Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Jouw mooiste USA foto...
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Re: Jouw mooiste USA foto...
Dank je RV! Goed om te horen.
Die van Lake Powell is ook prachtig. Geschoten met een F100, ook een fijn toestel. Heel veel plezier van gehad.
Die van Lake Powell is ook prachtig. Geschoten met een F100, ook een fijn toestel. Heel veel plezier van gehad.
Lijkt mij eerder omgekeerd. Met analoog bedacht je je nog wel eens wat je wel of niet op de foto zette. Met digitaal is het maar raak klikken.dimple schreef:Oh fantastisch om te zien he! Je haalt het analoge er meteen uit, maar voor toen waren het gewoon super foto´s! Nu leggen de mensen de lat toch hoger met het digitale tijdperk.
Er zijn trouwens nog steeds analoge camera's waar geen digitale aan kan tippen en waar nog steeds super foto's mee gemaakt worden.
dimple schreef:En nog eentje. Deze foto geeft mooi weer hoe groot de canyon is, hoe diep etc. Kijk maar eens naar de mensen op de foto.
Zou de foto nog wel even recht trekken

Sorry maar dat is absolute onzin natuurlijk dat een spiegelreflex op de automaat vaak slechter is dan een goede compact of hybride. De kwaliteit van de camera en gebruikte lenzen zijn niet afhankelijk van de gebruikte stand. Het is eerder het gemak om even van de automaat gebruik te kunnen maken als er geen tijd is om alles uit de camera te halen met de M of A optie.Jasmino schreef:Sterker nog: de foto's die worden genomen op de automaat-stand met een spiegelreflex zijn vaak veel slechter dan de foto's op automaat van een goede compact of hybride camera. Die camera's zijn ontwikkeld om op die stand goede foto's te nemen, de spiegelreflex moet andere dingen kunnen. Ik adviseer mensen alleen een spiegelreflex te kopen als ze er ook echt werk van willen maken en cursussen volgen.Mack schreef:[Het is ook de fotograaf die de goede foto's neemt, niet de cameraEen duurdere camera is natuurlijk nooit een garantie voor betere foto's.
Hoe vaak zie je niet van die mensen met een enorm kanon als camera maar die gewoon kiekjes staan te nemen. Die foto's worden echt niet beter dan van iemand met een wegwerpcamera en oog voor fotografie.
In dit geval zie je dat een dure of goedkopere camera dus soms niets uitmaakt.
Ik heb in 2008 precies dezelfde foto gemaakt. Grappig.Georgie schreef:Ik heb ook nog wat oude ingescande foto's van tien jaar geleden, ook van de Grand Canyon. Very old skool.
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Poseerfoto's zijn doorgaans fotografisch een stuk minder interessant, tenzij je hier elke keer exact dezelfde positie/houding had aangehouden, dat zou wel weer heel aardig geweest zijn, maar lastig te realiseren natuurlijk.dimple schreef:Oh fantastisch om te zien he! Je haalt het analoge er meteen uit, maar voor toen waren het gewoon super foto´s! Nu leggen de mensen de lat toch hoger met het digitale tijdperk.
En hoe vindt je deze:
2002
2005
2009 (Mika is daar 20 maanden en ik ben daar 25 weken zwanger van Coco)
Time flies when you're having fun
Die foto van Death Valley is wat 'dood'

- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Het ging ook niet om de poseerfoto´s, maar om het feit dat er 3 foto´s zijn gemaakt in 3 verschillende jaren maar wel op dezelfde plek. Meer niet, geen hoogstaande werkjes voor gewoon voor de fun. 

- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Note mod: Aangezien dit onderwerp meer dan 1000 berichtjes heeft bereikt, gaat er een slotje op. Het vervolg onderwerp staat hier.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht