Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wedstrijden Golf
Wedstrijden Golf
Na een hele poos te zoeken en nog steeds niets tegen gekomen wat me kan helpen, probeer ik het hier eens. Ik ga in April voor een paar weken naar Amerika. Nu zou ik golfwedstrijden willen meespelen die zouden mee tellen voor mijn handicap. Alleen weet ik niet hoe het systeem daar werkt en of ik me lid moet maken van een club, de federatie,... Kan hier jammergenoeg niets van terugvinden op het net.
Hopelijk is er iemand op het forum die me wat zou kunnen helpen.
Bedankt allemaal !
Hopelijk is er iemand op het forum die me wat zou kunnen helpen.
Bedankt allemaal !
Re: Wedstrijden Golf
Hebben ze daar geen overkoepelende golfbond of zoiets?
-
- Amerika-expert
Re: Wedstrijden Golf
Volledig overzicht van alle openbare golfterreinen (of is daar een technische NEDERLANDSE term voor?) staat op http://www.worldgolf.com/courses/usa/
Overigens te vinden hoog in de lijst die Yahoo geeft als je 'public golf courses USA' opzoekt.
Overigens te vinden hoog in de lijst die Yahoo geeft als je 'public golf courses USA' opzoekt.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.