Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bouwen in de Verenigde staten
Bouwen in de Verenigde staten
Ik ben van plan om een woonhuis te laten bouwen in de Florida ( Palm Coast).
Ik was op zoek naar een rustige plek en niet te warm en heb mij laten adviseren door een bevriend makelaar dat palm Coast de meest ideale plek is.
met een Amerikaanse hypotheekadviseur ben ik aan het kijken naar de mogelijkheden voor een hypotheek waarbij de mogelijkheid voor het betalen van een downpayment ook tot een van dee mogelijkheden behoort.
Wie heeft ervaring met zulke zaken en zijn er mensen op deze forum die ervaringen hebben met de plaat palm Coast en met bouwbedrijven.
Gr.
Clife
Ik was op zoek naar een rustige plek en niet te warm en heb mij laten adviseren door een bevriend makelaar dat palm Coast de meest ideale plek is.
met een Amerikaanse hypotheekadviseur ben ik aan het kijken naar de mogelijkheden voor een hypotheek waarbij de mogelijkheid voor het betalen van een downpayment ook tot een van dee mogelijkheden behoort.
Wie heeft ervaring met zulke zaken en zijn er mensen op deze forum die ervaringen hebben met de plaat palm Coast en met bouwbedrijven.
Gr.
Clife
Kan iemand mij meer vertellen over Palm coast in Florida.
Is het een leuke woonomgeving
-
- Amerika-expert
Ik neem aan dat voordat je geld uitgeeft, je even gekeken hebt of je een verblijfsvergunning in de VS kunt krijgen.
Anders is het weggegooid geld.
Let ook even op de precieze plaats waar je huis gebouwd zal worden. Florida staat bekend om de makelaars en bouwers, die 'prachtige' bouwplekken hebben -- midden in een moeras.
Maar zoals gezegd, je hebt een en ander natuurlijk grondig bekeken voordat je met een 'bevriend' makelaar in zee gaat.
Sorry, maar ik ben zo langzamerhand erg cynisch aan het worden.
Anders is het weggegooid geld.
Let ook even op de precieze plaats waar je huis gebouwd zal worden. Florida staat bekend om de makelaars en bouwers, die 'prachtige' bouwplekken hebben -- midden in een moeras.
Maar zoals gezegd, je hebt een en ander natuurlijk grondig bekeken voordat je met een 'bevriend' makelaar in zee gaat.
Sorry, maar ik ben zo langzamerhand erg cynisch aan het worden.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Re: Bouwen in de Verenigde staten
Bedankt voor de reactie.Hiwat schreef:Ik ben van plan om een woonhuis te laten bouwen in de Florida ( Palm Coast).
Gr.
Clife
Groeten,
Clife
Kan iemand mij meer vertellen over Palm coast in Florida.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 4622 Weergaves
-
Laatste bericht door peterd87