
- 14558 Weergaves
-
Laatste bericht door leona69!
-
- 28 Reacties