Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Walmart
Re: Walmart
Ben alleen in de Walmrt in Kissimmee geweest (nou schijnen er daar 3 te zijn, geen idee meer in welke ik ben geweest), maar vond die al groot. Weet niet hoe deze zich verhoudt qua grootte met de andere vestigingen.

- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
De gemiddelde gewone Walmart is ongeveer 107.000 square feet/9940 vierkante meter, de gemiddelde Walmart Supercenter is ongeveer 187.000 square feet/17.373 vierkante meter.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Leuk om te weten! Heb je nog meer leuke 'Walmart-feitjes'?
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Uhm... Feitjes die me zo te binnen schieten: in de gemiddelde gewone Walmart werken zo'n 225 man personeel, in de Supercenters zo'n 350... Door een aanpassing van hun logistiek systeem hebben Walmart vrachtwagens 85 miljoen mijl(!) minder gereden in 2008...
Voor meer feiten en weetjes over Walmart per staat kun je hier eens kijken.
Voor meer feiten en weetjes over Walmart per staat kun je hier eens kijken.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Leuk! Ik ga daar eens kijken.
Ik zal wel weer een stomme vraag stellen, maar ik kan het op de wallmart website niet vinden.
Wij zaten eraan te denken bij onze eerste stop bij de wallmart 2 grote badlakens (strandlakens of hoe je t wilt noemen
) te kopen, goedkoop, om die daar dan weer achter te laten. dat scheelt weer voor het sjouwen hier!
Online kan ik dus niet vinden of ze die hebben, maar dat kan ook komen omdat ik misschien de engelse benaming niet goed weet, ik zoek gewoon op towel
Kan iemand mij vertellen of ze dit daar verkopen? (vast wel maar voor de zekerheid
)
Wij zaten eraan te denken bij onze eerste stop bij de wallmart 2 grote badlakens (strandlakens of hoe je t wilt noemen

Online kan ik dus niet vinden of ze die hebben, maar dat kan ook komen omdat ik misschien de engelse benaming niet goed weet, ik zoek gewoon op towel

Kan iemand mij vertellen of ze dit daar verkopen? (vast wel maar voor de zekerheid

- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Grote handdoeken/baddoeken verkopen ze zeker bij Walmart, en ze zijn er niet duur (d.w.z. je kunt er goedkope krijgen). Zeker nu we richting de zomer gaan zullen 'seasonal items' zoals strandlakens ook beschikbaar worden.
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
dank je wel voor je antwoord 

- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Grote badhanddoeken voor 3.50 dollar, bij de Walmart.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Afhankelijk van waar je bent - soms kosten ze wel $4!
Ik weet alleen niet of Sel op zoek was naar grote badhanddoeken of strandlakens... strandlakens zijn weer een maatje groter dan de badhandoeken.

Ik weet alleen niet of Sel op zoek was naar grote badhanddoeken of strandlakens... strandlakens zijn weer een maatje groter dan de badhandoeken.
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog

maar idd ik zoek meer strandlakens, om mee op het strand of aan het zwembad te liggen, maar die zullen ze vast ook wel hebben toch?
anders nog andere ideeen waar

- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik heb vorige week gewone badhanddoeken gekocht voor $3,50 die kun je best als strandlaken gebruiken. Lekker goedkoop!
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb op de Walmart site gewoon "beach towel" in de search ingevuld, en ik krijg meteen 60 resultaten. Afmetingen van 30x60 inches (da's 75x150 cm); is dat wat je bedoelt? Bij Target hebben ze trouwens nog grotere (34x63), en minder duur ($9.98).
Dank je Loek! Nee zoals ik al zei, ik wist niet precies waar ik op moest zoeken. Beach towel dus.. ik ga meteen online kijken

hmmm.. ze staan alleen bij online items niet bij store items..
Daarnaast voor 20 dollar kan ik ze misschien net zo goed zelf meenemen...
dus dan kan ik beter naar Target gaan evt
Daarnaast voor 20 dollar kan ik ze misschien net zo goed zelf meenemen...
dus dan kan ik beter naar Target gaan evt

-
- Amerika-expert
Er is een heel pad met alleen maar Beach lakens en ander strand gerei, bij onze Walmart.
Denk zo dat dat in alle Walmart wel het geval is hoor.
Al moet ik zeggen dat de Target ook leuk is, vaak wel net iets duurder, maar ook leuk.
Gewoon alle twee doen!
Denk zo dat dat in alle Walmart wel het geval is hoor.
Al moet ik zeggen dat de Target ook leuk is, vaak wel net iets duurder, maar ook leuk.
Gewoon alle twee doen!

- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
De beach towels die je online ziet, zijn de officiele merchandizing sport beach towels, wat verklaart waarom ze $19.99 per stuk zijn.
De "gewone" (lees: goedkope) beach towels zitten door het jaar heen niet in het assortiment, maar zijn een 'seasonal item', vandaar dat je ze niet altijd in het assortiment vindt in de winkels, en niet online - en het verklaart waarom je ze nu vindt in een gang met alleen maar zomerartikelen.
De "gewone" (lees: goedkope) beach towels zitten door het jaar heen niet in het assortiment, maar zijn een 'seasonal item', vandaar dat je ze niet altijd in het assortiment vindt in de winkels, en niet online - en het verklaart waarom je ze nu vindt in een gang met alleen maar zomerartikelen.
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
dus in augustus moeten ze er nog wel zijn ? 
Nou we gaan t zien

Nou we gaan t zien

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 6706 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa