Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Invoeren truck naar Nederland
Invoeren truck naar Nederland
Hallo Allemaal,
Ik heb een vraagje, heeft iemand ervaring met het invoeren van een truck naar Nederland?
Zoja, wat komt er allemaal bij kijken.
Looking forward to hear from you,
Ik heb een vraagje, heeft iemand ervaring met het invoeren van een truck naar Nederland?
Zoja, wat komt er allemaal bij kijken.
Looking forward to hear from you,
Vlgs. mij maakt het verschil of je de truck koopt tijdens een bezoek aan de US en dan meeneemt naar Ned., of dat je een tijd in de US gewoond hebt, de truck minstens een half jaar (of een jaar ?) al in je bezit hebt en meeneemt bij terugkeer naar Ned., want in dat geval wordt het voertuig aangemerkt als 'household goods'. (Zomaar importeren is niet eenvoudig want je moet goedkeuring krijgen van de RDW en dan kunnen aanpassingen vereist zijn.)
Dus, waarover praten we in dit geval ?
Dus, waarover praten we in dit geval ?
Ok hangt het ervanaf hoe oud de truck is, voor de BPM, elke maand is 1%, dus na 100 maanden geen BPM meer, kijk ook eens op de site van de RDW:
http://www.rdw.nl/nl/voertuigeigenaar/a ... voeren.htm
Hoop dat je hier wat aan hebt.
http://www.rdw.nl/nl/voertuigeigenaar/a ... voeren.htm
Hoop dat je hier wat aan hebt.
Truck invoeren
Hallo,
Nee, ik bedoel geen "big rig" maar een gewone pick up truck. En hij is ook niet voor mij maar voor mensen in Nederland. Ik zelf ben hier permanent woonachtig.
Nee, ik bedoel geen "big rig" maar een gewone pick up truck. En hij is ook niet voor mij maar voor mensen in Nederland. Ik zelf ben hier permanent woonachtig.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 2524 Weergaves
-
Laatste bericht door Dutchess
-
- 7 Reacties