In 2002 kreeg ik verkering met Martijn (Njit). De eerste vakantie werd gepland: Dominicaanse Republiek in februari 2003. Altijd al een droom van me geweest: de caribbean! Bij terugkomst zeiden we ook tegen elkaar: 'waar zullen we volgend jaar heen gaan?' Ik kwam meteen met weer een caribbisch eiland, maar Martijn kwam met 'Florida'. Ik heb letterlijk tegen hem gezegd: Florida? Wat moet je in godsnaam daar doen dan? Vervolgens komt hij met Disneyworld. Echt serieus, nooit bij stil gestaan dat dit daar was en dat je daar een vakantie om heen kunt plannen. Hoe naïef ook

Hoezo een vakantie vol met pretparken? Vakantie is toch iets met zon, strand en cocktails?
Vakantie werd gepland, voor januari 2004 (want onze voornemens waren om altijd lekker in de winter naar de zon te gaan) en tijdens het plannen werd ik zó enthousiast. Wat is daar veel te doen joh! Vakantie was geweldig en tot aan oktober 2004 heb ik vaak letterlijk tranen gelaten van heimwee. Amerika, wauw! Om meteen weer terug te gaan naar Florida vonden we 'van hetzelfde', dus werd er een tripje gepland in het westen. Niet voor de Nationale Parken, maar voor de pretparken. Inmiddels waren we er beide wel achter dat achtbanen onze hobby was

Alleen, veel pretparken waren nog niet open in januari, dus de vakantie werd verplaatst naar april 2005.
Vervolgens werd de planning voor 2006 nóg meer pretparken, maar ditmaal in het oosten. Bleek dat de meeste pretparken niet eerder open waren dan Memorial Day (dankzij de oplettendheid van Jasmino - op het Alles Amerika Forum Meeting). De vakantie werd dus wederom wat verder opgeschoven. En sindsdien blijven we hangen in mei/juni en zijn we afgelopen juni voor de 9e keer naar Amerika geweest. De planning voor volgend jaar (juni) is ook al vrij klaar. Nu alleen nog wachten op leuke vliegtickets
Tussendoor wel eens 'vreemd' geweest: Japan, Australië en Venezuela (en tussendoor - want die luxe hebben we tegenwoordig - ook nog naar de caribbean). Maar Amerika blijft gewoon de favoriet. Nu we al in zoveel staten zijn geweest (37) wil ik uiteraard alle staten compleet hebben