Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat is goedkoper in de VS dan in Nederland?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Wat is goedkoper in de VS dan in Nederland?
Welke goederen, die uiteraard in een koffer moeten passen, zijn in de VS duidelijk goedkoper dan in Nederland?
Kleding van "amerikaanse" merken is bekend, maar hoe staat het met bv. electronica. Mijn ervaring is dat er op dat gebied niet zo heel verschil was. Maar misschien heeft iemand anders andere ervaringen?
Kleding van "amerikaanse" merken is bekend, maar hoe staat het met bv. electronica. Mijn ervaring is dat er op dat gebied niet zo heel verschil was. Maar misschien heeft iemand anders andere ervaringen?
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Spelletjes voor de computer komen ginder dikwijls vroeger uit, en zijn dan ook sneller goedkoper dan hier.
Idem voor gadgets van films: als een film ginder aanzienlijk vroeger in première gaat dan hier, dan zijn de gadgets al in afslag als de film hier nog moet uitkomen.
En boeken natuurlijk!!!
M'n echtgenoot zijn iPod was in de VS ook een stuk goedkoper dan hier.
Idem voor gadgets van films: als een film ginder aanzienlijk vroeger in première gaat dan hier, dan zijn de gadgets al in afslag als de film hier nog moet uitkomen.
En boeken natuurlijk!!!
M'n echtgenoot zijn iPod was in de VS ook een stuk goedkoper dan hier.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
over het algemeen is alles er goedkoper auto's (past niet in je koffer weet ik) laptops mobieltjes, merk kleding schoenen
naar mijn ervaring zetten ze achter veel dingen een dollar teken inplaats van een euro teken, anders is het meestal goedkoper
Het enige wat daar duurder was past ook niet in je koffer zijn zeilboten
(mijn oom heeft net een nieuwe gekocht en ik verbaasde me over het aantal ton datie moest neerleggen)
naar mijn ervaring zetten ze achter veel dingen een dollar teken inplaats van een euro teken, anders is het meestal goedkoper
Het enige wat daar duurder was past ook niet in je koffer zijn zeilboten

-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Met elektronica zit er vaak niet heel verschil in op het eerste gezicht. Maar dat is vaak omdat de prijs in dollars hetzelfde is als in euro's. Maarja, een dollar is natuurlijk minder waard dus daar zit dan je voordeel. Nintendo DS games waren vorig jaar zo'n 15 euro goedkoper. Dat scheelt toch een stuk!
- Mike
-
- Amerika-expert
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Vergeet daarbij ook de Scrapbookspullen niet veel meer keus en maar de helft van de NL prijs ook de scrapbooks zelf zijn er veel goedkoper.Marby schreef:Hobby spullen? Mijn zus neemt altijd hopen met hobby spullen mee terug naar Nederland.
Ook DMC garen niet vergeten. $0.27 per strengetje, waar je in Nederland al gauw een euro ofzo voor betaald.
Margaret
til mezelf altijd een breuk als we terug komen want al dat papier gaat nog flink doorwegen.
Rob
En ook nog het NTSC formaat ipv het PAL formaat, alhoewel de meeste dvdspelers en tv's dit nu wel kunnen afspelen.Michigan schreef:DVD's zijn ook minder duur. En vaak sneller beschikbaar in de VS! Maar dan moet je met twee dingen rekening houden:
- geen NL ondertiteling
- regio code 1, waardoor je een dvd speler nodig hebt die regiovrij is.
Estee Lauder valt wel tegen, prijzen zijn te vergelijken met de Nederlandse, alleen als de dollarkoers erg laag is, dan valt Estee wel mee.Sandy schreef:Bepaalde Amerikaanse merken cosmetica en parfum zijn in Amerika goedkoper - Zoals Estee Lauder meen ik (?)
Clinique is beduidend lager.

Wat wel goedkoper si bij bijv. Walmart of Walgreens, CMV shampoo's ed.van Phantene, haarverf en cosmetica van Revlon, Covergirl, L'Oreal etc.
ik heb een rare hobby: kersthuisjes.
2 jaar geleden waren we op bezoek bij vrienden in New Jersey, en we hebben voor 450 dollar (bonnetjes bewaard voor de douane
) kersthuisjes gekocht. Ik heb later hier uitgerekend wat ik voor die zelfde stapel (2.5 koffers !) in Nederland had moeten betalen. Ik kwam op net gen 1600 euro... Voor precies hetzelfde.
Het is hier al eerder gememoreerd: BTW scheelt zowiezo al 10%, dus heel veel dingen lijken goedkoper. Qua meenemen: pancake meel ($1,- <-> EUR4), i.d.d. DVD's, rembrandt tandpasta ($4 <-> EUR9), vitmine pillen ($10 <-> EUR20) en zulks.
2 jaar geleden waren we op bezoek bij vrienden in New Jersey, en we hebben voor 450 dollar (bonnetjes bewaard voor de douane

Het is hier al eerder gememoreerd: BTW scheelt zowiezo al 10%, dus heel veel dingen lijken goedkoper. Qua meenemen: pancake meel ($1,- <-> EUR4), i.d.d. DVD's, rembrandt tandpasta ($4 <-> EUR9), vitmine pillen ($10 <-> EUR20) en zulks.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 3192 Weergaves
-
Laatste bericht door ClaireVHaut
-
- 6 Reacties