Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Inkopen in Amerika en terugsturen naar Nederland
- Pareltje
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Inkopen in Amerika en terugsturen naar Nederland
Woodbury Common Outlet Stock is een winkelparadijs voor mensen die graag met korting shoppen. De kortingen liggen vaak rond de 20 à 60% en ook zijn er vaak wel leuke acties zoals twee halen 1 betalen etc. De reis duurt ongeveer een uurtje en is door een mooi gebied! Zeker een aanrader dus. Via internet is te vinden dat het wel slim is je buskaartje alvast een week van te voren te kopen, en optijd bij de bussen te staan omdat het er altijd erg druk is. Zelf ben ik nog nooit bij de Macy's geweest, maar voor zover ik het kan beoordelen is de Woodbury Common OUtlet Stock veel leuker omdat het vele malen groter is (eerder een winkeldorp dan een winkel), en zou ik daar zeker heen gaan i.p.v naar Macy's!
Bedankt voor je reactie.
Ik heb hier echter geen printer, dus ik kan geen eticket uitprinten.
Er is voor morgen een reis beschikbaar voor 38$. Hoe kan ik dit het beste aanpakken, zonder een ticket te hebben?
Op een website las ik namelijk dat ze het nodig hebben als bevestiging van je boeking. Bij de Empire State enz. hadden ze wel gewoon een ticket printer (voor mensen die online geboekt hadden).
Ik heb hier echter geen printer, dus ik kan geen eticket uitprinten.
Er is voor morgen een reis beschikbaar voor 38$. Hoe kan ik dit het beste aanpakken, zonder een ticket te hebben?
Op een website las ik namelijk dat ze het nodig hebben als bevestiging van je boeking. Bij de Empire State enz. hadden ze wel gewoon een ticket printer (voor mensen die online geboekt hadden).
''I always heard there were three kinds of suns in Kansas, sunshine, sunflowers, and sons-of-bitches.''
- Clint Eastwood in ''The Outlaw Josey Wales (1976)'' (IMDb Link)
- Pareltje
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik neem aan dat er vast wel een copyshop bij je in de buurt zit? Daar kan je altijd tegen een klein prijsje wat uitprinten. Als er staat dat de reis nog beschikbaar is, zal dat wel kloppen! Maar zal de ticket voor de zekerheid wel even ergens uitprinten, dan heb je ook echt je kaartje op zak, en hoef je niet moeilijk te doen met alleen een code of iets dergelijks.
Nja, het is 430 euro per persoon als je met het vliegtuig gaat. Geen idee of dat ook nog geldt als je getrouwd bent, trouwens, maar ik vermoed van wel.Pascal De Wilde schreef:Dank je! Kan ik nu aan m'n verlanglijstje beginnen...
Als ik het goed begrijp, moet ik dus belastingen betalen over de schijf die boven de 430 euro zit? Bv: ik heb voor 500 euro spullen mee, ik betaal dus belasting op 70 euro?
Iemand een idee hoeveel percent belasting dat dan is in België?
Groeten, Pascal
En dat van die schijf boven de 430, zo eenvoudig is het niet. Als je bijvoorbeeld één ding koopt van 500 euro, moet je betalen op die 500 euro. Niet op 70 euro. Als het verschillende dingen zijn, moet je betalen op het prijskaartje dat er te veel aan is, zogezegd.
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Zou de forumleiding er inmiddels van op de hoogte zijn dat troll vraag123 alias vraag1234 terug is, na de ban die hij onlangs kreeg?vraag1234 schreef:Is de
Woodbury Common Outlet Stock o.i.d. het waard om te bezoeken?
Ik wil gewoon wat merkkleding enz. kopen en misschien een nieuwe zonnebril (Ray Ban), mijn huidige is ook wel goed, alleen wil een nieuw model 'Aviator'.
Verder gewoon wat t-shirts, polo's enz. En wil even de stad uit, ik heb begrepen dat het een 1.5 uur rit is met de bus, dus dan zul je vast ook wel wat meer van de staat NY (of is het NJ?) zien.
Zijn de prijzen goedkoper dan bijvoorbeeld op Amazon.com of bij Macy's (nog niet bij Macy's geweest).
Ik heb op het internet rond gekeken, maar de antwoorden zijn tegenstrijdig. Sommigen beweren dat het allemaal troep /afgekeurde kleding is, sommigen beweren dat je die $40 beter kan bewaren en bij Macy's kan uitgeven en anderen beweren juist dat ze elke keer hun auto volladen, kluizen moeten huren, etc.
Iemand die er wel eens geweest is?
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Ja, we zijn er van op de hoogte.
Hij heeft toelating van het mod team met enkele voorwaarden waaronder het verbod te trollen.
edit : dit bericht is geplaatst na overleg: http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 17&t=47664
Hij heeft toelating van het mod team met enkele voorwaarden waaronder het verbod te trollen.
edit : dit bericht is geplaatst na overleg: http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 17&t=47664
Groetjes,
Carine
Carine
Bedankt. Iemand anders die zijn/haar ervaringen wilt delen? :p
''I always heard there were three kinds of suns in Kansas, sunshine, sunflowers, and sons-of-bitches.''
heb een ticket gekocht voor morgen.
Ik kom hooguit met lege handen terug en maak een ritje buiten de stad, ik kan het beter zelf zien en oordelen
.
Ik kom hooguit met lege handen terug en maak een ritje buiten de stad, ik kan het beter zelf zien en oordelen

- Pascal De Wilde
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
M Kaktus,
dank je! 't Zou om verschillende kleine spullen gaan, dus ik zie wel hoe het loopt. Die gitaaronderdelen, daar zit ik niet zo mee in, die zullen ook nog onder de 430 euro blijven - en ik reis alleen. Wat me meer zorgen baart, is dat m'n ex wellicht vraagt om een iPad mee te brengen voor haar... maar dan zijn de douanekosten ook voor haar
Thanks, Pascal
dank je! 't Zou om verschillende kleine spullen gaan, dus ik zie wel hoe het loopt. Die gitaaronderdelen, daar zit ik niet zo mee in, die zullen ook nog onder de 430 euro blijven - en ik reis alleen. Wat me meer zorgen baart, is dat m'n ex wellicht vraagt om een iPad mee te brengen voor haar... maar dan zijn de douanekosten ook voor haar

Thanks, Pascal
If you always do what you've always done, you always get what you'd always got.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 2538 Weergaves
-
Laatste bericht door Dutchess
-
- 7 Reacties