Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Souvenierswinkel adres??
- californiaman
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Souvenierswinkel adres??
Wie weet een adres in het zuid-westen van de USA waar ze nummerplaten, route66 en auto-decoratieartikelen verkopen?
de laatste keer toen ik daar was vond ik er geen
de laatste keer toen ik daar was vond ik er geen
- Stefandb
- Amerikafan
- Contacteer:
in sommige tankstations vindt je wel zo'n dingen denk ik
ik heb in EEN tankstation van die dobbelstenen voor aan de binnenspiegel, 2 platen van Route 66 en wat "pimpin gadgets" gekocht
ik heb in EEN tankstation van die dobbelstenen voor aan de binnenspiegel, 2 platen van Route 66 en wat "pimpin gadgets" gekocht

Foto's usa trip 2006 > http://stefanosunitedstates.spaces.live.com/
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Er zit er daar een op de hoek van de straat, als je vanaf het station van de Grand Canyon Train richting de hoofdstraat loopt. Die is hélemaal geweldig, wij hebben daar een aantal erg mooie platen vandaan gehaald deze zomer.markro schreef:Ook in het oude centrum van de plaats Williams, AZ zijn diverse souvenirwinkels langs de Route 66.
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Monique, ik was al even op zoek gegaan naar een website van deze winkel en heb hem bewust niet in mijn vorige bericht geplaatst. Ik denk dat hij hier bij op staat, klik eens op deze websitelink.nieuwenoord schreef:Er zit er daar een op de hoek van de straat, als je vanaf het station van de Grand Canyon Train richting de hoofdstraat loopt. Die is hélemaal geweldig, wij hebben daar een aantal erg mooie platen vandaan gehaald deze zomer.markro schreef:Ook in het oude centrum van de plaats Williams, AZ zijn diverse souvenirwinkels langs de Route 66.
Dan op de bovenste foto klikken en kijk eens naar de foto's.

- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nee, die bedoel ik niet ... Er waren er mee, maar die ik bedoel was niet zo groot, er stond alleen héél veel in. Echt zo'n ding war ik met mijn tas alles van de planken afschuif. Er staan houten indianenbeelden voor het raam en buiten stonden ook twee beelden volgens mij. De deur zat echt schuin in de hoek en het is ongeveer 200 meter voor Cruisers Café (vanuit het centrum gezien).
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Marco,markro schreef:Monique, ik was al even op zoek gegaan naar een website van deze winkel en heb hem bewust niet in mijn vorige bericht geplaatst. Ik denk dat hij hier bij op staat, klik eens op deze websitelink.
Dan op de bovenste foto klikken en kijk eens naar de foto's.
In dat winkeltje met die witte kozijnen en zwart-wit geblokte vloer ben ik in 2001 nog geweest.

Jammer dat nu alles leeg staat.
Roland