Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Amerikaanse Sport

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
paulguds
Amerika-ontdekker

Re: Amerikaanse Sport

Bericht door paulguds »

:clap: :clap: :-D :-D

Ja, het was een geweldige wedstrijd!
Het wordt een Super Bowl tussen twee teams die echt in topvorm zijn en wat het helemaal bijzonder maakt, is inderdaad het feit dat twee broers als coach tegenover elkaar staan. Aangezien ik de oudste ben van mijn siblings vind ik natuurlijk ook dat John moet winnen aangezien hij de oudste is. :wink:
Het gaat er echt om spannen, want de 49ers waren erg indrukwekkend met hun come from behind win en ook nog eens on the road.
We'll see.. How's life in Maryland en DC?

Black and Purple, Black and Purple, Black and Purple 8) 8) 8)
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik had de Patriots hoger ingeschaald dan de Ravens, maar nu krijgt Ray Lewis wel de kans om echt als held de helm aan de wilgen te hangen.
Die nieuwe QB van SF is trouwens ook een bonk spiermassa zeg.
paulguds
Amerika-ontdekker

Bericht door paulguds »

Hi peeps,

Zie mijn nieuwe post op de hoofdpagina en let me know or spread the word!

Ik kan nietvwachten tot volgende week, goooo Ravens!!!
Ik begrijp alleen niet waarom er twee weken tussen de championship games zitten en de Super Bowl. De Pro Bowl is dit weekend, maar heeft niet echt de status van een allstar game, voor mijn gevoel. Althans niet zoals bij de NBA of MLB, terwijl de NFL zo groot is.

Zomaar een hersenspinsel van me:-):-):-):-)
paulguds
Amerika-ontdekker

Bericht door paulguds »

It's going down!!!!!!!!!!!!

Goooooooooooo Ravenssssssssssssssssssss!!
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

It's looking gooooood (but let's not jinx it - zouden mijn kinderen zeggen :D )
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

OMG, met 28-6 voorstaan en dan nog bijna verliezen met nog 4 seconden op de klok, ik kreeg zowat een hartverzakking :lol:

Ik ben definitief om, wat een sport, dat American football!

RAVENS!!!
paulguds
Amerika-ontdekker

Bericht door paulguds »

RAVENS! RAVENS! RAVENS! RAVENS! RAVENS! RAVENS! RAVENS!

What a game, what an ending, what great champions!!!!!

@ Dimona: welcome to Ravens family :-p

We're going to Disney World hahaha
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

dimona schreef:OMG, met 28-6 voorstaan en dan nog bijna verliezen met nog 4 seconden op de klok, ik kreeg zowat een hartverzakking :lol:

Ik ben definitief om, wat een sport, dat American football!

RAVENS!!!
Ja, he? Dat had ik dus ook de eerste jaren dat ik hier was. Toen waren de Redskins op hun hoogtepunt en wonnen ook een paar Super Bowls. Sindsdien vind ik het een prachtige sport, vooral als het zo'n wedstrijd als vanavond is. De Harbaugh ouders kunnen trots zijn, beide teams speelden erg goed en er moet natuurlijk altijd een verliezer zijn, maar met zo'n kleine marge voelt dat denk ik beter dan als het ene team helemaal had gedomineerd.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
KW1984
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door KW1984 »

Schitterende wedstrijd. Heerlijk dat de spanning (en elektra) nog terug kwam, en hoe!?

Weet iemand of er inmiddels al een schedule voor het komende seizoen is of wanneer deze komt (nog niet kunnen vinden)?
Twee jaar geleden naar Raiders-49'ers geweest, was een geweldige ervaring! We hopen dit jaar dus weer te kunnen. We komen in nogal wat speelsteden (ook in het weekend) aankomende september, dus zou mooi zijn!
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik vond het maar een beetje laat worden en toen de stroom uitviel dus maar de recorder aangezet en vanavond verder gekeken. Man, wat waren de ravens sterk de 1e helft en hoe spannend kun je het dan nog laten worden.
drpepperdiet
Amerika-ontdekker

Bericht door drpepperdiet »

Even dit topic een beetje omhoog schoppen :-)

We zijn begin september in Seattle en nu hebben we het geluk dat de Seahawks dan thuis spelen tegen de Packers, de openingswedstrijd van het reguliere seizoen. Hier willen we natuurlijk héél graag heen, maar de prijzen die ik tot nu toe vind op stubhub, ticketmaster, ebay etc worden we niet zo vrolijk van. Ik begrijp dat de Seahawks altijd al relatief duur zijn, en de openingswedstrijd van het seizoen zal ook wel wat populairder zijn dan andere wedstrijden, maar voor zover we kunnen zien beginnen de goedkoopste kaarten bij 300$?

Op de seahawks site zie ik dat er in juli/augustus nog losse kaarten verkocht worden, maar is dat zeker? En hoe duur zouden die ongeveer zijn denken jullie?

Of moeten we nu al voor die dure kaarten gaan om zeker te zijn dat we binnen kunnen? Bedankt,
M Kactus
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door M Kactus »

De openingswedstrijd is zowat de duurste wedstrijd van het seizoen waar je gewoon tickets voor kunt kopen, dus daar ligt het ongetwijfeld aan.
Ticketmaster is de verkoopsite van de NFL zelf, bij Stubhub en Ebay koop je tickets van mensen die hun ticket al hebben, of een season ticket hebben en die dag niet kunnen. Dus de prijzen van die laatste, zijn helemaal afhankelijk van vraag en aanbod.
Seattle heeft meestal geen problemen om zo'n wedstrijden uit te verkopen, en voor de season opener zou ik niet hopen op tickets die nog vrij zijn. Misschien mensen die voor de deur staan te leuren ? Maar daarvoor ben je best met twee of alleen. Met meer wordt dat ook al moeilijk. Kortom, het is gewoon een dure wedstrijd, maar wel erg de moeite, hoor! Het is heel leuk om te gaan kijken, en meegesleurd te worden door het publiek. Geen oordopjes vergeten als je gaat ;).
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Veel goedkoper gaat het niet worden vrees ik. De Seahawks zijn ook de superbowl kampioen dus zijn ze waanzinnig populair.
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Op mijn blog heb ik een verhaal geschreven over de wedstrijd SF Giants - LA Dodgers die ik in 2011 bezocht heb, misschien dat jullie het leuk vinden om te lezen.
http://miquellisamerikablog.blogspot.nl ... l-san.html
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer