Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Je Amerikaanse huis - show & tell
Re: Je Amerikaanse huis - show & tell
Vlgs. mij is crabgrass dat gras wat zo gaat woekeren. Ik ben helemaal met je eens mbt. gif/kunstmest. Plus hier is enorm watergebrek en toch allemaal grasveldjes die enorm water zuipen.
Maar wat moet je ? Als je je huis wilt verkopen willen de volgende bewoners toch graag dat gras in de achtertuin. (Ja ik weet het, laf argument.)
Heb je gedacht over kunstgras ?
Ik heb in IL gewoond en als het daar 's winters niet koud genoeg wordt overleefd er van alles in je grasveld - zoals: grub worms. Ooit gezien ?
Maar wat moet je ? Als je je huis wilt verkopen willen de volgende bewoners toch graag dat gras in de achtertuin. (Ja ik weet het, laf argument.)
Heb je gedacht over kunstgras ?
Ik heb in IL gewoond en als het daar 's winters niet koud genoeg wordt overleefd er van alles in je grasveld - zoals: grub worms. Ooit gezien ?
- KBaak
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Wellicht is het bij zulke topics interessanter om te vermelden wat de oorspronkelijke koopprijs en de huidige marktwaarde van de huizen zijn. De maandelijkse kosten van de hypotheek zijn immers sterk afhankelijk van een hoop persoonlijke zaken en dus krijg je een vertekend beeld van de huizenprijzen.
-
- Amerika-expert
Vies hè? Maar daar is ook weer gif tegenoortjes schreef:...grub worms. Ooit gezien ?

Je kunt van ieder huis ook gemakkelijk nazoeken wat op dit moment de marktwaarde is. Hypotheek lijkt me inderdaad totaal niet relevant in dit verhaal.KBaak schreef:Wellicht is het bij zulke topics interessanter om te vermelden wat de oorspronkelijke koopprijs en de huidige marktwaarde van de huizen zijn. De maandelijkse kosten van de hypotheek zijn immers sterk afhankelijk van een hoop persoonlijke zaken en dus krijg je een vertekend beeld van de huizenprijzen.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Hoewel de hoogte van je hypotheek geen staatsgeheim is, kan ik me goed voorstellen dat je dit niet in de krant zet. (of op een forum
)

Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
In amerika is het publieke info hoe hoog de hypotheek was toen ie werd afgesloten
- Old Faithful
- Amerika-expert
Wellicht kijk ik niet goed maar waar staan die foto's ergens ?RiverCola schreef:
@Ziva: Wat leuk om, na alle verhuis- en promotieverhalen, nu dan de foto's van jullie huis te zien!
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Op Zillow staat wel de verkoopprijs en de vermoedelijke hypotheek, maar ik zag zelfs een aantal fouten in de beschrijving van ons huis dus hoe betrouwbaar dat is?ned in MO schreef:In amerika is het publieke info hoe hoog de hypotheek was toen ie werd afgesloten
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Amerika-expert
Wanneer je het adres weet of de naam van de eigenaar, dan is het gemakkelijk op te zoeken in de registry of deeds van de staat/county waar het huis staat geregistreerd. Verkoopprijs, hypotheek, liens, enz.
Geldt die regel voor iedere country in de US in welke staat ook ? of zijn er uitzonderingen ? (gewoon nieuwsgierig).
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
ok hier een fotootje van mijn huis. Ik moest het in panorama zetten om het er op te krijgen
Als je aan komt rijden
Als je aan komt rijden
Dat is hier in NL overigens ook, voor een paar euro kun je zo alle oorspronkelijke verkoopprijzen en de hoogte van de hypotheken van je gehele postcode opvragen...
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Er stond een link naar een set foto's, ik neem aan in de post waarin Ziva vertelt over haar huis. Maar zie hem niet meer staanDude schreef:Wellicht kijk ik niet goed maar waar staan die foto's ergens ?RiverCola schreef:
@Ziva: Wat leuk om, na alle verhuis- en promotieverhalen, nu dan de foto's van jullie huis te zien!

Ah daarmee dat ik het niet vond, ik heb het ganse topic drie keer terug doorbladerd, bedankt Ziva

Grts, Bart
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik, door jou, zojuist ook! 

@Ziva: heb je de link weg gehaald, zoja uit privacy redenen??
Grts, Bart
@ Ceristimo; dat is een heel leuk huisje! Alleen dat het zonder "utilities" is is een groot minpunt 
Regio: Upstate NY
Huur of koop: koop
Soort huis: raised ranch
Vloeroppervlak: ongeveer 1500 sq ft leefbare ruimte (plus een gedeelte ongeisoleerde kelder)
Verdieping: 2, de onderverdieping half ondergronds
Buitenruimte: 7 acres
Soort bouw: hout.
Bouwjaar: 1979
Buurt: buitenaf, we delen de oprit met 2 andere huizen, en zijn het laatste huis op de oprit. Dit was altijd heel fijn, en een heerlijke plek om kinderen groot te brengen. Nu is dit wat minder, want de andere 2 huizen worden niet meer goed onderhouden door nieuwe eigenaren.
Bijzonderheden: we wonen er al 20 jaar, en ondertussen zijn renovaties, zoals de badkamer eigenlijk al aan hun 2e vernieuwing toe. De onderverdieping werd ooit verhuurd voor de vorige eigenaars en het keukentje hebben we laten zitten. Misschien gaan we die airbnb een keer proberen als verhuur.
Wie wonen er: nu de kinderen (meestal) het huis uit zijn nog maar 2 volwassenen en 3 honden.
Bevalt het: Het bevalt goed, zoals ik al zei een geweldige plek om de kinderen groot te brengen. Ik denk dat het als we ouder worden wel te groot zal zijn, te veel om buiten te onderhouden, en altijd 1 van mijn zorgen: je moet altijd een boel trappen op om binnen te komen. Moeilijk als we ouder worden of in een rolstoel terecht komen.
Een tuin-filmpje van vorig jaar, waar je ook een stukje van het huis achter ziet; http://www.biego.blogspot.com/2012/05/r ... l#comments

Regio: Upstate NY
Huur of koop: koop
Soort huis: raised ranch
Vloeroppervlak: ongeveer 1500 sq ft leefbare ruimte (plus een gedeelte ongeisoleerde kelder)
Verdieping: 2, de onderverdieping half ondergronds
Buitenruimte: 7 acres
Soort bouw: hout.
Bouwjaar: 1979
Buurt: buitenaf, we delen de oprit met 2 andere huizen, en zijn het laatste huis op de oprit. Dit was altijd heel fijn, en een heerlijke plek om kinderen groot te brengen. Nu is dit wat minder, want de andere 2 huizen worden niet meer goed onderhouden door nieuwe eigenaren.
Bijzonderheden: we wonen er al 20 jaar, en ondertussen zijn renovaties, zoals de badkamer eigenlijk al aan hun 2e vernieuwing toe. De onderverdieping werd ooit verhuurd voor de vorige eigenaars en het keukentje hebben we laten zitten. Misschien gaan we die airbnb een keer proberen als verhuur.
Wie wonen er: nu de kinderen (meestal) het huis uit zijn nog maar 2 volwassenen en 3 honden.
Bevalt het: Het bevalt goed, zoals ik al zei een geweldige plek om de kinderen groot te brengen. Ik denk dat het als we ouder worden wel te groot zal zijn, te veel om buiten te onderhouden, en altijd 1 van mijn zorgen: je moet altijd een boel trappen op om binnen te komen. Moeilijk als we ouder worden of in een rolstoel terecht komen.
Een tuin-filmpje van vorig jaar, waar je ook een stukje van het huis achter ziet; http://www.biego.blogspot.com/2012/05/r ... l#comments
Laatst gewijzigd door ANY op 27 aug 2013, 01:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Info Ithaca & Finger Lakes Regio: http://www.flregio.blogspot.com"
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
-
- Amerikafan
7 acres?! Zo, dat is een lekker stukje grond zeg! Jammer dat de buren hun huis niet zo netje onderhouden, dat maakt het gevoel van je leefomgeving toch anders.
Het valt mij wel vaker op dat ik huizen zie met enorm veel potentie, maar dat deze niet worden bijgehouden door de eigenaars. Zo ken ik meerdere landhuizen die echt fantastisch mooi zijn en op een super lokatie staan, maar welke zowat overwoekerd worden door de planten, en de verflaag al 5 jaar geleden vernieuwd had mogen worden. Misschien moet ik een home-make-over-expert worden en kijken of hier een leuke winst marge in zit... Het huis wat wij gaan betrekken heeft hetzelfde ondergaan. Was jaren niet onderhouden en is door onze huurbaas 3 jaar geleden voor een appel en een ei gekocht. Een nieuwe keuken en badkamer en de waarde is ongeveer verviervoudigd!
Het valt mij wel vaker op dat ik huizen zie met enorm veel potentie, maar dat deze niet worden bijgehouden door de eigenaars. Zo ken ik meerdere landhuizen die echt fantastisch mooi zijn en op een super lokatie staan, maar welke zowat overwoekerd worden door de planten, en de verflaag al 5 jaar geleden vernieuwd had mogen worden. Misschien moet ik een home-make-over-expert worden en kijken of hier een leuke winst marge in zit... Het huis wat wij gaan betrekken heeft hetzelfde ondergaan. Was jaren niet onderhouden en is door onze huurbaas 3 jaar geleden voor een appel en een ei gekocht. Een nieuwe keuken en badkamer en de waarde is ongeveer verviervoudigd!
Ja, het is enorm jammer om die huizen zo slecht te zien worden, en het gaat echt heel snel. Huis nr 1 wordt verhuurd, en de huisbaas doet het minimale. Huis nr 2 is een foreclosure, staat een jaar leeg en de klimop groeit nu al bijna tot aan het dak. Als we het heel goedkoop zouden kunnen krijgen zouden we het wel opknappen en verhuren hoewel daar ook veel risicos aanzitten.
Info Ithaca & Finger Lakes Regio: http://www.flregio.blogspot.com"
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties