Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Amerikaanse Tv-series
- katrienenluc
- Amerikakenner
- Partner van: Luke21
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Re: Amerikaanse Tv-series
Wij vinden Homeland en Under the dome allebei supergoed! En Revenge 3 willen we ook zien natuurlijk!
Nu bezig met te kijken naar The Finder.
Nu bezig met te kijken naar The Finder.
Groeten, Katrien
https://lukareizen.blogspot.com/
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Niet meer... Wij zijn halverwege de eerste aflevering echt afgehaakt. Het einde van seizoen 2 vonden we al beduidend minder, het werd steeds minder geloofwaardig en al die intriges door elkaar. Pffff..... Aflevering 1 bracht geen doorbraak voor ons en geen verbetering, dus weer afgezet en verwijderd.DejaVu schreef:Kijkt er iemand al naar de nieuwe afleveringen van Revenge Seizoen 3?
Under the Dome zijn we wel gestart en dat vind ik wel aardig. Geen topper, maar leuk. Hoewel bij tijden wel iets spannender dan ik eigenlijk leuk vind, maar toch nog te doen.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Ja is weer begonnen. Zijn al twee afleveringen geweest. Vind het een erg leuke serie!DejaVu schreef:Kijkt er iemand al naar de nieuwe afleveringen van Revenge Seizoen 3?
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ja, ik heb de serie al helemaal gezien tot het einde. Ik heb hem gedownload want ik ga echt niet wachten tot het in Nederland weer een keer op de buis komt.Liz schreef:
Heb jij seizoen 5 ook al gezien?
Ik heb de VPRO gemaild om te vragen wanneer ze hier beginnen met seizoen 5.
Het antwoord was: voorjaar 2014.
-Homeland vind ik ook erg goed, zeer verdiend al die Emmy Awards.
-Under de Dome heb ik klaarstaan maar ik ben een beetje bang dat het tegenvalt omdat ik het boek zo goed vond. Iemand die het boek heeft gelezen en ook de serie gezien heeft?
Heeft iemand Banshee al gezien? Die heb ik ook klaarstaan om te gaan kijken. Mijn dochter vindt het een goede serie.
Ja ik zal de serie ook zeker gaan missen zodra ik alles heb gezien! De serie blijft ook zo in je hoofd hangen en na elke aflevering wil je meteen de volgende aflevering zien...!vana schreef:En Breaking Bad blijft spannend tot de allerlaatste aflevering Florida.
Een geweldige serie vond ik het, jammer dat het is afgelopen.
Ik heb alleen de laatste 8 of zo afleveringen gezien, en die waren idd verslavend! Nu wil ik de serie vanaf het begin gaan kijken.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Homeland - Ik hoop dat de komende afleveringen van seizoen 3 wat beter gaan worden, want met de eerste twee afleveringen verdienen ze echt geen Emmy, sterker nog, ze zouden niet eens genomineerd mogen worden.vana schreef:Ja, ik heb de serie al helemaal gezien tot het einde. Ik heb hem gedownload want ik ga echt niet wachten tot het in Nederland weer een keer op de buis komt.Liz schreef:
Heb jij seizoen 5 ook al gezien?
Ik heb de VPRO gemaild om te vragen wanneer ze hier beginnen met seizoen 5.
Het antwoord was: voorjaar 2014.
-Homeland vind ik ook erg goed, zeer verdiend al die Emmy Awards.
-Under de Dome heb ik klaarstaan maar ik ben een beetje bang dat het tegenvalt omdat ik het boek zo goed vond. Iemand die het boek heeft gelezen en ook de serie gezien heeft?
Heeft iemand Banshee al gezien? Die heb ik ook klaarstaan om te gaan kijken. Mijn dochter vindt het een goede serie.
Under the Dome - Heb het boek niet gelezen, maar de serie valt van zichzelf al tegen. Onbegrijpelijk dat er een tweede seizoen van komt
Banshee is echt super gaaf, ook niet te lang want er zijn nog maar 10 afleveringen. Vooral de sfeer weten ze daar heel goed over te brengen. Als je Banshee leuk vindt moet je ook Sons of Anarchy even checken, op dit moment voor mij 1 van de toppers nu Breaking Bad is gestopt....
Heeft iemand "Newsroom" ook gezien.
Verrassend goed! Met een verschrikkelijke goede Jeff Daniels.... (ik wist dat die man goed kan acteren, maar zo goed!!)
Verrassend goed! Met een verschrikkelijke goede Jeff Daniels.... (ik wist dat die man goed kan acteren, maar zo goed!!)
Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Waarom vind je de serie tegenvallen?thieu1989 schreef: Under the Dome - Heb het boek niet gelezen, maar de serie valt van zichzelf al tegen. Onbegrijpelijk dat er een tweede seizoen van komt
Er zijn toch pas 2 afleveringen geweest.
16x USA / 30 staten
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
In NL zijn er idd pas twee afleveringen uitgezonden, maar de serie is vorige maand in Amerika al afgelopen. Heb hem toen direct...ahum..."binnen gehaald"Liz schreef:Waarom vind je de serie tegenvallen?thieu1989 schreef: Under the Dome - Heb het boek niet gelezen, maar de serie valt van zichzelf al tegen. Onbegrijpelijk dat er een tweede seizoen van komt
Er zijn toch pas 2 afleveringen geweest.

- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ja hé!yarrah schreef:Heeft iemand "Newsroom" ook gezien.
Hier in België is het eerste seizoen net gedaan. Hopelijk komt er snel een vervolg.

Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
Ah, okéthieu1989 schreef:In NL zijn er idd pas twee afleveringen uitgezonden, maar de serie is vorige maand in Amerika al afgelopen. Heb hem toen direct...ahum..."binnen gehaald".

16x USA / 30 staten
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Nieuw op canvas sinds vorige vrijdag : The Americans. Vond het wel leuk ondanks het geweld.
Revenge seizoen 2 start op vijf op woensdag 23 oktober.
Revenge seizoen 2 start op vijf op woensdag 23 oktober.
Eindelijk nog eens een serie gevonden die mij echt kan boeien ! The Blacklist is nog maar aan zijn vijfde aflevering bezig in Amerika, en tot hiertoe is het alleen maar
Zeker een aanrader !

Zeker een aanrader !
Ben ook vrolijk met Revenge seizoen 3 bezig En volg sinds kort ook een nieuwe serie, Dracula.
Verder probeer ik nog zoveel mogelijk afleveringen van TVD, The Originals, White Queen, Reign en Betrayal in te halen op de DVR. Sommige weken gaat dat beter dan andere
Verder probeer ik nog zoveel mogelijk afleveringen van TVD, The Originals, White Queen, Reign en Betrayal in te halen op de DVR. Sommige weken gaat dat beter dan andere

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Iemand fan van 'Hell on Wheels' of sta ik daar echt alleen in? 
Ik vond 'orange is the new black' ook wel aardig.

Ik vond 'orange is the new black' ook wel aardig.
- katrienenluc
- Amerikakenner
- Partner van: Luke21
@jummel, waarover gaan die series?nog nooit van gehoord eerlijk gezegd 

Groeten, Katrien
Jaaaa, Hell on Wheels.
Ben bij aflevering 8 van derde seizoen.
Helaas dus alweer bijna helemaal 'bij'.
Hell On Wheels is het dorp (een wetteloos en gevaarlijk tentenkamp) dat meereist met de bouw van de allereerste transcontinentale spoorweg door de US.
Ben bij aflevering 8 van derde seizoen.
Helaas dus alweer bijna helemaal 'bij'.
Hell On Wheels is het dorp (een wetteloos en gevaarlijk tentenkamp) dat meereist met de bouw van de allereerste transcontinentale spoorweg door de US.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Orange Is The New Black vond ik super
Jammer nog zolang wachten op seizoen 2.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-