Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kleding website gratis bezorging zoals Zalando?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
TamaraEsp
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Kleding website gratis bezorging zoals Zalando?

Bericht door TamaraEsp »

Hallo,

Weet iemand misschien of er in Amerika ook websites zijn waarop je kleding en schoenen kan bestellen waarbij de verzendkosten gratis zijn? Net zoals bijvoorbeeld Zalando.nl?

Thanks!
Tamara
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Kleding website gratis bezorging zoals Zalando?

Bericht door ned in MO »

Daarzijn er genoeg van maar die verzenden alleen binnen amerika.
mijn hulp kan je inroepen als het naar nederland moet.

Zie hieronder
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Tamara woont in Amerika :wink:
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Duh! effe niet gezien.
Zappos voor schoenen heeft gratis shipping. Verder hebben veel websites gratis shipping als je een bepaalde hoeveelheid koopt. Zo niet dan is shipping binnen de usa niet erg duur
TamaraEsp
Amerika-ontdekker

Bericht door TamaraEsp »

Dank je!
Ik ga alvast een kijken op Zappos.

Groetjes,
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

ik google eigenlijk gewoon wat ik wil hebben en dan kom je er vanzelf wel achter wie het goedkoopst is
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Bij Amazon.com kun je je inschrijven - of hoe dat heet - voor $ 79 per jaar en dan heb je Amazon Prime, di. free 2nd day shipping op de meeste dingen die via Amazon aangeboden en geleverd worden.

Kies je hier niet voor, dan heb je dacht ik free delivery op de meeste artikelen die over $ 25.00 zijn.
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Ik heb Amazon prime en ik vind het eigenlijk vooral ideaal omdat je je spullen zo snel in huis hebt. De gratis verzendkosten zijn een beetje een sigaar uit eigen doos, omdat je hetzelfde produkt vaak ook via een andere leverancier kan krijgen zónder prime; het is dan goedkoper, maar met de verzendkosten erbij kom je dan toch weer ongeveer op hetzelfde bedrag uit. Retouren zijn dan wel weer erg gemakkelijk bij Amazon prime. En ik vind hun 1-click to order systeem ook ideaal. Je ziet iets dat je wilt kopen, je klikt op de bestelknop en het is geregeld (je hebt dan vervolgens nog een half uur om je order te wijzigen of te cancellen). Erg gemakkelijk dat je dingen gewoon per stuk kunt bestellen en niet eerst een winkelmandje moet vullen waarmee je vervolgens naar de kassa moet (om verzendkosten te besparen). Helemaal mijn ding :D

Veel webwinkels hebben een minimumbedrag waarboven de verzendkosten komen te vervallen. Bij JCPenney is het 69 dollar (je moet dan wel altijd nog ergens een kortingcode invullen die je overal op de site ziet staan :roll: ). Goede ervaringen ook met zappos. Bij Walmart kun je meen ik ook zonder verzendkosten bestellen maar het web-assortiment is erg beperkt. Laatst ook voor de eerste keer besteld bij A&F en Aeropostale. Bij Aeropostale kwam het redelijk snel (binnen een week); A&F spullen zijn ergens onderweg zoekgeraakt en moesten opnieuw besteld worden (en nu moet ik in het vervolg een tweede adres opgeven als ik nog een keer bestel :evil: ).

Over het algemeen zijn de levertijden vaak irritant lang (naar mijn maatstaven dan toch :) ) en je moet dus goed in de gaten houden of je bestelde goederen wel aankomen (ik ben iemand die op een avondje bij verschillende webshops bestellingen plaatst en dan uiteindelijk niet meer precies weet wat ik nou eigenlijk waar besteld heb, laat staan dat ik dat nog weet als er twee weken overheen gaan).

Ik wacht eigenlijk ook nog steeds op dé ideale webwinkeltip à la Wehkamp, maar dat idee moet ik denk ik toch loslaten.
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Amazon prime is wel mooi voor mij en mijn vrouw; de verzendvoordelen voor mijn vrouw die er veel koopt, en de gratis streaming voor mij die nooit iets koopt. :thumbup:
Ziva
Amerika-expert

Bericht door Ziva »

Ik bestel regelmatig bij Amazon maar ben geen Prime member. Een kennis van mij zei het laatst ook al, krijg je dan ook zo'n creditcard lidmaatschap erbij? Is het echt een goed lidmaatschap?
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Ik bestel ook veel bij amazon, zonder prime. Ook wel eens bij old navy besteld, maar dat duurt inderdaad best lang.
Terug in Texas!
TamaraEsp
Amerika-ontdekker

Bericht door TamaraEsp »

Amazon hebben we ook eens gebruikt en dat beviel wel. Bedankt allemaal.
Bestaat er dan eigenlijk ook een site zoals Marktplaats? We zijn net verhuisd en we hebben veel spullen (vooral van de kids) die we niet meer gebruiken.
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Ja, het heet craigslist: http://www.craigslist.com

Daar had laatst iemand opgezet dat zijn huisraad (die hij in de tuin had uitgestald) gratis afgehaald kon worden. Kwam hij thuis, was zijn hele huis leeg....
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Ziva schreef:Ik bestel regelmatig bij Amazon maar ben geen Prime member. Een kennis van mij zei het laatst ook al, krijg je dan ook zo'n creditcard lidmaatschap erbij? Is het echt een goed lidmaatschap?
Volgens mij is die credit card weer een aparte feature. Ik heb hem in ieder geval niet (maar zag er inderdaad wel een paar keer verleidelijke aanbiedingen voor voorbijkomen).

En ja, ik ben dus erg te spreken over prime. Ik nam het aanvankelijk omdat ik vorig jaar een heleboel dingen nodig had en ik dacht het abonnement dan na een jaar weer stop te zetten, maar zojuist is mijn abonnement (ongevraagd overigens) verlengd; ik zou het niet meer willen missen. Maar of het jou die 70+ dollar waard is, dat kan ik niet beoordelen natuurlijk.
Ziva
Amerika-expert

Bericht door Ziva »

Dank je dimona. Ik wil die 70 wel betalen, graag zelfs want ik bestel veel bij ze, maar ik zit niet te wachten op een creditcard van Amazon. Ik word sowieso de laatste tijd heeeeleeeemaal doodgegooid met creditcard aanbiedingen. Ik begrijp werkelijk niet waar ze vandaan komen maar sinds ze mijn rating hebben ontdekt blijven ze me lastig vallen.

Een andere website waar ik overigens graag bestel is http://www.overstock.com of kortweg "O" genaamd tegenwoordig.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Grappig, Ziva, die wilde ik net noemen. Ook een leuke site met originele dingen is Etsy.com.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer