Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat is jullie favoriete fastfoodketen?
- WizardOfOss
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Re: Wat is jullie favoriete fastfoodketen?
Kua'Aina, een hamburgerketen oorspronkelijk van Hawaii, al ben ik alleen een paar keer bij een vestiging van hun in Tokyo geweest (met uitzicht op het Statue of Liberty!). Ongeveer dubbel zo duur als de McD of BK, maar de kwaliteit is dan ook van een andere planeet.
Filmpjes van mijn reizen naar o.a. London 2012 Olympics, Noord-Korea, Taipei, Japan, IJsland, Israël en jawel, zelfs een paar uit Amerika!
Taco bell! Zo ontzettend lekker maar volgens mij echt super ongezond, denk dat je voor $5 voor 5 dagen calorieen binnenkrijgt 
Voor lunch ga ik graag naar Subway, dat lijkt nog soort van gezond.

Voor lunch ga ik graag naar Subway, dat lijkt nog soort van gezond.
Voor mij ook Subway ( in NL ook vaak bezocht) en Taco Bell... De kwaliteit verschilt inderdaad flink per franchise. Heb daar in Amerika eigenlijk nooit aan gedacht maar kennen ze bij Subway ook een spaarsysteem met zegels? Of is dat alleen in NL?
www.Citizenof.com blog vol reis- woon en interieurinspiratie
- Fraa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Hier ook Subway, mijn favoriet is een 6 inch Steak & Cheese, maar het is ook een ongelooflijke caloriebom. Ik gok rond de 500Kcals & meestal eet ik het enkel als lunch 
McDonald's/BurgerKing/etc kom ik quasi nooit, meestal heb ik een uur nadien weer honger, dus ik probeer ze te vermijden. Een Taco Bell gaat er wel eens in, ook ongelooflijk lekker
En ook al is het geen fastfood an sich, ik ga meestal bij een Denny's eten als ik de kans krijg. Niet duur, je krijgt meestal een deftig bord voor je & ze zijn 24u/24u open. Voor iemand als ik die op reis nogal laat "thuis" komt elke avond is dat ideaal. Mijn favoriet is daar is de Sweet and tangy BBQ chicken, zoooooooo goed!

McDonald's/BurgerKing/etc kom ik quasi nooit, meestal heb ik een uur nadien weer honger, dus ik probeer ze te vermijden. Een Taco Bell gaat er wel eens in, ook ongelooflijk lekker

En ook al is het geen fastfood an sich, ik ga meestal bij een Denny's eten als ik de kans krijg. Niet duur, je krijgt meestal een deftig bord voor je & ze zijn 24u/24u open. Voor iemand als ik die op reis nogal laat "thuis" komt elke avond is dat ideaal. Mijn favoriet is daar is de Sweet and tangy BBQ chicken, zoooooooo goed!
Reisblog: thisisfraa.be
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1505 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-